středa 22. března 2017

Sweet Peach Too Faced

Broskvová mánie neustále obíhá celou blogosféru, a když se teď tyto kousky na stálo zabydlely v Sephoře, rozhodla jsem se vytáhnout svoji paletku očních stínů a také vám ji trochu přiblížit.


Paletku jsem kupovala loni někdy na jaře. Chvíli jsem s tím otálela, protože nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli mi ty odstíny sednou, pak jsem čekala na 20 % slevu a pak jsem ji málem nestihla a objížděla Prahu, kde by ji ještě mohli mít. Nakonec jsem ji však ukořistila.



Je to moje první paletka od Too Faced. Jejich slavné čokoládky mě nijak nedostaly. První dvě mi úplně nesedí barevně a u třetí mi vadí ta srdíčka. Až Sweet Peach si ke mně našla cestu. A to i přesto, že obecně je hodně teplá a obsahuje pro mě netradiční odstíny. Na druhou stranu, aspoň se nedubluje s ničím, co mám doma a můžu s ní zkoušet zase trošku jiné looky. 

Hodně lidí si stěžovalo, že na to, že se jmenuje Peach, tak je tam málo oranžové. S tím nesouhlasím. Protože byť na první pohled vidíte opravdu jen jednu, tak naprosto všechny barvy na oku nakonec chytají teplý naoranžovělý nádech. Až to kolikrát ani nechcete. :-)



Co se samotné kvality týče, asi není potřeba se u takto provařených paletek více rozepisovat. Jsou hezky pigmentované, dobře se nanášejí, chytají rovnoměrně a v kombinaci s bází drží celý den. Snad jen oranžová Candied Peach a poslední fialová Talk Derby To Me jsou s pigmentací trochu na štíru a rozhodně mohly být o něco lepší. Na druhou stranu, pro mě jsou to zrovna ty barvy, které nevyužívám pravidelně, takže mi to tolik nevadí.





První dva sloupečky, plus nejspodnější Caramelized ze třetího sloupce jsou moje top stíny. Už jen kvůli nim se mi ta paletka vyplatila, protože je mám opravdu hodně ráda a využívám je často. Jasně, je to taková moje hnědá klasika, ale právě díky tomu teplejšímu podtónu je to o kousek něco jiného.





Druhá šestka je o něco problematičtější. Vlastně z ní používám především Puree a Charmed, Im sure. Zbytek mám na různé pokusy. Třeba zelená je úžasná nebo taková Peach Pit je taky hodně zvláštní. Ale díky tomu oranžovému podtónu jsou hodně netradiční  a spíše s nimi občas něco zkouším, než abych je nosila denně. A obecně by více sedly i jinému barevnému typu než jsem já. 



Nakonec ještě pár typů líčení. Těch looků jde vytvořit opravdu hodně, a to v různých intenzitách. Od běžných nenápadných hnědých kouřovek, až po růžovo fialové blázniviny. 

Jedna z mých top kombinací - Luscious a Caramelized



Matné provedení - Georgia a Charmed, Im sure



Trochu bláznivější pokus - Nectar a kombinace fialových Peach Pit a Delectable



Paletku mám už téměř rok, takže čas prověřil, že jsem ji skutečně nekupovala zbytečně. A i když je tam pár stínů, které využívám málo nebo vůbec, tak toho nelituji. Nemůžu mít pořád paletky jen s hnědou. Tohle je kousek, který se v mé sbírce odlišuje a stojí mi za to. 

Díky teplému podtónu jsem paletku využívala hlavně v létě a na přelomu podzimu, když byl člověk trochu opálený. Naopak v zimě jsem na ni téměř nesáhla. Teď už se ale pomalu blíží její chvíle a určitě se zase brzy stane nedílnou součástí každodenního líčení. 


Jestli si ji pořídit či nikoliv, to záleží na vašich barevných preferencích. Přece jen je trochu specifická a ne pro každého bude nejvhodnější. Na druhou stranu, nebojte se vystoupit ze své komfortní zóny a občas jednoduše sáhněte po něčem netradičním.

Paletku Sweet Peach od Too Faced koupíte v Sephoře za 1350 Kč (myslete vždy na slevu, která je v Sephoře téměř pořád).

Láká vás paletka Sweet Peach nebo už ji dokonce máte doma?

9 komentářů:

  1. Paletka je nádherná ale pro mě he to celkem dost peněz, tak třeba až narazím na nejakou slevu. Libi se mi sestava barev, většinu bych využila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě si živě pamatuji, jak jsem ji sháněla a tehdy už nebyla k mání. Ale už uplynula nějaká doba a i když se mi pořád líbí a považuji ji za mimořádně hezkou, tak úplně nevím, jestli ji potřebuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se paletka hodně líbí, odstíny má fakt perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná paletka s nádhernými odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je krásná, ale já bych barvy nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych ji taky nevyužila.. I když mám všechno jen s hnědou, a taky bych neměla, tak vím, že bych po ní prostě nesahala :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem nad ní přemýšlela, ale pak přišel Nars s novou paletkou a broskev má smůlu, počkám si na Nars :D ale mám z broskvové kolekce tvářenku a ta je super!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat