pondělí 19. června 2017

Tradiční péče s Dove

Dnes si dáme klasiku všech klasik. Tělovou péči od Dove mám moc ráda a používám vpodstatě od jak živa. A když mi nedávno dorazily letošní novinky, řekla jsem si, že vám to takto pěkně shrnu, a mám tady hned trojici sprchových gelů a tělových mlék.


Začneme verzí Original, která je prostě jasná. Zvláště miluji to tělové mléko. Měla jsem ho asi milionkrát. Teď jsem měla ale tak dva roky pauzu, a když jsem se k němu nedávno vrátila, tak jsem si říkala, že jsem fakt hloupá, že pořád něco zkouším, když tohle je prostě boží. Krásně se roztírá, rychle se vstřebá a hydratace je tak akorát. Nějaký větší problém se suchou kůží by to asi nevyléčilo, ale na běžné mazání je to ideál.

A vůně, ta je také jednoznačná. Jemná, pudrová, taková jakou ji všichni znají. Mléko hojně využívá i moje mamka, a tak to mám automaticky spojené s dětstvím. Takto prostě voní maminka. :-)

Pravda, co se sprchového gelu týče, mám raději voňavější kolegy. Na sprcháč je ta pudrová klasika trochu nuda. Ale jinak je samozřejmě skvělý. Má příjemnou krémovou texturu a zbytečně nevysušuje. I když, pokud byste poctivě projížděli blog, v ranějších článcích byste našli, že mi sprcháče Dove smrdí. Inu, člověk se mění a byť to nebyl láska na první očichání, teď už mi nevadí. Právě naopak.


Z dalších variant mám ve svých zásobách magnolii a pistácie, a to musím paradoxně říct, že je jedna z mých nejméně oblíbených parfemací. Je hodně silná, kytičková a nějak na ni většinou nemám náladu. Tuto dvojku jsem dostala snad minulé Vánoce a pořád se na ni nedostalo. 

Už jsem je tedy měla i dřív a vím, že kvalitou jsou srovnatelné s ostatními verzemi, ale ta vůně mi nejde přes nos. V nabídce je jich plno lepších. 

A nakonec novinka. Složení by údajně mělo být ,,přírodnější", ale posuďte sami níže. Mě to zase tolik nebere. Ale je pravda, že texturou jsou oba přípravky trochu jné. Ale pořád dobré.

Novinkovou verzi s rýží a lotusem jsem dostala od Notino.cz a je tedy pravda, že kdybych si vybírala sama, tak mě o něco více lákají jiné nové varianty. Třeba kokos nebo levandule. Ty musím určitě zkusit. Nakonec jsem si zamilovala i tuto verzi. Na první letmé přičichnutí mi přišla ostře kytičková, ale na kůži se vždy hezky rozline, ta rýže to zjemní a je to fajn jarní vůně. 

Sprchový gel mě překvapil svojí narůžovělou barvou a svojí texturou je to takový průhlednější gel, což je oproti předchozím sprcháčům trochu změna. I tak je ale na kůži hezky bohatý, krémový a udělá podobnou službu, na kterou jsem zvyklá.

To samé tělové mléko, hezky voní, hezky se roztírá, hydratace je na běžné mazání dostatečná. Baví mě to.  



Skončím tak, jak jsem začala. Dove je pro mě prostě srdcovka, která mě nikdy nezklame. K těm sprcháčům jsem si cestu hledala a je pravda, že mám i oblíbenější. Ale čas od času jimi nepohrdnu. Co se tělových mlék týče, tak tam Dove nemá konkurenci. Miluji většinu jejich verzí. Nejvíce asi másla v kelímcích, poté Original verzi v tělového mléka viz výše a také jejich nová řada DermaSpa není špatná. A moje nejoblíbenější parfemace je Shea Butter. 

Co vy a Dove? Máte ho rádi? A který produkt nejvíce?

6 komentářů:

  1. Já mám hodně ráda Dove, jejich sprchové krémy jsou úžasné, kupuji stále! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Dove hodně ráda, jejich sprchové gely si kupuji hlavně v zimě, protože mi vyhovuje ta krémová konzistence. Na léto si zase kupuji sprchový gel s okurkou a zeleným čajem, krásně, svěže voní.
    Na ty nové varianty Nourishing Secrets už jsem se dívala a zaujaly mně, postupně produkty z téhle řady budu muset prozkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dove mam moc rada. Momentalne pouzivam tonovaci mleko, ale to je bohuzel zklamani a jeste krem na ruce. V zasobach na me cekaji ale i dalsi produkty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dove je dobrá kosmetika a navíc krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchové gély od Dove som kedysi mala veľmi rada, potom mi žiaľ prestali vyhovovať :/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat