středa 22. července 2015

Sebamed: Nejlepší opalovací krém pro letošní léto

Aktuálně si plnými doušky užívám letní lenošení na sluncem rozpálené jižní Moravě. Proto i čestnost článků bude tento týden  trochu pokulhávat. Nicméně úplně blog stát nebude, na to tady mám pořád až moc věcí, o kterých vám chci napsat. 

Nejpoužívanějším produktem posledních dní je opalovací krém od Sebamed. Na ochranu proti sluníčku si dost potrpím a vlastně mi ani nic jiného nezbývá, protože má hodně světlá pleť sluneční paprsky hodně špatně snáší.Vysoká ochrana 30 je pro mě standard, nižší vůbec nepoužívám. 

Tento krém obsahuje UVA i UVB filtr a k tomu vitamín E. Neobsahuje alkohol, parabeny, barviva, parafín a sloučeniny PEG. Je vhodný i pro citlivou pokožku.


Mně se toto léto vyloženě hodil. Rozhodla jsem se totiž pro depilaci rukou voskem a bohužel se až příliš pozdě zjistilo, že mám velmi tenkou kůži a není to pro mě ta nejvhodnější metoda. A tak jsem skončila s několika červenými fleky, které bylo potřeba opravdu důkladně chránit před sluncem. Tento krém byl naprosto ideální. K pleti je šetrný, takže strženou kůži zbytečně neiritoval, navíc díky vitamínu E pomáhal s regenerací a hlavně chránil proti sluníčku. Od této menší nehody uplynuly již tři týdny a fleky jsou téměř pryč. Věřím, že mi pomohl právě i tento krém.


Krém je ale perfektní ve všech směrech a rozhodně se vyplatí nejen při kožních katastrofách. Má příjemnou konzistenci, a na to, že je to opalovací přípravek, tak se roztírá naprosto fantasticky. Velmi rychle se vstřebá, není mastný, nelepí a o bílých stopách si taktéž můžete jen nechat zdát. K tomu všemu příjemně voní. Není v tom nic konkrétního, je to taková lehká pudrová dětská vůně.

Funguje podle mě taktéž velmi dobře. Jsem velmi náchylná ke spálení a moc dobře poznám, když něco nefunguje. Tady je ale vše v pořádku a mám to vyzkoušeno jak na běžné pohybování po sluníčku, tak to zvládlo právě i zatěžkávající zkoušku, kdy jsem potřebovala extra ochranu pro narušenou kůži po depilaci. 


Balení je malé, skladné a praktické. Nezabere moc místa a vejde se do každé kabelky. I když pravda, možná bych ho snesla i větší. 75 ml je na celé léto opravdu málo. Myslím si, že tento týden ho už dodělám a přemýšlím, že si letos pořídím ještě jeden. 


Myslím si, že není třeba již cokoliv dodávat. Pokud stále hledáte ten ideální opalovací přípravek, Sebamed je ten pravý. Jsem z něj skutečně nadšená, protože mi naprosto vyhovuje po všech stránkách. Jeho předností je velmi lehká a dobře roztíratelná formule, která by mohla obměkčit i zaryté nemazače. Jako bonus hezky voní a především spolehlivě ochrání citlivou pokožku. 


Cena je 225 Kč za 75 ml, ale třeba teď ho můžete sehnat v akci i za 169 Kč. Koupíte ho na www.kupkosmetiku.cz nebo v drogeriích DM. Prodává se i s ochranou 50 a k dostání jsou také mléka nebo sprej. 

Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji zastoupení eshopu www.kupkosmetiku.cz.

Jaký opalovací přípravek letos používáte vy?

13 komentářů:

  1. Sebamed mám moc ráda =o) ale opalovák jsem tedy nezkoušela... Přijde mi opravdu drahý =o(
    Já osobně používám La Roche 50+, je to olej 200 ml, za který jsem dala 300 Kč a je naprosto super, ještě mám mléko ve spreji od Biodermy, taktéž 200 ml, cenově podobně a nemůžu si stěžovat.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem ho testovala na dovolené a bohužel mám výtku - není tak úplně voděodolný... pokud jsem se po vykoupání nepřemazala, tak jsem se lehce spálila. nebylo to sice nic dramatického, během dvou dnů to bylo pryč, ale pro mě je klíčová hlavně ta voděodolnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že na vodní radovánky moc nejsem, takže takhle jsem ho netestovala. Ale určitě to není dobré, tím spíš, když se jako voděodolný prezentuje. :-/

      Vymazat
  3. U sebe řeším nejvíc to, aby prostě nemastil... A to bývá největší problém. Používám faktor 50, abych se moc neopálila a měla světlou pleť a ty bývají často hodně mastné. Měla jsem od Nivey dětský sprej a ten byl fajn, ale ztratila jsem ho. Pak jsem si koupila mléko pro dospělé, v krámě mi ruku neumastil, ale po namazání jsem stejně mastná a třeba hodinu, nemůžu se ani opřít v autobuse. Na to, že každý stál 350, je to dost smutné (jak ztráta, tak u druhého hrozné maštění)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej Biodermu mléko ve spreji, je naprosto perfektní a nemastí...

      Vymazat
    2. Také nemám ten umaštěný pocit ráda, proto mi právě Sebamed hodně vyhovuje. Ihned se vsákne a mastný není.

      Vymazat
  4. Já letos používám opalovací kosmetiku Sun Dance z dm, na zdejší podmínky mi úplně postačuje. Kdybych jela k moři, tak bych volila osvědčenou Biodermu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám rozhodně nejradši fluid od La Roche Posay. Jediný opalovací krém, který mi nevadí používat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si zrovna vcera objednala 50 Sebamed, tak se moc tesim...

    OdpovědětVymazat
  7. Já akorát používám od Garnieru a jsem spokojená. Sebamed jsem ještě neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, jen prosím opravit slovo pobýhání... to je dost síla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění. Myslím, že jsem chtěla napsat pobývání nebo pohybování, teď už nevím, ale nějak se mi z horka popletla písmenka a vylezla z toho tahle hrůza :-)

      Vymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat