úterý 8. července 2014

Copaca Babies OPI

Má kosmetická zvědavost je obrovská. A i když drahé laky nejsou má parketa, přece jen jsem chtěla slavné OPI vyzkoušet. Vybírala jsem dlouhou, různě kombinovala a přemýšlela, kde je koupím. Nakonec jsem se rozhodla pro jeden z mnoha setů s miniaturkami. Kupovala jsem je na ebay a krásně jsem se vešla do svého osobního limitu, nedávat za jeden lak více než stovku. Tyto čtyři krásné kousky mě vyšly na cca 350 Kč.


Se sety je hlavně ten problém, že se vám nikdy nelíbí všechny čtyři barvy. Zkoušela jsem se to nějak obejít, ale bohužel objednat miniaturky zvlášť je téměř nemožné a do velkých lahviček jsem jít nechtěla. Po dlouhé úvaze jsem shodou náhod sáhla po letošní kolekci jaro/léto, která nese název, jak jinak, než Brazil Copaca Babies. 

Laky přišly v úžasném obalu, který mám doteď vystavený na poličce. Lahvičky jsou super malé a roztomilé. Jedna má 3,75 ml. Mně tato pidi velikost vyhovuje a navíc se zdá, že i tak nějakou chvíli vydrží. Některé laky už jsem měla třikrát a v lahvičce chybí snad půl centimetru.


Na lakování jsem se těšila jako malá a v prvních chvílích to skutečně vypadalo na zázrak. Laky se kus od kusu svými vlastnostmi mírně liší, ale pro všechny platí, že se výborně lakují, bleskurychle schnou a nic nevydrží. Vždy druhý den jsem měla ošoupané špičky a nikdy jsem je neměla déle než tři dny. Inu, ne každá pohádka má šťastný konec.

Next Stop...The Bikiny Zone

Nejhezčí lak z celé kolekce a vlastně kvůli němu jsem se rozhodla pro tento set. Tohle je prostě moje nej barva. Studená fialová ve středním tónu se stříbrným shimmerem. Lakuje se ze všech nejlépe. Konzistence ideální,  štěteček pidi, ale to se dá u miniaturek předpokládat. Krytí je trochu slabší, většinou jsem dávala tři vrstvy. Krásně se lakuje jedním tahem, nedělá pruhy, bublinky, nestéká a dokonale schne. Dřív než doděláte poslední nehet, první už je suchý. V tomhle ohledu je tento lak bezkonkurenční. Do šedi průměru ale sklouzává se svojí (ne)výdrží. Ošoupané špičky jsou vlastně téměř okamžitě, nejpozději druhý den. Třetí den už katastrofa a musí dolů. Schválně jsem ho zkoušela třikrát při různých příležitostech a zátěžích, ale vždy s obdobným výsledkem. 

Kiss Me I'm Brazilian

Tento kousek se lakuje asi nejhůře. Je trochu hustší a má tendence pruhovat. Barva je to ale krásná a typicky letní. Krásně září a nosím ho ráda. Bohužel i jeho výdrž je snad nejhorší ze všech a obvykle jde dolů po dvou dnech, výjimečně po třech. Opět zkoušeno několikrát, ale jednoduše nedrží.

AmazON...AmazOFF

Tato barva se mi líbila nejméně a nakonec dokázala překvapit. Vůbec se mi tedy nepozdává na letní období. Připadala jsem si v něm v těchto horkých dnech docela zvláštně. Ale dost dobře si ho dokáži představit k nějakému podzimnímu kabátku nebo plesovým šatům stejném barvy. I když je to hodně tmavá barva, lakuje se výborně. Vůbec nepruhuje a stoprocentně kryje ve svou tenkých vrstvách. Těšila jsem se, že ho v zimě budu lakovat pravidelněji, ale zkušenost s odlakováním ho pasovala maximálně tak na výstavku, nikoliv na používání. Věřte mi, že ani ty největší třpytky vás při odlakování nenaštvou tolik, co tento lak. Podotýkám, že jsem pod ním měla podlak, ale stejně to nepomohlo. Při odlakování se barva rozšmrdlala po nehtech i prstech a vypadala jsem jako, jako kdyby mě po pěti dnech vytáhli z vody.  A vůbec to nešlo dolů. Odlakovač selhal, tak jsem ruce drhla mýdlem. Nebylo to nic platné, tak jsem je na pár minut namočila do vody s citronem a poté vydrhla kartáčkem. Bylo to lepší, ale stále to nebylo ono. Takže jsem ještě umyla horu nádobí a nakonec pro jistotu nehty sestříhala na maximum a poctivě ořízla veškerou kůžičku kolem nehtů. Nakonec jsem poslední zbytky přelakovala jinou výraznou barvou. Aneb práce na celé odpoledne a k tomu perfektně zničené nehty. Takový extrém jsem s žádným lakem ještě nezažila. 

Where Did Suzi's Man-go?

Oranžové jsem se bála, protože obecně více sluší spíše opálenějším rukám. Nakonec se mi ale velmi líbí i na mně. Lakuje se dobře, kryje hezky ve dvou vrstvách a vůbec nepruhuje. Výdrž klasická, tak jako všechny předchozí kousky. Druhý den ošoupané špičky a třetí den šel dolů. I tak je to pro mě asi nejvíc letní barva a plánuji ho teď nosit častěji.


Jsem ráda, že jsem laky OPI mohla vyzkoušet a přitom nezruinovat svoji peněženku. Nakonec se mi líbily všechny barvy z tohoto setu. Nadchla mě i snadnost lakování a velmi rychlé schnutí. Bohužel jsem zklamaná z výdrže, protože ta je srovnatelná s průměrnými laky z drogerie. Nemluvě o tom, že třeba mé oblíbené Rimmel nebo Loreal vydrží klidně netknuté i týden. Tak nějak jsem od věhlasné značky čekala více. To je také důvod, proč nemám potřebu skupovat další a další kousky OPI. I když nepopírám, že třeba ještě někdy sáhnu po dalším roztomilém setu miniatur. 

Co vy a laky OPI? Zkoušeli jste, lákají vás?

18 komentářů:

  1. S touto značkou ještě zkušenost nemám, ale laky od nich se mi moc líbí :)
    Tvé odstíny jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten prvý sa aj mne strašne páči a aj ten ružový je krásny, no škoda tej výdrže

    OdpovědětVymazat
  3. Na svém letním wishlistu mám taky tuhle značku. Také nejsem zastáncem drahých laků, nicméně vyzkoušet jsem je chtěla. Všichni je hrozně vychvalují, ale pokud má Rimmel větší výdrž než OPI, tak to mě teda pordž, asi půjdu taky do mini lahviček! Děkuji za tip! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda té výdrže :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle laky mě moc lákají a do budoucna bych aspoň jeden ráda měla doma :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já dřív měla hroznou touhu utrácet za drahé laky, naštěstí jsem jenom investovala do pár China Glaze a jsem vyléčená. Vyloženě špatné nejsou, ale levné z drogerky dokážou být kolikrát lepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. China Glaze jsem zkoušela jednou a nikdy víc. Podle mě to jsou jedny z nejhorších laků.

      Vymazat
  7. ten první a druhý vypadají krásně :))
    já mám OPI hodně ráda a nikdy jsem s výdrží neměla problém, ale je pravda, že jsem nikdy neměla ty miniaturky, ale plné balení ...mě totiž vadí ten maličký štěteček :))

    OdpovědětVymazat
  8. ten první je krásný, pořád od této značky nic nemám, ale přemýšlím nad péčí od této značky

    OdpovědětVymazat
  9. Mám dva laky OPI a oba vydrží super dlouho, což ocením hlavně na nohou. Mám od obou plné balení.

    OdpovědětVymazat
  10. Se značkou zkušenosti nemám ale pokud nevydrží tak je snad ani zkoušet nechci. Protože mám ráda když mi prostě lak drží dlouho a nemám čas každý druhý nebo třetí den lak sundat a znovu nanést, radši tedy sáhnu po těch které vydrží. Každopádně ty letní barvy jsou krásné :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mam od OPI len topcoat, takze velmi sudit nemozem..kazdopadne preferujem lacnejsie znacky, nakolko som neminula este ani jeden lak ever, mam ich asi 60 a stale ich striedam :D nemalo by pre mna cenu do toho investovat..(ale pripustam, ze si raz spravim radost luxusnym lakom na nechtoch ^^)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  12. Laky OPI už používám léta a ani s vydrží problém nemám, ale je pravda, že vždy používám top coat, protože bez něho mi prostě žádný lak nevydrží :))

    OdpovědětVymazat
  13. Za kozmetiku rada priplatím, ale za laky nie. Najdrahší kúsok mám od Lancôme, ktorý je síce skvelý, ale drogérkové laky mi maximálne vyhovujú. Po skvelej skúsenosti by som investovala akurát do lakov Priti Nyc. Zlá výdrž mi nevadí, aj tak lakujem aspoň dvakrát do týždňa, lebo ma to baví :) Preto som rada, keď sa dozviem, že som pri lakoch OPI o veľa neprišla.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se klidně spokojím s drogerkovými. Stejně ráda laky střídám a každou chvilku mám jiný tak to pro mě nemá moc význam :-) Každopádně tenhle set je moc pěkný a až někdy přijde čas, OPI taky ráda vyzkouším :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  15. zatím jsem nezkoušela, ale chtěla bych. růžový a oranžový se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kiss Me I'm Brazilian je nádherný odstín, pokukuju po něm už dlouho... Ale docela se divím té (ne)výdrži, laky OPI používám už dlouho a nikdy jsem neměla problém, jak s nadlakem tak bez...

    OdpovědětVymazat
  17. tak ten první je naprosto úžasný! od OPI jsem ještě nic neměla, chtěla jsem jít nakupovat na ten jejich den otevřených dveří, nakonec jsem neměla čas, ale třeba se k nim někdy dostanu, odstíny mají krásné :)

    OdpovědětVymazat