středa 1. března 2017

Kosmetická statistika (únor)

Únor byl sice krátkým měsícem, ale to mi nebránilo v tom, nashromáždit kupu kosmetiky. A to jak nové, tak té spotřebované. Čísla máme opět pěkná. 36 novinek a 26 spotřebovaných kousků. 

Novinky

Minulý měsíc jsem psala, že potřebuji nutnou stopku, co se péče týče. A myslím si, že se mi to i pěkně podařilo. Také jsem říkala, že jsem čtyři měsíce po sobě vyhodila více dekorativky než nakoupila, a že bych snesla nějakou novou. A tady mě vyslyšely všechny firmy, které mě po celý měsíc zásobovaly balíčky, a takto to dopadlo. Dekorativní smršť...



Začneme způsobně mými nákupy, které byly zcela minimalistické. Nalákat jsem se nechala na akci v Rossmannu, kde jeden víkend k nákupu nad 500 Kč, dávali řasenku Rimmel. Koupila jsem nějaké nezbytnosti to bytu, k tomu do zásoby oblíbený odlakovač Dermacol, gel na obočí Loreal  a rozhodla jsem se dát druhou šanci odličovači očí od Mixa. Neodolala jsem také valentýnské akci v Clinique a jejich rtěnku jsem pořídila za akční cenu 290 Kč. A na závěr připravuji článek o zajímavé české značce Botanicus, a tak jsem dokoupila ještě nějaké nové kousky - jejich ikonické jahodové mýdlo a oční krém.



Překvapením pro mě byl balíček od eshopu Notino.cz. Předem jsem vůbec nevěděla, co v něm bude, ale naprosto skvěle se mi trefili do vkusu. Bylo tam celkem deset věcí. Pryč jsem dala jen bělicí pero od Colgate, to za mě bude testovat kolegyně. Ale jinak samé zajímavé věci. Nejvíce se těším asi na novinky Dove a další Eos či maska Garnier se nikdy neztratí.



Novinek Essence mi eshop kupkosmetiku.cz zaslal plnou tašku. O větší část z nich můžete soutěžit vy (ZDE) a tady je zatím jen malá hromádka toho, co jsem se rozhodla si nechat. Zatím se jako největší vítěz jeví linky, které jsou fakt super.



Další várka dekorativky. K Valentýnu jsem dostala trojici rtěnek od Avonu a druhá část hromádky je od značky Makeup Studio, kterou pro vás již pilně testuji.



A aby té dekorativky nebylo náhodou málo, tady je balzámek Blistex a část balíčku od Dermacol. O ostatní kousky si také budete moct časem zasoutěžit.


Spotřebováno

Jako každý měsíc, snažila jsem se, co to šlo. A musím říct, že jsem si v pečující sekci pěkně uklidila. A nejen tam.



1) Deodorant SebaMed - Hrůza. Sice ráda občas používám deodoranty bez hliníku, ale tohle tak smrdělo samo o sobě, že bylo vlastně lepší nepoužít nic než tohle. Spotřebovala jsem asi třetinu, ale víc už nedávám.

2) Odlakovač Dermacol - Láska, která nerezaví. Jiný už jsem dlouho nepoužila.

3) Micelární voda Bioderma - Moje královna mezi micelárkami. Teď musím zdolat zásoby, které doma mám, ale nejpozději na příští zimu se chci opět vrátit právě k Biodermě.

4) Deodorant Dove - Nějak jsem se u těch sprejů zasekla a vyhovují mi. Jen zrovna tato vůně Original mi přijde hrozně silná a mám raději jiné verze.

5) Kondicionér Aussie - Mám ho ráda, ale nějak bylo pořád něco jiného na používání, takže se mi v koupelně zkazil a vyhazuji ho. :-(

6) Odličovač očí Yves Rocher - Další klasika, kterou nedám z ruky.



7) Ubrousky Nivea - Tato loňská novinka mi vyhovuje a tohle bylo již druhé a rozhodně ne poslední balení. Nepoužívám je často, spíše jen na cesty nebo na nějaké dočištění, ale vždy musím mít doma nějaké v zásobě.

8) Maska Lirene - Obsahovala mimo jiné i zrníčka, takže byla taková agresivnější a asi nemám potřebu koupit si ji znovu.

9) Plátynková maska Garnier - Těch je teď všude plno a rozhodně i já je můžu doporučit.

10) Plátynková maska Missha - Na druhou stranu, Missha masky jsou prostě ještě o třídu lepší, takže pokud si můžete vybrat, běžte raději do těch. A zvláště tato lotosová voněla fakt božsky. 



11) Vůně Hugo Boss - Moje oblíbená. Jednoduše ke mně patřila a hodila se na každý den i všechny speciální události. Jen to chce teď zase změnu.

12) Mist The Body Shop - Ta láhev byla pomalu bezedná, měla jsem ji více než čtyři roky. Byla to úžasná vanilková vůně a na zimu jako dělaná.

13) Odličovací olej Saloos - Zase se to zkazilo a celkově mě to nebavilo.

14) Tonikum Marilou BIO - Fakt skvělé, jen škoda, že se prodává v této pidi velikosti, bylo hned pryč.

15) Krém na ruce Xhekpon - Hydratoval výborně, ale nevoněl mi.

16) Krém na nohy Balea - Však to znáte, nejlepší krém na nohy, který existuje. Doporučuje jedenáct blogerek z deseti. 



17) Tělové máslo Dove - Tato kašmírová řada mi fakt sedla a byla to výborná vůně na zimu. A hydratovalo to také skvěle.

18) Pleťový krém Dermedic - Vyhovoval mi, ale je zase čas jít o dům dál. Já u žádného krému na obličej prostě nevydržím.

19) Mýdlo Loccitane - Není špatné, ale plnou cenu bych za něj nedala. Na to je to prostě jen obyčejné mýdlo.



20) Lak na nehty Avon - Mě ta písková textura nikdy nebrala.

21) Pigment Alva - Nádherný odstín, který jsem milovala. Ale jak to už u přírodních věcí bývá, kazí se nebývale rychle.

22) Balzám na rty Baby Lips Maybelline - Víte, že je mám ráda, ale zrovna tato verze byla nanic. Špatně to hydratovalo a ze rtů mizelo rychlostí blesku.

23) Rtěnka Catrice - Moje oblíbená. Je to jeden z hodně dávných pozůstatků Ladyboxu. Je téměř vypotřebovaná, je tam tak půl cenťák, ale mám ji již přes čtyři roky a dále ji skladovat nechci.

24) Matná rtěnka NYX - Když jsem o ní nedávno psala, zjistila jsem, že je nějaká vyschlá, a tak rovnou letěla do koše.

25) Řasenka Avon - Tahle za mě ne. Efekt takový nijaký a vyschla snad do měsíce.

26) Makeup Astor - Můj svatý grál a druhé spotřebované balení. Musím si co nejdříve pořídit další.

Tak je to za námi a v březnu se naplno pustíme do jarních novinek. Plánuji jeden menší zahraniční výlet, takže o nějaké ty zajímavé novinky nebude nouze. A samozřejmě, spotřebovávám, co se dá.

Jak jste na tom s nákupy byli v únoru vy?

18 komentářů:

  1. Dekorativky Ti přibylo opravdu hodně, těším se na recenze Dermacol. A balíček od notino.cz je opravdu moc povedený.
    Novinek mám za únor také dost, naopak spotřeba je mizerná :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Botanicus je SUPER!!! Strašně ráda vidím, že o něm bude někdo psát. Už jsem si připadala jako jedinný exot v čechách :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to také příjemné zjištění, že na značku někdo reaguje. Ona se totiž sama o sobě moc neprezentuje a těch obchodů po ČR není moc, tak se to pak těžko dostává mezi lidi.

      Vymazat
  3. V únoru jsem nakupovala u Avonu a Oriflamu a masky na vlays od Bione jsem si koupila. Teď se chystám do DMka, protože je tam akce u víc značek, že budu mít 5-10x více bodů, to se hodí, šetřím na DM box :) Až mi dojde levandulový krém na nohy, tak ten Balea vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  4. To je strašne veľa kozmetiky :D :D Ako vždy :D. Nivea obrúsky som mala aj ja ,len ja som dostala alergickú reakciu na ne, tak za mňa nič moc. Strašne rada by som vyskúšala látkové masky od Garnier :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kupa dekorativky:-) Já se co nejdřív pustím do jarní čistky v šuplících s dekorativkou a vzniklé místo zaplním novými kousky, třeba zrovna některými novinkami od Essence, které se mi zamlouvají:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na recenzi Botanicus, před několika lety jsem byla v jejich pražském obchodě a ta kosmetika mi učarovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten obchůdek právě taky hodně nadchnul, tak to postupně testuji. Ale zatím mi od nich nejvíce sedí paradoxně čaje. :-D

      Vymazat
  7. Garnier maska mi teda absolutně dobrá nepřišla, byla moc mokrá a nic mi neudělala na pleti žádný efekt apod. Škoda. Kašmírová řada od Dove mám jedno tělové mléko a popravdě asi z něj mám alergickou vyrážku, protože po něm jsem se začala škrábat na nohou a mám samé pupínky na kotníku ze škrábání. Balea krém na nohy, ten jsem si koupila na doporučení od tebe a teda opravdu je tak boží! :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  8. Já se v únoru hrozně rozjela :D Ale slušná bilance :) Zajímá mě ta značka makeup studio co testuješ, tu neznám.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  9. Pááni, skvelý článok! S tým krémom na nohy od Balea súhlasím, je proste úžasný! Škoda, že tie Essence novinky nie sú v drogérii všetky :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak je to na slovensku, ale v ČR mám DM jen jeden stojan a tam taky není všechno, ale většina Rossmannů má stojany dva a tam už je to o poznání lepší.

      Vymazat
  10. Dekorativku závidím! Super post!

    OdpovědětVymazat
  11. Od Sebamedu mám zase balzám na rty a taky nic moc, dala jsem ho manželovi, ten ho teda používá, ale taky mu moc nevyhovuje. Makeup od Astoru jsem v drogerii zkoušela a bohužel na mně zoxidoval a byl pak moc tmavý. Já mám momentálně jiné výdaje, takže se v kosmetice fakt držím a za únor jsem si snad nic nekoupila, snad jen barvicí masku na vlasy a řasenku Gabriella Salvete - Diamante, tu jsem koupila na tvé doporučení a zatím se mi zdá super, tak snad nebude moc rychle vysychat. :)

    OdpovědětVymazat
  12. už jsem se bála, že jsem s Baby Lips jediná! měla jsem totiž jenom tuhle verzi a přišla mi totálně na prd, tak jsem na ně úplně zanevřela, i když je všichni milují.. možná teda zkusím nějakou jinou vůni:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle se vážně nepovedla a mám pocit, že už se stejně neprodává. Pokud ti nevadí mentol, tak zkus nějaký z řady Dr. Rescue, ty jsou nejvíce pečující.

      Vymazat
  13. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat