neděle 9. dubna 2017

Korektor Born This Way od Too Faced

Přiznám se, korektory jsou věc, které nepatří k tomu, co bych doma skladovala po tuctech a a zkoušela jeden za druhým. Na to mám jiné věci. Kupovat korektor mi přijde spíše za trest. Jeden je moc tmavý, druhý moc růžový, třetí moc tekutý, čtvrtý moc drahý... Myslím si, že ještě u makeupu se dají dělat nějaké kompromisy, ale korektor vám musím především barevně sednout na sto procent. A jelikož většina drogérkových značek má korektor sotva ve dvou odstínech, není z čeho vybírat. Slavný Catrice je na mě moc růžový, jejich noví bráškové ve stojanu Essence až moc světlí, dokonce i Astor je má moc světlé a takové chválené Bourjois? Jeden mají moc růžový a druhý moc tmavý. Maybelline mi můj oblíbený korektor zrušil, a takto bych mohla pokračovat. Je to peklo, však vám to povídám. 


Zpátky k dnešní hvězdě - Born This Way od Too Faced se vyrábí v mnoha odstínech a i naše Sephora je na jejich výběr docela štědrá. Mě už zaujal makeup z této řady, ale ten se paradoxně k nám v nositelných odstínech nedostal, a tak jsem ho odpískala. Zato korektor mě dostal na první vyzkoušení. A to nemluvím o tom, že mám až třetí odstín v řadě. To se mi fakt nestává. V nabídce najdete pomalu bílý Extra Fair, poté světloučký růžový Fair a já mám až nažloutlý Light. A je to stoprocentně ta barva, která mi sedí pod oči. Na pupínky to jde taky, ale kdybych byla hnidopich, na to bych potřebovala ještě trošičku tmavší. 


Z jeho odstínu jsem tedy byla nadšená, ale se samotným korektorem to byl běh na dlouho trať. Kupovala jsem si ho loni v září, ale pravidelněji jsem ho začala používat až zhruba v lednu. Dost možná i proto, že se díky své textuře daleko více hodí právě do chladnějších měsíců. 

Korektor je trošku hutnější, hydratačnější a ocení ho především sušší, starší pleť. Mimo jiné obsahuje kokosovou vodu a lehounce po kokosu skutečně i voní.



I přes svoji trošku těžší konzistenci se do pleti dobře "vklepe" a oční okolí krásně projasní. Krytí je také velmi dobré, řekla bych střední až vyšší střední. 

S výdrží je to kapánek horší, s tou jsem trošku bojovala. Ale není to problém jen toho korektoru, ale spíše kombinace s očním krémem. To je věc, u které se snažím najít kompromis už dlouho, ale stále se mi to nedaří. Buď dám hodně lehký oční krém, potom korektor drží, ale jsou zvýrazněné vrásky. Nebo dám hutnější krém, oční okolí vypadá krásně, ale korektor za pár hodin zmizí. 

Ale musím říct, že jsem s Born This Way nakonec tu společnou řeč našla. Sice jsem si téměř jistá, že ho za chvíli schovám a vytáhnu nejdříve na podzim, ale právě přes tu zimu byl fakt skvělý. 


Celkově jsem si na něj zvykla a vlastně ho používám téměř denně. Je trochu dražší, bez slevy vyjde na téměř 700 Kč, ale jelikož mám v drogerii ty problémy, jež popisuji výše, jsem vůbec ráda, že jsem našla něco v mém odstínu. Korektor vám určitě můžu doporučit, ale jak už jsem říkala, buď na zimu nebo primárně na sušší, starší pleť. Pokud ji máte spíše mastnou či smíšenou, bude zbytečně moc hutný a nebude držet.


Jaký korektor máte rádi vy? A dokážete si v drogerii vybrat?

8 komentářů:

  1. K drogerkovým korektorům nemám důvěru, mám jen Catrice camouflage ten tuhý, k tekutému mám výhrady. U mě vede EL double wear.

    OdpovědětVymazat
  2. Já popravdě korektor nepoužívám, mám jeden od miss sporty a za me celkem dobrý. Tento vypadá velice dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. ak si človek nájde vhodný korektor, tak prečo si aj nepriplatiť trošku viac :) ja mám rada Maybelline Affinitone,ale už mi ho prestali vyrábať, tak míňam posledné kvapky :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá recenze :) používám tuhý od Catrice a snažím se najít nějaký jiný, tak možná tenhle zkusím :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem prave korektorova nevěrnice, pokazde zkousim nejaky jiny... a jak si sypkych produktu potrpim na drazsi kousky, zde zatim brousim jen v drogerkovych vodach... jsem napriklad spokojena s makeupem od dermacolu, ktery pouzivam misto korektoru. Nebo mam rada i ten zmineny Catrice korektor :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, myslíš si, že se hodí i na jizvy po akné? Zvládne je zakrýt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor má spíše střední krytí, takže se bojím, že na opravdu výrazné krytí to bohužel úplně nebude. trochu víc kryje třeba slavný Nars,i Catrice a nebo třeba teď Maybelline má faj korektor Master.

      Vymazat