neděle 28. února 2016

První jarní novinky

Slíbila jsem vám, že novinkové články budou častěji a jelikož kosmetické firmy nelení, mám pro vás opět kupu lákavých tipů.

Řasenka Loreal

V domě Loreal se to novinkami jen hemží. Jednou z nich je další řasenka Sculpt z ,,motýlí" rodinky.Tu původní mám hodně ráda a láká mě i tato modrá kráska, protože ten kartáček je super zvláštní. Na obrázku se to ještě nezdá, ale ve skutečnosti je to prapodivná tyčka. Ale v zahraničí jsou na ni dobré recenze, věřím, že dokáže překvapit. Je již běžně dostání v našich drogeriích.

Řasenka Maybelline
Zdroj:tiskové materiály Loreal

Řasenkové vody se rozšíří i ve stojanu Maybelline a dorazí k nám Push Up Drama. Kartáček opět vypadá dobře, ale víte ,že já na řasenky od této značky mám docela smůlu a moc mi nesedí. Ale zkoušení se nebráním. Dostupná by měla být každou chvíli.

Tvářenky Maybelline

Velkou novinkou jsou i zbrusu nové tvářenky Maybelline. Ve stojanech je již potkáte. Vizuálně jsou krásné, ale na živo mě úplně nenadchla textura, která je dost hrubá. Ale možná při nějaké akci budou stát za vyzkoušení.

Micelárlní voda Garnier

Tento týden kosmetický svět obletěla novinka Garnier, kterou není nic menšího než dvoufázová micelární voda s olejem. V drogerii jsem ji ještě nepotkala, ale jsem opravdu zvědavá, jaká bude.

Dermacol tělové mléko do sprchy

Dermacol přeskočil rovnou do léta a přináší na trh tělové mléko po opalování do sprchy. Obsahuje výtažky z okruky a D-Panthenol, takže okamžitě zklidní a hydratuje vysušenou pokožku. V létě určitě přijde vhod. Zatím je k dostání na eshopu, ale určitě se časem propracuje i do drogerií.

Essence limitovaná edice

Jarní náladu probouzí limitka Essence. Nevím, jestli se k nám vůbec dostane, ale určitě by mi udělala radost. líbí se mi laky, tužky na rty i tvářenky. 

Která novinka se vám líbí nejvíce a také už na vás jde jarní nálada?

14 komentářů:

  1. Tozhodně musím vyzkoušet micelárku a tu novou řasenku Maybelline. Mně naopak řasenky této značky vyhovují. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Ess limitka i tvářenky Maybelline vypadají moc krásně :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Lakájí mě tvářenky :) micelárky by asi nebyla nic pro mě.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenky Maybelline mi vyhovují hodně, takže rozhodně budu chtít vyzkoušet i jejich novinku a špatně nevypadají ani tvářenky. A pak jsem zvědavá na micelárku s olejovou složkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Laka me rasenka od Maybelline a dvoufazova micelarka Garnier :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak na tu micelárku s olejem jsem vážně zvědavá

    OdpovědětVymazat
  7. Super novinky, zaujala me hlavne limitka Essence a rasenka Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem strašně zvědavá na tu micku! a Essence limitka je krásná, ty pastelky... uvidíme, jestli se k nám dostane :(

    OdpovědětVymazat
  9. Z tohoto výčtu mě nejvíce zaujala dvoufázová micelární voda, kterou vyzkouším okamžitě, až ji v nějaké drogerii objevím. Bez micelárek si už ani moc nedokážu představit odličování, ale na oči stále dvoufázové odličovače používám, takže toto spojení by mohlo být opravdu zajímavé. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujala me micelarni voda od garnier. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Už se těším na tvářenky a celou kolekci essence.

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu micelární vodu od Garnieru se moc těším a i řasenka od L´oreal Paris vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta L'Oreal řasenka mě fakt zajímá. A ta micelárka od Garnier taky nevypadá špatně. Vidím to na jarní výlet do drogerií :D

    Tess Pretty Little Things

    OdpovědětVymazat