úterý 5. listopadu 2013

Parfémový wishlist

Je tady slibovaná druhá část o parfémech. Nejdříve to bylo o těch, které již mám doma. Dnes to bude v podobě wishlistu. Všechny tyto vůně mě učarovaly. I když samozřejmě, ne o všech reálně přemýšlím, že si je koupím. Přece jen, už teď mám doma tučné voňavé zásoby a další vyloženě nepotřebuji. A některé za svoji cenu vlastně ani nestojí. Ale krásné jsou, to zase ano.

Docela zvláštností je, že první čtyři vůně, se dělají v provedeních toaletka i parfém. A ve všech případech mi více sedí toaletky. Vím, že lidé obvykle sahají po parfémech, protože déle vydrží, ale prostě ty toaletky se na mně vždy mnohem lépe rozleží a víc mi voní. A s výdrží ani u jednoho kousku problém nemám. A ještě jako bonus, toaletky jsou obvykle levnější, takže to se také hodí.


Versace Crystal Noir (EDT)

Hlava
vzdušné tóny, pomeranč
Srdce
gardénie, pivoňka
Základ
santalové dřevo, pižmo, ambra

Tohoto krasavce mám vyhlédnutého asi nejdéle. Původně už jsem ho chtěla kupovat, ale nakonec mu do cesty vběhla Chloé. Versace mě nadchl, protože je to úplně jiná vůně, než na které jsem zvyklá a celkově je spíše neobvyklejší. Všichni prahnou po jeho růžové sestře Bright Crystal, ale mě zaujala právě černá varianta. Vůně je to těžší a hodí se spíše na večer. Co je zajímavé, tak v prvních tónech jde cítit kokos, i když ve složení uvedený není. Ale není to jen má domněnka, potvrdilo mi to více lidí, že v tom ten kokos cítí. Květinovou střední část tam pořádně ani necítím, obvykle se hned začnou rozlévat teplé koncové tóny. Výdrž je skvělá, vždycky jsem ji na sobě cítila celý den a z oblečení byla cítit i pár dní poté. 
Jelikož se opravdu nehodí na denní nošení, ale jen na zvláštní příležitosti, chtěla bych ji ideálně jen v malém balení. Ale to zase stojí pomalu stejně, jako to největší. Takže to zatím nechávám osudu, ale jednou bych ji ráda vlastnila. 

Chloé Love Eau Florale

Hlava
hrachor
Srdce
čaj
Základ
pudr

Nemohla jsem samozřejmě opomenout, lépe prozkoumat celou rodinku Chloé. Ale tedy musím říct, že nejlepší vůně je ta první a potom už to jde spíše z kopce. Jediná, která mě ještě aspoň trochu zaujala, je toaletka Love Florale. Ta má velmi jednoduché složení a přesto je to chameleon. Začátek není moc povedený. Zvlášť na mé kůži to začne až nápadně připomínat Domestos. :-D Prostě hrozně levný a vtíravý citron (dle složení za to ale bude moct ten čaj). Po pár minutách to ale začne mizet a rozvine se už jen ten pudr. Je to trochu podobné právě klasické Chloé, ale stále lehce okořeněné tím ,,štiplavým" čajem. Není to vyloženě moje srdcovka, ale líbí se mi a kdyby mi ji někdo daroval, tak jí nepohrdnu. 

Jimmy Choo for Women (EDT)

Hlava
zázvor, hruška, zelené tóny
Srdce
růže, orchidej
Základ
dřevo, cedr

Tohle je naopak můj poslední objev a pořád se úplně nemůžu rozhodnout, jestli ano nebo ne, ale něco mě k ní přitahuje. V té vůni je prostě něco milého. Připomíná mi to něco z dětství. Cítím v tom léto a také trochu Niveu. :-D Je to prostě zvláštní a vůbec to neodpovídá tomu, co je reálně ve složení. V tom mě ale trošku zlobí ta orchidej, díky které se stále rozmýšlím, jestli vůni koupit. Nevím, jak je to možné, ale někdy jsem z té vůně unesená a někdy si na mně sedne trošku jinak a něco mi ten zážitek lehce kazí. Takový trochu těžší květinový ocásek (orchidej). A i když se to na první pohled nezdá, je trochu podobná právě Chloé Love, akorát je o něco výraznější a možná i líbivější. Ale Love zase nemá orchidej a teď babo raď. :-)

Burberry Brit (EDT)

Hlava
mandle, limetka, hruška
Srdce
mahagon, mandle
Základ
fazole tonka, ambra, vanilka

Je mým favoritem už docela dlouho, ale stále jsem nedospěla do stádia nákupu. O této vůni říkám, že do ní musím dospět. Takže to vidím jako dárek ke třicetinám. :-D Ta vůně je úžasná. Krásně teplá, podmanivá, silná a jiskřivá. Miluji ji, ale úplně se v ní necítím. Prostě mám pocit, že k sobě ještě tak úplně nepatříme, ale já věřím, že jednou ten okamžik nastane. 

Marc Jacobs Dot (EDP)

Hlava
pitahaya, zimolez, červené bobule
Srdce
jasmín, květ pomerančovníku, kokos
Základ
dřevo, vanilka, pižmo

A sladká třešnička na závěr, kterou si asi nikdy nekoupím, ale ukázat vám ji musím. Ten obal je hrozně kýčovitý a nejsem si jistá, jestli bych se přes něj dokázala přenést. Ale to složení, to je prostě skvost. Všechny mé oblíbené složky v jednom parfému. Květ pomerančovníku, kokos, vanilka. To jsou mé lásky. A ani ostatní složky mi nevadí. Tato vůně je spíše lehčí a nasládlá. Není ale tuctová. Začátek je hodně ovocný a šťavnatý. Poté dostane slovo právě pomerančovník a ke konci začíná sládnout vanilkou. Byla by to taková hezká letní vodička. Kdyby stála tak třetinu toho, co za to reálně chtějí, tak si ji i koupím, ale jinak si myslím, že zajímavé letní svěží vůně se dají pořídit i levněji.

Nekosmetický bonus na úplný závěr, i když se nám tématicky přece jen trochu hodí. Nový singl Britney Spears s příznačným názvem Perfume. :-)


Znáte některou z těchto vůní? A kterou máte aktuálně vyhlédnutou vy?

7 komentářů:

  1. Vidim ze mame skoro rovnaky vkus :) prve dve vonavky su moje naj, chlo som mala viackrat, versace mam ete doma a marc jacobs dot na tu sa chystam teraz mam ete daisy... Musim vyskusat aj tie ostatne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z voňavek jsem nezkoušela, tak neposoudím, ale obal Dot mě vcelku děsí... :))

    OdpovědětVymazat
  3. ten Dot flakón je příšerný, ale chci ji :D rozhoduju se mezí ní a Daisy, ale asi zvítězí Dot v nádherné vánoční sadě (taštička, gel, krém a lesk)...prostě nevím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já teďko sice nehledám, ale vím, že chci Armaniho Acqua di Gioia a RED by Demi More od Oriflame, ta je krásná :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Znám všechny, parfémy mě dost baví. Dot mi leží na poličce k vyzkoušení, tak díky za připomenutí, že bych ji konečně mohla "prubnout" :)

    OdpovědětVymazat
  6. laka me burberry!.)
    zvu te ke mne na blog na giveaway o kabelku:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám za vaše komentáře.

    OdpovědětVymazat