neděle 19. března 2017

Výlet do Drážďan: New in + malé nahlédnutí do německé drogerie

V úvodu týdne jsme si s kamarádkou udělaly pěkný výlet a zajely se podívat do Drážďan. Dva roky jsem tam nebyla, a tak jsem se těšila, až si zase prošmejdím místní drogerie. Původní plán byl, že vám poctivě nafotím jejich regály, jenže já jsem na tohle úplně marná a klobouk dolů před všemi kolegyněmi, co v jednom kuse jedou insta stories a podrobné reporty. Mě to prostě v ten moment nebaví a raději si užívám reality. 

Ale něco málo jsem cvakla a když spojím drogerie, moje nákupy i procházku po Drážďanech, na článek to vystačí. 

Tady to obvykle všechno začíná...

Jelikož bylo krásně, rozhodly jsme se nejdříve po ránu projít se městem. A byl to dobrý nápad, protože později se nejen zatáhlo, ale potom s nákupy už to není taková sranda. Turistické povinnosti jsme nijak nehrotily. Přece jen jsem v Drážďanech nebyla poprvé a ani ne naposled. Tak jsme se jen prošly kousek podél řeky a poté zakotvily na dobrý oběd.




A pak už to byla klasika. Dvě jejich obchodní centra, případně nějaký ten obchůdek na hlavní třídě. Ono i tohle jde projít docela rychle. :-) 

Výlet jsme chtěly pojmout spíše kosmeticky, přece jen mě znáte, ale když už kolem toho Primarku jdete, tak se tam přece podíváte...A musím říct, že jsem překvapila sama sebe a nakonec tam nechala více peněz než následně v drogeriích. Bylo fajn, že jsme chytily skvělý čas a tak málo lidí jsem v Primarku snad nikdy nezažila. A když tam o nikoho nezakopáváte, není to tam rozhrabané ani nemusíte čekat frontu na kabinku, nakupuje se hned lépe. Pobrala jsem klasiku - tílka, obyčejná trička, pyžamo, spodní prádlo, kupodivu i jeden pěkný svetr a pár dalších drobností. Není to pro mě destinace, kam bych musela chodit každý měsíc, ale takto jednou do roka doplnit zásoby základních kousků vůbec není špatné.


Následovalo Kiko, na které jsem se hodně těšila, ale ve finále mě trošku zklamalo. Ještě jsem měla v příliš čerstvé paměti španělský obchůdek, jehož nabídka byla daleko širší. Ale jsem ráda, že jsem si mohla prohlédnout paletky stínů, které jsem podle obrázků hrozně chtěla, ale naživo mě zklamaly. Ale s prázdnou jsem samozřejmě neodešla. 


Nejvíce se mi líbilo v obchodě Müller, kde seženete téměř vše, ale mně nejvíce zajímal samozřejmě koutek s kosmetikou. Tady jsem také pořídila nejvíce snímků.

U krémů na ruce jsem se nejvíce dívala na treaclemoon, ale nakonec mi přišlo zbytečné za ně dávat 2 eura, když za necelé jedno pořídím skoro stejně velikou miniaturu tělového mléka.


Hodně velkým hitem jsou sprchové pěny Bilou od německé blogerky. Nebyly zrovna nejlevnější, ale neodolala jsem.


Sprchové pěny má i Nivea. Možná mě trošku mrzí, že jsem je nevzala, ale věřím, že se časem dostanou i k nám.


Velký stojan zabírala kosmetika CV, která lákala na příjemné ceny. Nemáte s ní někdo zkušenost?


Měli i moc hezky udělaný koutek s přírodní kosmetikou, kde bylo rozhodně z čeho vybírat.



Já jsem se nejvíce kochala Burts Bees a zvláště jejich dekorativku jsem viděla vůbec poprvé. Chvíli jsme přemýšlela o jejich nových rtěnkách, ale nakonec mi za 13 eur přišla zbytečná. Ale vzala jsem si do zásoby aspoň jeden jejich balzámek.


U dekorativky bylo narváno, tak jen takové útržky. Například kosmetika LOV. Vůbec ji neznám. A jsem fakt hrozná, ale pokud ke kosmetice nemám nějaký backround a nikdy jsem o ní nečetla, nějak mě vůbec neláká.



Daleko raději zkoumám stojany například Loreal nebo Maybelline a dívám se, co mají navíc. Tentokrát mě zaujaly tyto barvy na rty. Ale myslím si, že se jich také brzy dočkáme.


Pak jsme skončily samozřejmě v DM, kde jsem brala především věci od treaclemoon. Mám tu značku moc ráda a přála bych si, aby byla i u nás. 

Nakonec jsme nahlédly i do Douglasu, kde jsem pro vás cvakla stojan Anastasia Beverly Hills. Vůbec jsem netušila, že to jde v Německu sehnat.



Ještě bych vám měla ukázat mé skromné nákupy. Tílka z Primarku jsem nefotila, takže zde je jen kosmetika. Mám ze sebe radost, protože se mi dařilo držet se na uzdě a neskupovat toho kvanta. Zároveň jsem si ale udělala radost pěknými kousky.

Již několikrát zmiňované treaclemoon. Brala jsem tentokrát jen miniaturky sprchových gelů a tělových mlék. Jedno vyjde ne 95 centů.


Od Bilou jsem nakonec namísto sprcháče vzala tělové mléko do sprchy. To využiji spíše. A také jsem sáhla pro krému na ruce Essence. Ty mám obecně hodně ráda, ale u nás buď nejsou anebo jsou nesmyslně drahé. Tenhle nestál ani euro a půl.


A nakonec hromádečka dekorativky. Vlastně všechno je to sázka na jistotu, protože už jsem je měla nebo mám v jiném odstínu. Pudr Loreal, který u nás není, moje oblíbené třpytivé stíny Kiko, lak Essie, balzám Burts Bees a miniatura Lip Lover od Lancome, která vyšla ani ne na dvě stovky.

Plus jsem ještě zapomněla vyfotit odličovací ubrousky z Primarku. Když je všichni tak milují, musím je také vyzkoušet. 


Nakupovala jsem ještě i nějaké dárečky a nezapomněla jsem ani na vás. Takže hned zítra se můžete těšit na soutěž o pár kosmetických pokladů z drážďanských obchodů.

Co v zahraničí rádi nakupujete vy?

17 komentářů:

  1. Super nakupy. Tesim sa na recenzie. Ja v zahranici nakupujem vsetko co sa neda kupit na Slovensku, alebo co v zahranici stoji ovela menej ako tu 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nákupy:-) Kdykoliv jsem byla v německých drogeriích, tak mně mrzelo, že takový výběr u nás ani zdaleka není, takže jsem toho samozřejmě musela využít a pokoupit si zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Do Primarku jezdím ráda, dokonce dvakrát po sobě se nám teď povedlo trefit čas, kdy nebylo moc lidí. Do drogerií vždy mrkneme, ale většinou nic nekoupím, nepřijde mi to rozhodně levnější a jelikož mám furt zásoby, tak se mi nechce moc utrácet.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levnější to opravdu není, kolikrát spíše naopak, takže já vždycky vyhlížím hlavně věci, co u nás nekoupím.

      Vymazat
    2. Presne tak, vubec nechapu ty lidi, co si stezuji, jak je u nas draho a v Nemecku ci Rakousku nakoupi levneji. Jezdim tam docela casto a i za potraviny nechame majlant :D

      Vymazat
  4. Ty miniaturky jsou k sežrání, ty bych tam taky rozhodně vzala ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som v lete tiež chcela ísť do Drážďan, takže si už teraz šetrím :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní výlet a ty miniaturky jsou krásné. :-) Taky bych šla na nákup kosmetiky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky když jsem v zahraniční drogerii, nevím co bych koupila dřív...a pak většinou nekoupím nic :-) Ale ty miniaturky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jezdím pravidelně do Rossmanna, ale z kosmetiky tam beru málo. Kupuji avivaze, dětský sortiment, pak tekutá mýdla,laky na vlasy, obcas nějaký krém na ruce. Nivea pěna je moc příjemná. Většinou tam nekupuji dekorativku, cenově mi taky nepřijde levná. Treaclemoon miniaturku jsem si koupila po chvále, ale unesena nejsem. Davkuje to malé množství a na ruce i telo se mi to zdá řídké :-(

    OdpovědětVymazat
  9. No ona ta pěna Nivea až tak super není, takže pokud tady nebude, žádná velká škoda :D sice hezky voní, ale na kůži je pak taková nějaká divná... jinak L.O.V. je myslím od Cosnovy, ségra Catrice a Essence, ale taky k ní víc nevím a nějak mě úplně nenalákala ani fotka toho stojanu.

    OdpovědětVymazat
  10. tam bychom si vybraly všechny, pěkný výběr

    OdpovědětVymazat
  11. Super, že jsi nafotila produkty v regálech :) já mám zahraniční obchody moc ráda, ať už se jedná o jídlo nebo drogerku

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm ty stojany kosmetiky, to je nááádhera, ráj, musím se tam konečně taky vypravit :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat