pátek 24. března 2017

Moje aktuální pleťové odličovače

Moje odličovací rutina se v posledních měsících nijak zásadně nemění. Ráno jsem se naučila používat micelárku + tonikum a večer přichází na řadu konjaková houba s gelem + opět tonikum. A tak bych vám chtěla v tomto článku shrnout moje dva aktuální odličovací kousky v podobě gelu od Neutrogerny a micelární vody Nivea.


Ani bych to do sebe neřekla, ale tohle je vůbec první produkt od Neutrogeny, který doma mám. Gel jsem si neobjednala jen tak náhodou. Hodně často o něm mluví youtuberka TheMakeupChair, a tak když jsem přemýšlela, jaký další gel vyzkoušet, řekla jsem si, že tohle by mohlo být zajímavé. 


Tento gel, jak už název napovídá, voní krásně po grepech. Skutečně věrně a je to příjemná osvěžující vůně. Pokud někdo používá gely i ráno, je to určitě super pomocník. 

Texturu má tak akorát gelovou a na obličeji se z něj stává lehoučká pěna. Odličuje také skvěle, byť ho tedy používám výhradně s konjak houbičkou, která to vše usnadňuje.

Zároveň si nemůžu stěžovat ani na vysušování pleti či jiné neplechy. Skutečně mi vyhovuje a vůbec bych se nebránila tomu, pořídit si ho znovu.

Ještě dodám, že v okolí očí neštípe, ale když se omylem dostane přímo do nich, tak už to příjemné není. Na odličování těchto partií to tedy určitě není. Což mě osobně zase tolik nevadí, protože oči beru vždy speciálním dvoufázovým odličovačem.


Seženete ho v každé drogerii, já jsem ho však přihodila do košíku na Notino.cz, kde je o něco levnější a vyjde na něco málo přes stovku. 

Docela mě i nalákal na zkoušení dalších produktů od Neutrogeny, minimálně z této grepové řady.


Dalším kouskem je micelární voda Nivea, kterou jsem měla v jednom z vánočních balíčků. Slyšela jsem toho o ní mnoho a nic velkého jsem nečekala. Nakonec mě ale příjemně překvapila.

Nutno tedy dodat, že já nemám na micelárky obecně vysoké nároky, co se odlíčení týče. Používám je primárně ráno. Jen výjimečně s nimi večer stahuji makeup a vlastně vůbec je nepoužívám na oči. Vpodstatě to na nich vždy jen párkrát vyzkouším, abych věděla, co vám o tom říct. 


Za mě je micelárka skutečně příjemná, jemná, pleť nedráždí ani nevysušuje. Co se odličování týče, tak makeup vždy dá naprosto v pohodě, na oči mi tolik nesedí. Sice to zvládne, ale musí se zbytečně tlačit. Ale to je u mě osobně problém všech micelárek.

Sečteno podtrženo, je to fajn funkční micelárka. Zcela upřímně, ztratí se v davu a podobně dobrých micelárek je v obchodech spousta, takže spíše už jen záleží na vašich preferencích, které značce dáte přednost. Nivea vyjde zhruba na 100 Kč. Cíleně si ji znovu pořizovat nebudu, ale kdyby se ke mně někdy zatoulala, vadit mi to nebude.


Aktuálně oba odličovače doplňuji tonikem od Garnier. Mám ho ale asi čtyři dny, a tak bych si jeho hodnocení schovala do nějakého z příštích článků. 

Čím se aktuálně odličujete vy?

15 komentářů:

  1. Podobně jako ty, večer gel ve sprše a ráno miceralka nebo jen tonikum. Na oči dvoufazovy odlicovac od YR, teď mám objednaný The One od Oriflame. Jinak miceralku jsem teď objevila fajn ruzovou na citlivou pleť od YR. Už jsem šla i do velkého balení s pumpičkou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám trochu složitější, používám dvoufázový odličovač na oči a rty, pak odličovací olej a dočišťuji čistícím kartáčkem s mycím gelem a nakonec taky tonikum.

    OdpovědětVymazat
  3. Gel jsem měla, je fajn, ale hledám stále dál toho svého oblíbence :)Já si odlíčím oči Yves rocher dvoufázovým odličovačem, pleť projedu micelárkou, a pak přijde ve sprše na řadu čistící gel v kombinaci s čistícím kartáčkem, a celý to pak dočistím tonikem, a nakonec samozřejmě krém :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Ten výrobek od Neutrogeny mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja odlicuji vse bud olejem nebo tuhym balzamem. Pak ve sprse cistici gel. Pak tonikum, serum a krem.

    OdpovědětVymazat
  6. Micelárku od Nivei jsem měla, byla moc fajn, ale trochu bojovala s řasenkou. Já se odličuji čistícím pleťovým gelem, micelárkou plus dočistím pleťovou vodou.

    OdpovědětVymazat
  7. Momentálně mám odličovací gel Bioderma Sebium a pleťovou vodu od Bione Cannabis. Nejdříve oči odlíčím olivovým olejem s vodou, potom obličej vyčistím tím gelem a nakonec dočistím pleťovou vodou. Dlouho jsem nepoužívala tonikum, ale víc se mi zanášely pory, ted' s tonikem je to mnohem lepší. Ve druhé domácnosti používám micelární vodu, tu si někdy beru i na cesty. Až spotřebuju ten gel Bioderma, od Bione si koupím odličovací pleťové mléko.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám doma taky tu micelárku od Nivei, je opravdu příjemná, ale na oči nedostatečná. Momentálně používám odličovací olej od Saloosu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Momentálně používám Niveu micelární vodu a já si ji pochvaluji, už mé druhé balení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten gel vypadá skvěle. Já nejdřív odlicim micelarkou a poté použiju mléko od Cetaphil.

    OdpovědětVymazat
  11. Páni asi zkusím ten gel, vypadá moc dobře :) pěkný článek :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Používam micelárku od Yellow Rose a čistiaci gél od SKIN79

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Ta grepová řada od Neutrogeny mě taky moc láká. Určitě ji chci vyzkoušet. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  14. Moc vám všem děkuji za komentáře i zajímavé tipy.

    OdpovědětVymazat