pátek 19. května 2017

Plátynkové masky Dermacol

Tento rok jistě bude patřit plátynkovým maskám a jsem moc ráda, že se takto pěkně rozšiřují v našich drogeriích. Byť tedy, budu-li upřimná, za mě jsou pořád nejlepší masky od Missha, které si ale musíme objednat z netu. 

Pojďme se však dnes mrknout na novinky od Dermacol. Moc mě potěšilo, když se jim masky v nabídce objevily a hned jsem se pustila do zkoušení. Bohužel tedy, zůstala jsem z nich spíše taková rozpačitá.


V nabídce najdete tři kousky - hydratační, liftingová a čisticí. Všechny masky mají stejné použití. Vytáhnete nasáknuté plátynko a přiložíte na obličej po dobu 10 minut. Přísahám, někde jsem četla, že se poté musí ještě smýt. Myslím si, že to měli na netu. Ale teď už to tam u masek není a není to ani na obale. Ale z vlastní zkušenosti, opravdu doporučuji zbytek masky v závěru smýt. Ono to totiž na obličeji vůbec není příjemné. 


Masky se od sebe svými účinky docela i výrazně odlišují, ale začneme tím, co mají společně. Co se tvaru týče, musím říct, že to já moc neřeším. Podle mě je to prostě závislé na tvaru obličeje a já rozdíly napříč značkami moc nevnímám. Sedí mi zhruba všechno. Nevadí mi ani Dermacol, byť tedy ta látka samotná mi přijde taková ,,řídká" a méně kvalitní než jak jsem zvyklá. Ale tohle není vyloženě problém.

Co však není příjemné, tak je vůně. Nebo spíše smrad. Všechny to mají stejné a je to hrozně takový chemický sterilní zápach dezinfenkce nebo nějakého technického oleje. Já plátynkové masky miluji nejen pro jejich účinky, ale také proto, že si hezky zarelaxujete. Ale s touto ,,vůní" to prostě nejde. Tohle je obrovské zklamání. 

Pleť je po použití všech divně ulepená a prostě to chtě nechtě tou vodou vzít musíte. A tím to pro mě také ztrácí kouzlo. Mám radši plátynkové než smývací masky, a to právě proto, že z celého procesu můžu vynechat vodu. Tady to nejde.



Hydratační masku jsem zkoušela jako první a hned jsem se trochu vyděsila. Při aplikaci mě lehce štípala. Naštěstí se ale pak na pleti nic ošklivého nestalo. Jak už jsem ale psala výše, aplikace je nepříjemná, protože to hrozně smrdí a po sundání je obličej hrozně ulepený. 

Na druhou stranu, nějaké ty hydratační účinky by tam byly a pleť je i druhý den hezky vypnutá a bez šupinek. 



Liftingová maska mě nadchla asi nejvíce. Sice opět smrdí a po sundání je pleť fakt nepříjemná. Jako byste na pleti měli silnou vrstvu lepidla. Když to ale smyjete, tak ty účinky jsou moc fajn. Pleť je viditelná napnutá, hlavně na čele, kde mám normálně hromadu drobných vráseček, tak tohle zabralo. Účinek byl navíc viditelný až dva dny.

To použití opět nic moc, ale účinek je tady za mě fakt super a asi bych byla ochotna si ji koupit znovu a třeba před nějakou významnější událostí bych  masku ráda použila.



Čisticí maska v plátynku zní bizardně už jen podle názvu. Podle mě může čistit něco s jílem nebo cokoliv, co z pleti spolu s tou špínou smyjete. Ale to plátynko přilepené na obličej vám vyčistí jako co? A jak?

No, co vám budu povídat, nefunguje to. Tato maska je navíc ze všech nejméně napuštěná, až vyloženě suchá. I proto se na obličej nejhůře nanáší a pořád padá. A i tady jsem cítila během aplikace lehké štípání.

Účinky? Vůbec žádné. Masku sundáte, obličej lepí, tak to omyjete vodou a konec. Vypadáte stejně jako před aplikací. Naprosto vyhozené peníze a já si ji pěkně uschovám do propadáků roku.


Co vám budu povídat, z masek jsem zklamaná. Jejich aplikace je nepříjemná - maska je z levného materiálů, smrdí. Pleť je poté ulepená a je nutné ji opláchnout. Výsledky jsou zaznamenatelné u modré a červené varianty. Zelenou čisticí nezkoušejte vůbec, ta nic neudělá. Za 69 Kč je to tedy slabý výsledek. Za mě možná ze zvědavosti zkuste tu červenou liftingovou, do té možná půjdu znovu i já. Jinak ale radši přesedlejte k jiným značkám.

Za poskytnutí masek k recenzi děkuji PR Dermacol.

Už jsme měli možnost masky vyzkoušet? Jak vám sedly?

15 komentářů:

  1. Tyto masky jsem ještě nezkoušela, ale měla jsem ty od Garnieru a byla jsem s nimi moc spokojená :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle masky mě vůbec nelákají, ještě jsem totiž neslyšela nikoho, kdo by je pochválil :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem, původně jsem chtěla vyzkoušet tu hloubkově čistící masku, ale už jsem si to rozmyslela.

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo to koukám já na ně zase četla pozitivní ohlasy, ale je pravda, že mě tyto platynkové masky nevyhovují od Garnier, strašně jsou lepivé apod. Tak nevím zda zkoušet tyto, za tu cenu si koupím dvě masky od Baley a udělají toho daleko víc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že pokud ti nesedí Garnier, tak Dermacol bude ještě horší.

      Vymazat
  5. Hmm, Garnier z toho asi bude vycházet lépe jak tak koukám. Smrad bych fakt nedala :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. Konkrétne tieto od Dermacolu som ešte neskúšala, ale určite sa k nim dopracujem pretože som maniak na takéto masky. No určite zvyšky masky netreba z tváre zmývať. Treba zvyšok len vklepať do pleti aby sa to rýchlejšie vsiaklo.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasické plátynkové masky netřeba smývat, ale ty Dermacol opravdu ano, protože je to jako lepidlo a určitě se to nevstřebá.

      Vymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. U nás som ich ešte ani nevidela v drogérii. Ja chcem najprv skúsiť tie od garnieru ,možno skúsim potom aj jednu z týchto :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem od Dermacolu měla jinou masku (ne plátynkovou), nějakou na akné a ta byla dobrá, zlepšila mi plet'. Tyhle plátynkové masky mě celkově nelákají.

    OdpovědětVymazat
  10. zkoušela jsem ji od Garnier a byla jsem nadšená

    OdpovědětVymazat
  11. Bohužel musím souhlasit, zkoušela jsem tu hydratační a měla jsem stejné problémy jako ty. Za mě už znovu ne.

    OdpovědětVymazat