pátek 4. července 2014

Červnový Ladybox

Červnový Ladybox byl plný kontoroverze a facebooková diskuze plná zloby. Mně se osvědčilo jako vždy, nechat to týden vychladnout a s čistou hlavou na to člověk pohlíží vždy lépe. Tuto krabičku jsem si navíc nechala posílat domů k rodičům, a tak jsem vlastně i ráda, že tam byly věci, které si nechala mamka a sestra. Protože by mi určitě neprošlo, kdybych si kompletní boxík sbalila jen pro sebe. Takže je to vlastně dobře, že to dopadlo, tak jak to dopadlo. Aneb trocha optimismu na úvod.


Krabička stará známá klasika. Plánovala jsem si ji na úschovu dalších věcí, žel byla mi zabavena. Prý se bude doma hodit a já jich mám určitě hodně. No, nemám, protože jsem je aktivně všechny vyházela při stěhování. Ale nevadí, ony se časem zase naskládají. 

Lesk na rty Inglot

Nejdříve to nevypadalo, ale nakonec je to nejlepší věc z celého boxu. Nejdříve jsem byla naštvaná jako spousta dalších. Dát tam potřetí freedom systém, kdy si musíte běžet pro krabičku, není nic, co by se vítalo s otevřenou náručí. Tím spíše, když jde o barvu na rty, a to se fakt nedá přechovávat v té folii. Pořád čekám, kdy to někde rozpatlám. Původně jsem měla v plánu to párkrát zkusit a vyhodit, jenže mě to jednoduše dostalo. Mám odstín 202, který dostala většina. Je to něco mezi oranžovou a růžovou a jsem z té barvy nadšená. Jde na rtech hezky vidět, ale zároveň ty není nic přehnaného. Zaujme a zároveň je decentní. Na rtech je příjemná, vůbec bych to nenazývala leskem, je to prostě rtěnka. Hezky kryje, je lehounce hydratační a obstojně drží. Lehčí pití přežije, jídlo už ne, ale vytrácí se rovnoměrně. Nedá se nic dělat, musím si zajít koupit krabičku, aby tento poklad měl pořádné bydlení. 


Štětec na rty Ladybox

Dobrý tah, dát tam takovou věc spolu s inglotí barvičkou na rty. Hezky to k sobě ladí. Štěteček sám o sobě je spíše průměrnější. Barva tím nanést jde, ale mám doma v zásobě lepší štěteček. Každopádně se neztratí. 

Sprchový gel Palmolive

Zase a znova. Palmolive nepatří mezi mé oblíbené značky. Nic mi neprovedl, ale není mi sympatický. Přijde mi takový ,,zapomenutý v čase" a parfemace mi přijdou silné a vhodnější pro starší generaci. Třikrát jsem se s ním umyla a nechala ho doma v koupelně a budu doufat, že až tam zase pojedu, už ho tam nepotkám. Sprcháč mě tedy nepotěšil, tím spíš, když tam byl už loni.

Šampón a kondicionér Philip B

Konečně něco, co do boxu skutečně patří. Nová neokoukaná značka a roztomilé miniatury. Pidi velikost mi nevadí. Ladybox těžko může poroučet firmám, jak velké mají dělat vzorky. Pro mé potřeby je navíc 15 ml dostatečné množství. Použila jsem každý produkt dvakrát a ještě tam zbylo na jedno vyzkoušení pro mamku. I když samozřejmě chápu, že dlouhé a husté vlasy mají asi jinou spotřebu šampónů. Takže na vyzkoušení super, akorát z toho tedy vylezla ta nejhorší vlasová péče, co kolem mě v poslední době prošla. To se fakt nedalo. Hned po umytí byly vlasy fakt hnusné, takové hrubé, rozlétané na všechny strany. A druhý den katastrofa, příšerně mastné. Takže jsme si nějak nesedly, ale za vyzkoušení jsem ráda. 

Taštička Dara Bags

Na taštičce mi přišla super jediná věc. Sestra má ráda psy a právě ona tento box rozbalovala, protože si chtěla vyzkoušet ten moment napětí, co v boxu najde. Takže mi to přišlo milé, že vylovila zrovna taštičku se psy. Ale jinak to tedy vypadá jako penál na pastelky pro děti na základní škole. A značka mě nijak nebere, takže to nedokáži náležitě ocenit. A sestra navíc měla připomínku, že logo firmy je našito přímo přes obličeje psů. :-) Takže si tašku sice nechala, ale jestli ji dokáže využít, těžko říct. Ale jako nápad asi dobrý, do boxu to jako zpestření může být, ale mě to nijak nedojalo. 

Celkově je to jak jinak, než rozporuplné. Subjektivně dejme tomu. Doma jsme se všichni podělili a všechno využili, takže si vlastně není na co stěžovat. Největším překvapením je pro mě lesk od Inglot. To je věc, kterou bych si sama nikdy nekoupila a ve finále mě hodně nadchla. Takže box u mě vlastně splnil to, co já od něj očekávám. Takže vlastně fajn, i přesto, že zbytek mě nechal spíše chladnou. 

Objektivně tam bylo bohužel příliš mnoho chybiček. Chybné sliby tady rozebírat nebudu, to mi nenáleží. Osobně si myslím, že žádná z těch věcí v boxu není vyloženě špatně, jen se ne zrovna ideálně sešly v jedné krabičce. Dát do boxu kosmetickou taštičku je super věc. Ale viděla bych ji ráda jako bonus, ne jako nejdražší věc. 15 ml miniaturky jsou za mě v pořádku, já osobně ráda uvidím v boxu i pár mililitrové sašetky. Opět se to ale musí nějak vyvážit. Dala bych je do nabitějšího boxu nebo třeba dvě ty lahvičky jako jednu věc a přidala pět dalších. Nebo bych jen prostě přidala tu bázi LASplash, kterou měli jen někteří, úplně všem a hned by byla krabička vyrovnanější. 

Sečteno a podtrženo, tato krabička nebyla úplně vyvážená, ale i tak se v ní daly najít zajímavé kousky.

Za poskytnutí krabičky k recenzi děkuji zástupcům Ladyboxu.

Co vy a tato kontroverzní krabička?

10 komentářů:

  1. Ladybox už si nějakou chvíli nekupuju, a když čtu recenze, tak vůbec nelituju :) ale ten první dm box mi přišel docela fajn. BTW 'A sestra navíc měla připomínku, že logo firmy je našito přímo přes obličeje psů.' -- to je hrozně roztomilý! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že ten lesk mě taky dost příjemně překvapil. Mám stejnou barvičku jako ty a je nádherná. Rovněž bych řekla, že to s leskem nemá nic společného, nazvala bych to barvou na rty, akorát bez toho kelímku :D No já si ho nalepila do obalu po staré rozsypané tvářence, takže mi již může dělat společnost i na cestách. Přesto bych tento box nazvala dost velkým průšvihem.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  3. Penál na pastelky? Já měla taštičku s pastelkama :D Naštěstí jí nejspíš vyměním za hezčí, někomu se zalíbila, nechápu. :D Lesk mám stejný a barva je opravdu moc pěkná a Palmolive mám ráda, většina jejích sprcháčů krásně voní. Miniaturky šamponu jsou fakt mini. Celkově z krabičky moc nadšená nejsem, ale pravda, po týdnu na to koukám lépe.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. nejako moc ma neoslovil, je tam pár noviniek ale inak moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Celkem nic moc jako nevím no nějak to upadá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já neobjednala, ptž mi to nezaujalo.
    A hlavně mi fakt nebaví to, co píšou na fb, že byly okradeni a budou volaj ČOI? Ježiši kriste, kde to žijeme :-D kupujeme si krabičku, od který očekáváme novou kosmetiku, chybovat je lidské a mě se těmahle věčně nespokojenejma babama LB velice zošklivil.

    Edice mi nenadchla, ale kdyby mi přece přišla, tak bych se nezlobila... taková nemastná a neslaná...

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som ho mala tiež, našťastie som využila akciu, vďaka čomu som dostala LASplash bázu aj Sleek lesk.. moju recenziu nájdeš na gomistories

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že od ledna jsem Ladybox nekoupila a jsem docela ráda..

    A.

    OdpovědětVymazat