středa 29. března 2017

Valentýnský polibek od Avonu

Je to už taková tradice, že Avon potěší blogerky valentýnským balíčkem plným rtěnek. A nebylo tomu jinak i letos, kdy přišly na řadu novinky True Colour Supreme. Ty se povedly nejen vizuálně, a tak bych vám je dnes ráda představila.


Testovala jsem rovnou tři  barvy. Krásnou nude, decentní růžovou a pořádně výraznou fialovou. 

Obaly jsou tak nějak klasika - jednoduché, krásné, elegantní. A také bytelné. 


Rtěnky obsahují hydratační složky a díky ní mají i takto pěkný reliéf. Je to ale jen na oko a zatím můžu říct, že barvy kvůli tomu na rtech neflekatí. A to ani u té nejtmavší. 


Na rtech jsou krásně příjemné, ta hydratace jde cítit. Já mám takovou texturu nejradši a musím říct, že zvláště nude odstín jsem si oblíbila a nosila jsem ho v poslední době hodně často. 

Ruku v ruce s tím jde výdrž, která je jednoduše slabší a po jídle je vše komplet pryč. U těch světlých odstínů to tolik nevadí, zvláště mně ten komfort na rtech za to stojí. U té tmavší barvičky je to trochu problém, protože u něčeho takového chci mít větší jistotu, že vše bude držet tam, kde má. 




Nurturing Nude je můj jasný favorit. Je to krásná nude barva s lehkým teplejším podtónem. Hodí se naprosto ke všemu na každý všední den. Jak už jsem psala výše, je to můj velký parťák a tahám ji s sebou často. 


Softest Peony je trochu komplikovanější. Pořád je to moc hezká barva. Na decentní jarní líčení proč ne. Ale trošku zlobí a umí zalézat do vrásek, což její sestry vůbec nedělají. Navíc si nejsem jistá tím, jestli je to ten pravý odstín pro mě. Větší parádu by určitě udělal na modrooké blondýnce.



Conditioning Cherry je nádherná vínová barva, která navíc díky svému studenému podtónu opticky vyběluje zuby. Mám s ní ale dva problémy. Moc mi nesluší. Sice se tmavým rtěnkám nebráním, ale tohle není úplně ten pravý odstín. Co je větší problém, tak se s ní necítím dobře, protože vím, že ta barva nedrží na těch rtech na sto procent a v nestřeženém okamžiku se může rozmazat kolem rtů a během jídla vám klidně skončí až na bradě. 

Mám tu hydratační texturu moc ráda, ale myslím si, že k takto tmavých rtěnkám nepatří. U těch potřebujete mít především tu jistotu. 


Celkově mě rtěnky potěšily. Avon je jednoduše umí a nezklamal ani tentokrát. Všechno už to záleží především na vašich barevných preferencích, ale pokud vychytáte svůj odstín, je to příjemná rtěnka na každodenní použití. 

Za mě osobně bych se nepouštěla jen do těch tmavých odstínů. Oficiální cena je 229 Kč, ale v akci ji koupíte i za 119 Kč. 


Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Avon.

Co vy a rtěnky do Avonu? Máte je rádi?

11 komentářů:

  1. Ta druhá rtěnka vypadá pěkně :) Balení je pěkné, ale víc by se mi líbilo se stříbrnými detaily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já mám stříbrné detaily taky radši.

      Vymazat
  2. páči sa mi ten reliéf rúžov :) a z odtieňov je krásny ten prvý a tretí :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ta cherry :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ten odstín Nurturing Nude:-) Na rtěnky jsem se dívala i v katalogu, ale ty odstíny mi na můj vkus přišly veskrze hodně tmavé a výrazné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že se spíš více nesoustředili na nude odstíny. Kvůli té textuře by to bylo lepší.

      Vymazat
  5. Me se nejvic libi ta vyrazna ale to neni vubec rtenka pro me :D takze na ni dycky doma slastne koukam a pak vyrazim s tou nude ktera mi sedi tak skvele jak kdybych se s ni narodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám. Ne že bych se dobře necítila i v tmavé, ale nakonec to skončí tak, že se mi to nechce celý den hlídat a kontrolovat :-)

      Vymazat
  6. Avon rtěnku jsem ještě neměla, ale líbí se mi hrozně ta nude barvička. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. No mě se hodně líbí právě také ta první barvička :) Přiznám se, že červené odstíny rtěnek si moc nekupuji, protože vím, že mi moc nesluší, nebo je prostě neumím nosit. :) Co se mi u těchto barviček líbí, je to jaký mají zajímavý reliéf :)

    OdpovědětVymazat