pondělí 11. května 2015

Lorac Pro paletka očních stínů

Dnes to bude jeden z těch článků, kdy jsou slova naprosto zbytečná. Proslulý produkt, který je i ve skutečnosti stejně úžasný jako v milionu dalších recenzích. Paletka Lorac Pro je chloubou mé sbírky, a tak vás zahltím především fotografiemi.



Paletka v sobě ukrývá rovných 16 stínů. V horní řadě jsou všechny matné a dole zase třpytivé. Barevné spektrum má základ v hnědých a zlatavých tónech, ale najdete tady i růžovou, fialovou, šedo - modrou a klasickou černou. 

S paletkou se dá skutečně  vyřádit a vykouzlíte s ní jakýkoliv look. Od naprosto nenápadného, přes střední tóny, až po extravagantní kouřovky. 


Obal je krásný, elegantní, ale dost nepraktický. Povrch je jakoby sametový a vidět jde na něm každý otisk, který se navíc špatně otírá. Byť paletku chráním, co to jde, stejně ji mám trochu opatlanou a nejde s tím nic udělat. 



Kvalitou dělají stíny čest svému jménu. Jediné mínus vidím v prášivosti, která je obzvlášť u těch matných odstínů docela patrná. Stíny jsou velmi jemně namleté a jsou trochu sušší, takže proto takhle zlobí. Ale jinak se s nimi manipuluje skvěle, takže jim to odpouštím. Naopak jejich předností je úžasná pigmentace, která se nevytrácí ani během blendění. Právě tady spatřuji největší rozdíl mezi levným a drahým stínem. Dokáži si poradit a ráda nosím i levné stíny, ale u nich se mi často stává, že v momentě, kdy ně ně sáhnu štětcem, tak se začnou vytrácet neznámo kam. S Lorac se dá krásně vyhrát, můžu roztírat až pomalu k obočí, můžu vymalovat kočičí oči a pigmentace je stále úžasná. 


Skvělá je i výdrž, která se ale opět liší u matných a třpytivých stínů. Matné stíny drží o něco méně, a s mými mastnými víčky je to v kombinaci s bází do deseti hodin. Výdrž třpytivých stínů je nekonečná. Jednou jsem je měla na očích 16 hodin a měla jsem jen malinkou slitou rýhu u vnitřního koutku. 




Osobně mám radši asi třpytivou část. Za prvé kvůli tomu, že lépe drží a tak nějak jsem na tento druh stínů více zvyklá. Byť jsem se na začátku některých barev bála, ve finále jsou pro mě použitelné všechny. Trošku bojuji s garnet, protože takhle zrzavé stíny mi obvykle nesluší, ale i on jde docela hezky nakombinovat. Ze světlejších stínů je můj favorit champagne, který má v sobě sice třpytečky, takže se hůře nanáší, ale ten efekt na očích je skvělý. A docela překvapivě mám v oblibě nejtmavší stíny deep purple a slateNa očích vytváří neuvěřitelný efekt. Z matných mám nejraději espresso, takhle temná hnědá se vidí málokdy.  Asi nejméně používám dva nejsvětlejší white a nude, protože jsou téměř minimálně vidět.



Možnosti, co se stíny vytvořit na očích, jsou nekonečné. Vyfotila jsem pro vás alespoň 4 mé nejoblíbenější varianty.

Výrazná kombinace gold a deep purple s kapkou taupe na rozostření

Kombinace lt. bronze a garnet a na oddělení barev od oka tenká linka s black

Moje oblíbená třpytivá champagne ve spojení s modro šedou slate

Na závěr matné líčení s lt.pink a espresso

Součástí balení je i mini verze báze na oční stíny. Žádná značka bohužel neumí vše dokonale a Lorac není výjimkou. Báze za kvalitou stínů značně pokulhává. Není úplně špatná a o nějakou tu hodinku výdrž stínů prodlouží, nicméně na celý den to není. Konzistenčně je podobná Too Faced, prostě taková silikonová kašička tělové barvy. Moc ji však nepoužívám. Na má mastná víčka je prostě slabá a chová se obdobně jak na stínech Lorac, tak i jiných značek.



Paletku mám fakt ráda a i po několika měsících našeho soužití jsem z ní stále nadšená stejně jako na začátku. Líbí se mi vizuálně, sedí mi skladba barev, stíny se jednoduše a rovnoměrně nanášejí, dají se krásně blendit a mají výbornou pigmentaci. Výdrž je taktéž nadstandardní. Za jediné mínus by se dala považovat mírná prášivost. 

Báze pod oční stíny mě už tolik nezaujala a na má mastná víčka je slabá. Nicméně, kvůli ní jsem paletku nekupovala, takže mě to tolik netrápí.


Problémem zůstává jen její nedostupnost. V našich končinách ji bohužel neseženete a koupit se dá pouze v Americe. Mně ji odtud přivezla kamarádka a vyšla mě cca na 1000 Kč. Pokud po ní hodně toužíte, sehnat jde třeba na ebay, ale počítejte, že díky vysoké ceně se nevyhnete clu a cena poskočí ještě o nějakou tu stovku výše. Nicméně, pokud se vám naskytne příležitost, jděte do ní. Jeden takový luxusní a funkční kousek se doma určitě neztratí. :-)

Líbí se vám paletka nebo máte raději slavnější Naked od Urban Decay?

22 komentářů:

  1. tohle je moje vysněná paletka.. :-) Kéž by se dala jednou koupit i tady :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já po ní prahnu už hrozně dlouho, ale bohužel no :D

    OdpovědětVymazat
  3. O stínech jsem slyšela četla jen samou chválu. Jsou skutečně krásné, pigmentované až takové máslovité a moc Ti sluší. :-))
    zvu tě na můj blog.http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín champagne se mi z celé paletky líbí nejvíc, ale i ostatní odstíny jsou moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vypadá krásně. Asi bych si víc užila matnou část než třpytivou. Líčení ti moc sluší

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta se vážně povedla :)) Pigmentace je skvělá :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ja nemam moc rada matne ocne tiene, takze polovica paletky by bola pre mna zbytocna a navyse sa mi nepaci vizualne. Aj ked su odtiene farebne dost vydarene, tak tato paletka nie je moj sen :) Asi by som si radsej kupila UD.

    OdpovědětVymazat
  8. Je opravdu nádherná, tichá závist :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka vypadá moc hezky, ale protože u nás nejde normálně sehnat a vlastně ji ani nyní nepotřebuji, tak se po ní nijak pídit nebudu. Raději si v klidu a pohodě koupím novou paletku od Maybelline, která vypadá i podle recenzí pěkně a člověk ji má hned za rohem v DM :-) Já teď každopádně používám skoro denně Naked 3, na kterou nedám dopustit jako mnoho dalších ;-) Lenka
    simple-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná! Taky jsem po ní nedávno koukala, ale nakonec jsem si vybrala Zoevu a taky ji miluju. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá luxusně, o tom žádná, pokud bych měla možnost si ji pořídit, tak neváhám snad ani minutu, ale takhle to aspoň prozatím zůstane nesplněné přání.

    OdpovědětVymazat
  12. Já už se chtěla stydět, protože jsem o ní ještě neslyšela, ale ona se tu nedá koupit, tak to se nestydím :D Vypadá krásně, objednat ji z eBay bych si asi nelajzla, tak se snad jednou podívám i do té Ameriky a koupím si ji tam :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  13. O téhle paletce jsem ještě neslyšela, ale ty odstíny jsou opravdu nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá krásně! Ale raději bych brala nějakou barevnější verzi.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná recenze i paletka! Tu bych brala všemi 20-ti. Doufám, že se k nám také jednou tato značka dostane :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych asi dost odstínů z této paletky nevyužila, ale jinak vypadá krásně :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  17. Tedka se roztrh pytel s naked paletkama :D Ale tato se zdá být fajn :)

    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  18. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  19. Po téhle paletce pokukuji asi půl roku. Jsem rozhodnutá, že do ní půjdu, ale ještě musím vymyslet, kde jí koupím, aby to bylo, co nejvíce výhodné. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Viem bez nej žiť, pretože mám podobných tieňov dosť, ale aj tak by som ju chcela, pretože je nádherná a využiteľná. Suprová :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ta je naprosto dokonalá! Barvičky perfektní stejně jako pigmentace. Vážně paráda! Určitě se po ní někde kouknu! :) Skvělá recenze!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat