středa 13. dubna 2016

Na vanilkové vlně s Yves Rocher

Značka Yves Rocher vás u mě asi nepřekvapí. Je to jedna z mých nejoblíbenějších kosmetických značek a v jejich prodejně se objevuji pravidelně každý měsíc. V podstatě shodou náhod se u mě objevily tři produkty se stejnou parfemací, a tak jsem se je rozhodla otestovat najednou a vměstnat je do jednoho článku. Konkrétně se jedná s sprchový gel, tělové mléko a peeling s vůní vanilky. 


Sprchový gel byl jako dárek k nákupu, mléko jsem si zase vybrala zdarma za nasbírané body. 

Všechny dnes jmenované produkty spojuje identická vůně vanilky. Ta je hodně výrazná, teplá a opravdu typická právě pro Yves Rocher. Chvíli jsem si na ni musela zvykat a někdy mi přišla možná až moc přeslazená, ale časem se to stalo nedílnou součástí mé koupelny a jsem ráda, že jsem produkty měla.



Sprchový gel je klasika nad klasiku. Vlastně jen výjimečně potkáte v mé koupelně sprcháč jiné značky než Yves Rocher. Miluji je napříč jejich řadami i vůněmi. Tento hezky napění, umyje a zbytečně nevysušuje. Vůně je hodně výrazná, ale na těle se neudrží. 



Jen bych ho tedy snesla v menším balení, protože 400 ml bylo na mě moc a ke konci jsem se již těšila, až ho dodělám a vyměním za nějaký jiný. Cena je 119 Kč za 400 ml.



Tělové mléko je lehoučké, ale dostatečně hydratační zároveň. Je hodně tekuté, ale díky bohu za to. Lahvička je totiž z hodně silného plastu, který nejde zmáčknout, takže kdyby bylo mléko hutnější, tak jej nedostanete ven. 



Mléko se dobře roztírá a vstřebá se rychlostí blesku. Hydratace je uspokojivá, i když na extrémně suchou kůži by to nebylo. Vůně je opět hodně výrazná a ne vždy jsem na ni měla chuť. I tak už se ale blížím k úplnému konci tohoto balení a rozhodně nelituji, že jsem ho měla.

Cena mléka je zhruba 160 Kč za 400 ml, ale jde pořídit i levněji.


Peelingy Yves Rocher mám také hodně ráda a tohle už je třetí balení. Kupovala jsem ho krátce po Vánocích, takže jsem tak nějak automaticky sáhla opět po hřejivé vanilce. 

Tyto peelingy mi vyhovují právě proto, že jsou velmi jemňoučké. Těch zrníček tam ve skutečnosti moc není a je to spíše peelingový sprchový gel a úplně klidně jde použít na denní bázi. Jen škoda, že je hodně tekutý, takže rychle ubývá. Jeho cena je cca kolem 100 Kč za 200 ml.



Tato tělová řada Yves Rocher nyní prošla obměnou a prodává se v nových obalech i parfemacích, ale konkrétně vanilková tam zůstala. Já jsem s produkty hodně spokojená, takže je určitě nemám naposled. Naopak, určitě vyzkouším nějaké z nových variant a vám je můžu také jedině doporučit.

Používáte tělové produkty od Yves Rocher? Jakou parfemaci máte rádi?

9 komentářů:

  1. Já jsem měla tuhle řadu s malinovou parfemací a to byla pecka, ráda bych si ji na léto pořídila znovu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling jsem měla a veliká spokojenost, ostatně tuto kosmetickou značku mám velice ráda.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji vůni zeleného čaje :-) ale je fakt, že YR má vůně vždycky krásné.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna tento nebo příští týden se do YR chystám, přišel mi slevový kuponek. A chci tam koupit sprchový gel a tělové mléko z té jejich nové řady :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vanilkový peeling voní skvěle, jen mi taky dost rychle ubývá. Nová řada mně hodně zaujala, asi to u mně vyhraje spojení malin a máty nebo manga a koriandru, ale uvidím po očichání:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím jak jsou na tom ostatní parfemace, ale měla jsem z této řady tekuté mýdlo na ruce a z vůně jsem byla unešená, protože na rukou zůstala i po umytí.

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluji jejich sprcháče ty jsou hrozně moc fajn :))) Jinak tělové mléka od nich moc ráda nemám :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem peelign a byl moc příjemný a mléko jsem dávala babičce na vánoce a ta zněj byla také nadšená.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat