středa 9. listopadu 2016

Produkty Nutra Effects od Avonu

Nedávno jsme tady měli ne zrovna pěkný článek o produktech Avon, a tak je potřeba to trochu vyrovnat, a dnes naopak budu chválit.

Řada Nutra Effects od Avonu vznikla již téměř před dvěma lety. Nejdříve obsahovala pleťové krémy, ale od té doby se utěšeně rozrůstá. Dnes si posvítíme na čisticí gel a horkou novinku - tělové mléko. 


Produkty Nutra Effects lákají na ,,lepší" složení. Někoho by trochu mohly dráždit ty kytičky na obalu, protože byť to nějaké rostlinné extrakty obsahuje, přírodní to rozhodně není. Možná je to také troufalé, ale já bych produkty srovnávala spíše s lékárenskou kosmetikou. Jsou jednoduše takové hodně neutrální, jemné, bez parfemace, prostě vhodné pro citlivou pokožku. 


Čisticí gel je přesně takový, jak už píší výše. Neuvěřitelně neutrální, jemný, s velmi nenápadnou vůní. 

Konzistenčně je to čirý gel. Já ho obvykle používám ve spojení s konjak houbou, ale to už záleží na vašich preferencích. I sám o sobě dokáže makeup stáhnout velmi rychle. Oči si s ním sice neodličuji, ale když už se dostane k jejich blízkosti, nepálí ani je jinak nedráždí. Pleť je poté krásně vyčištěná. Není podrážděná, nepne, nic negativního se neděje. 


Pro mě je to skutečně dobrý a funkční gel, který v klidu můžu používat každý den. Uživatelsky je příjemný, plně funkční a mně osobně vyhovuje právě i ta neutrálnost a téměř nulová parfemace. 


Tělové mléko je podzimní novinka. Já jsem si pro sebe nechala nejlehčí variantu pro normální až suchou pokožku. V nabídce ještě najdete verzi pro velmi suchou pokožku a poté univerzální krém v kelímku. Měla jsem všechny tři produkty, ale vzhledem ke svým bezedným zásobám jsem si nechala jen tento a zbytkem jsem podarovala mamku s babičkou.

Mléko je opět a zase velmi neutrální, lehké a nedráždivé. Vůně je velmi decentní. Těžko říct, k čemu to přirovnat. Prostě jako dětský krém nebo "čistota".


Konzistenčně je to spíše tekutější mléko, které se velmi dobře roztírá i vstřebá. Cítím se vždycky hrozně dobře, když si večer dám sprchu a poté se namažu tímhle. Je to lehké jako pírko a ta čisťoučká lehká vůně je fakt super. 

Svými účinky je mléko takové průměrnější. Na běžné denní mazání je úplně v pořádku, pokud ale trpíte na suchou kůži, bude potřeba sáhnout po něčem výživnějším. 

Oba produkty seženete v akcích kolem stokoruny a za sebe vám je můžu doporučit. Baví mě jejich neutrálnost a čistota. K tomu jsou oba kousky funkční a baví mě je používat každý den. Tohle se Avonu povedlo!

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Avon.

Máte vyzkoušeno něco z řady Nutra Effects od Avonu?

7 komentářů:

  1. Já jsem si vybrala vyživující tělové mléko, to je myslím určeno právě pro suchou pokožku a musím říct, že jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho jsem nezkoušela a jelikož mám doma velké zásoby obou typů produktů, v dohledné době ani nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Telové mléko bych ráda vyzkoušela .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám takový ten krém na ruce a tělo v kelímku a nádherně mi voní a zanechává pokožku sametově heboučkou, to se mi na něm moc líbí.
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem od téhle řady měla spousta produktů a tak jako Avon obecně mě ani takhle řada nijak nepřekvapila, možná nová řada je vylepšená ale dle mého je to hlavně spíš v obale.

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc ráda používám gel na čištění pleti, sedl mi už od začátku a nedám na něj dopustit :). Tělová mléka jsem vyzkoušela všechna a taky jsem byla velmi spokojená

    OdpovědětVymazat