neděle 8. května 2016

Oblíbenci za duben

Letí to jako voda. Duben mi natolik proplul mezi prsty, že jsem se ani pořádně nestihla ohlédnout za tím, co mě v tomto měsíci potkalo a co jsem si oblíbila. Nakonec se ale pár kousků našlo, tak pojďme na ně.



Kosmetika
Jak víte ze statistik, tak jsem v poslední době hodně nakupovala, a teď nové věci testuji a hodně střídám a najít něco, co bych používala fakt pravidelně, není úplně lehké. 


V poslední době si daleko méně dělám kouřovky a spíše na jednodušší podklad maluji pestrobarevné linky. Proto jsem také ze šuplíčku vytáhla slavné stíny Loreal Infaillible. Mívám období, kdy si na ně ani nevzpomenu a střídá se to s tím, že je nosím téměř denně. Tak tomu bylo i v dubnu. Mám dvě varianty - hnědo/zlatou a stříbrnou a jsou to univerzální barvy, které se hodí ke všemu. 


K tomu jsem navíc poprvé ve svém životě začala pravidelněji používat černou tužku na oči. Já vím, je to základ a má ji doma každá žena, ale já se jí pořád bránila Ukecala mě až tužka od Yves Rocher, která je vážně úžasná, dobře se s ní manipuluje a spolehlivě drží celý den. A když jsem měla chuť na něco bláznivějšího, sáhla jsem po růžových linkách od NYX, které mě také hodně baví.


U rtěnek jsem se věnovala nováčkům a nejvíce si mě získala novinka od Rimmel Moisture Renew Sheer and Shine. Nenechte se zmást tou výraznou oranžovou, rtěnka nemá slovíčko ,,sheer" v názvu pro nic za nic. Ve skutečnosti je to spíše tónovaný balzámek, který na rtech vytvoří teplý nude odstín. Ještě o této rtěnce hodně uslyšíte, protože je to aspirant na letního oblíbence. Sekundovala tomu HD rtěnka od Revlon (830 Rose), která je krásně máslová, na rtech příjemná a i slušně pigmentovaná.


Laky na nehty jsem tento měsíc vynechala, protože jsem téměř celý duben vydržela s nenalakovanými nehty. Čas od času se mi to stává, že prostě na laky nemám náladu a nechávám nehty odpočinout. 


Ve sprše jsem si užívala vůni magnólie. Sprchové gely od Yves Rocher ze stálé kolekce jsou prostě nejlepší. Příjemně pěnivé, takové krémovější a vůně jsou hodně autentické. Až nadávám sama sobě, že pořád kupuji samé jejich limitky, ale přitom právě tyto kousky jsou daleko lepší. 


Chloé je moje láska a tato loňská limitka Si Belle je tou nejlepší jarní volbou. Voní jako kytice čerstvě uřezaných květin a protnuta je, pro Chloé typickým, pudrovým nádechem.

Jídlo
Konečně mi zase po tuhé zimě začaly chutnat saláty, a tak si je připravuji k večeři téměř každý den. Na fotce je zrovna páteční ,,chuďoučká" verze, v ledničce už toho po celém týdnů více nebylo. :-)


Pravidelně jsem si dopřávala také dávku jahod. Sice stále nejsou české, ale aspoň že jsou v obchodech dobře dostupné. Není lepšího ovoce.


A nebojte se, nebyla jsem celý měsíc jen o salátu, ale spořádala jsem i několik krabic úžasných čokoládových mořských plodů. V Lidlu je totiž měli dlouhodobě asi za 45 Kč, a to je tam prostě nemůžete nechat. 


Duben jsme sfoukli rychle a slibuji, že se budu snažit po celý květen více fotit, abych vám měla co ukázat. :-) Konečně je dlouho světlo a dá se fotit i ve všední dny, což tomu jedině nahrává. 

Co jste si za minulý měsíc oblíbili vy?

8 komentářů:

  1. tie morské plody z Lidlu sú skvelé! :) a za tú cenu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháče od YR jsou skvělé :) ráda je používám :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Když se jednou za čas dostanu do prodejny YR tak většinou koupím i nějaký jejich sprcháč, protože se na něj můžu vždycky spolehnout :) Jinak jsem si, co se týče pečující kosmetiky, oblíbila v poslední době používat na vlasy klasický březový šampon :) Musím použít vždy nějaký kondicionér, protože mám vlasy suché, ale jinak super levný a účinný šampon! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekny clanek zaujaly me ty ruzove linky od NYX :-) A tyhle morske plody mam taky hrozne rada :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. Pekny clanek zaujaly me ty ruzove linky od NYX :-) A tyhle morske plody mam taky hrozne rada :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  6. Tulipány jsou úžasné. Laky na nehty nejsou v poslední době hitem ani u mě. Jahody si také dopřáváme, krásně voní :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. Presne tento sprchový mám doma a čaká kým ho vyskúšam :D krásny článok a tie čokoládky by som si dala hneď :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat