pondělí 30. září 2013

Jak si vedou podzimní novinky Essence? (část 1)

Asi před měsícem se do našich drogerií dostala várka novinek od Essence. Zastoupení Essence mi poslalo nějaké výrobky k vyzkoušení a sama jsem byla velmi zvědavá, čím mě překvapí. Tato značka je pro mě vždy jedno velké překvapení a snad nikdo jiný nemá takové výkyvy, kdy jde od naprosto nepoužitelných věcí až po velmi dobré  kousky. A nejinak je tomu i u podzimních novinek. Snažila jsem se to pro vás co nejpečlivěji protřídit. Rozdělila jsem to na dva články. Ten výběr co bude v prvním a druhém díle byl spíše náhodný. Nebo respektive dnes to budou novinky, které mě na první pohled nejvíce zaujaly a začala jsem je hned zkoušet. Pro druhý díl ještě nemám kompletní swatche a některé věci nemám prozkoušeny dokonale. Původním záměrem bylo mít články co nejvíce vyvážené, ale už teď vím, že se mi to nepovedlo. Dnes bude převládat chválení a příště to bude bohužel naopak. A jelikož je toho docela dost, jdeme rovnou na to.

Rtěnka (59 Kč)


Zastoupení Essence mi původně poslalo odstín 02, což byla zářivě červená. Ta by mi bohužel moc neslušela, a tak putovala ke kamarádce. A já vyrazila do drogerie pro slušivější odstín. V nabídce jich najdete celkem 10. Nakonec jsem si řekla, že se nebudu držet při zdi a sáhla jsem také po výrazném odstínu, i když raději lehce tlumenějším. 
Odstín 04 On The Catwalk! je tmavší červená, která se hodí teď na podzim. Je na mně hodně výrazná, ale nepůsobí tak lacině jako křiklavější kolegyně. Navíc zbytečně nežlutí zuby, a to je pro mě také důležité. 
Celá rtěnka je jedno velké překvapení. Začíná to už krásným bytelným obalem. Stihla jsem ho již pokřtít, když mi vypadl z kabelky na beton, ale přežil jen s drobným škrábanečkem.
Ze začátku mi rtěnka přišla malinko sušší, ale velmi brzy se rozkreslila. I tak je ale pořád malinko tužší, než na co jsem zvyklá. Díky tomu se ale nerozpíjí a hlavně drží. Pití ji nerozhází a je patrná i po větším jídle. Vytrácí se pravidelně, takže byť po obědě je vybledlejší, není problém s tím fungovat.  Aplikuje se velice lehce. Je krásně pigmentovaná. Voní jako typická rtěnka a při aplikaci chutná trochu po mýdle. To mě zrovna neučarovalo, ale naštěstí to rychle mizí, jde jen o ten pocit při nanášení. 
Celkově jsem z rtěnky nadšená, protože to je prostě u Essence neuvěřitelný pokrok kupředu. Není to nejlepší rtěnka na světě, ale je to nejlepší rtěnka v poměru výkon/cena. Opravdu doporučuji jít je do drogerie omrknout. Sama tam mám ještě jeden odstín vyhlédnutý.

Barva je ve skutečnosti více tmavší

Tónovaný balzám na rty (59 Kč)


Balzám mě ve finále také překvapil. Ty jejich předešlé totiž nemám ráda, ale tohle je o něčem jiném. Prodává se ve třech variantách a 01 Light Up! je z nich nejtmavší. I když tedy slibují tónování, počítejte jen s velmi lehkou barvičkou.
Obal je takový lehoučký plastový a vysouvací část se povážlivě viklá, ale kupodivu stále drží. 
Balzám voní lehce po jahodách a hlavně tak tedy chutná. Především ze začátku, později ta chuť zmizí. Balzám je na rtech velmi příjemný. Je hodně mastný a zvládá i nějakou tu hydrataci. Výdrž je průměrná, ale uspokojivá. Lehčí pití zvládne, svačinu už ne. Hodně mi připomíná balzámy Elf z řady Essentials.
S balzámem jsem tedy spokojená. Na rtech je velmi příjemný a vytvoří na nich hezký lesklý narůžovělý nádech. Nebrala bych to primárně jako hydratační balzám, ale je to dobrá věc do kabelky na nějaké to letmé přejetí rtů. Přemýšlím, že bych si pořídila ještě jednu variantu. Ale možná bych si vzhledem k vlastnostem představovala trochu nižší cenu. 



Laky na nehty (39 Kč)

Laky na nehty jsem dostala ve dvou krásných odstínech. Delší dobu jsem si lak od Essence nekupovala, tak jsem byla zvědavá, jestli se v novinkách něco změnilo k lepšímu, ale bohužel musím konstatovat, že vše při starém.
Laky mají tlustý a nepravidelně ustřižený štěteček, který v kombinaci s řídkou texturou laku dokáže udělat z každého lakování peklo. Prostě se s tím nepracuje nejlépe. Spojuje je i stejně krátká výdrž. Ošoupané špičky se objeví již po pár hodinách a po dvou dnech to musí nutně dolů, protože nehty jsou výrazně oloupané. V případě světlejšího laku jsem to tedy jednou vydržela čtyři dny, ale to už byl lak sloupaný opravdu hodně. Jediné, co tedy Essence zůstává, jsou nádherné barvy, díky kterým jim ty nešvary jdou občas odpustit. 

153 Sweet or nude? dělá opravdu čest svému jménu. Je to přesně něco mezi romantickou růžovou a nude barvou. Přesně takové nenápadné laky mám hrozně ráda a tento se mi zalíbil na první pohled. Nehty s ním působí velmi jemně a upraveně. 
Lakovala jsem klasicky dvě vrstvy, ale pro plné krytí by to sneslo i třetí. Mít to o chlup lepší výdrž, tak ho lakuji pořád. Je to opravdu krásná barvička.



155 Red Ahead je pořádný chameleon. V lahvičce působí jako čokoládově hnědá. Když ho ale otevřete, uvidíte kapku zastřené fialové. Fialově se také tváři i v prví vrstvě. Ta ale docela pruhuje, takže je nutná vrstva druhá. Poté už se fialový podtón lehce vytrácí a na fotkách se ztratí úplně, takže vy vidíte prostě tmavě hnědou. Ve skutečnosti jsou ale stále patrné lehké fialové odlesky. Barva je to pro mě netradiční, ale na nehtech vypadala dobře a občas pro zpestření proč ne. Opět škoda té výdrže.



Olejíček na nehty (55 Kč)


Tohle je věc, která mě nadchla asi nejvíce. Kůžičku kolem nehtů mám pořád suchou a můžu to mazat čím chci, pořád mi to dělá problémy. Tento olejíček obsahuje vitamíny a extrakt z aloe vera. Krásně voní, ale nenapadá mě, k čemu to přirovnat. Ale asi to bude mít na svědomí to aloe, protože už jsem se s podobnou parfemací ve spojitosti s touto rostlinkou setkala. Olejíček se aplikuje pomocí vysouvacího pera. Používám ho buď jen na kůžičky, ale když udělám větší pauzu mezi lakováním, přejedu s ním i celý nehet. Co je na něm nejúžasnější, je jeho blesková vstřebatelnost. I když je to klasický mastný olej, tak stačí prsty lehce promnout a olej se vstřebá. Už žádné nekonečně čekání a zamaštěná klávesnice či cokoliv jiného. :-) Kůži to opravdu pomůže. Vypadá po aplikaci oleje mnohem lépe. Není to však samospásné a musí se to ideálně denně opakovat, jinak mám svoji suchou kůžičku zpět. 
Z tohoto výrobku jsem ale jinak nadšená. Stejně si to okolí kolem nehtů pořád něčím mažu a tohle je prostě příjemně voňavé a hlavně se to bleskově vstřebává. Tohle určitě doporučuji a sama si olejíček koupím znovu, až mi dojde.

Tvářenka (65 Kč)


Na závěr jedno malé zklamání. Na tvářenku jsem se hrozně těšila a kdybych ji nedostala, tak si ji dost možná koupím sama. Mám totiž od Essence tvářenku z limitky Home Sweet Home a naprosto ji miluji. Používám ji pomalu častěji než božskou Hervanu. Je krásná a hlavně bez problému drží celý den. Psala jsem o ní zde. Nějak jsem nabyla dojmu, že Essence tvářenky umí a již delší dobu jsem si chtěla nějakou další pořídit. Essence ale zřejmě umí tvářenky jen v limitkách, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Tato tvářenka v odstínu 60 life's a cherry vypadá na první pohled velmi dobře. Zdravá růžová barvička je jako dělaná pro mě. Mezi plusy tvářenky patří výborná pigmentace a také téměř nulové prášení. 
Problémem je naopak nanášení. Barva je opravdu hodně pigmentovaná, takže se musí sakra dávat pozor, abyste to s ní nepřehnali. Jenže na druhou stranu, pokud ji začnete rozmazávat, tak se prostě vytratí. A tak ji opakovaně nanáším, rozmazávám a zase nanáším a zase rozmazávám a tak pořád dokola. Docílit tedy požadovaného výsledku není nijak jednoduché a opravdu ji nedoporučuji začátečníkům. Problémem číslo dva je výdrž. Tvářenka se tak po třech až čtyřech hodinách začne vytrácet a večer na tváři již nic nenajdete. Opravdu to nechápu, ale s touhle tvářenkou to na kamarádství nevypadá. 


Z dnešní nadílky to bude všechno. Určitě vám doporučuji omrknout rtěnky a také olejíček na nehty. To jsou věci, které se opravdu povedly a ke kterým se já sama budu vracet. Marný není ani balzám na rty. U laků na nehty se musíte smířit s nízkou výdrží, ale zase můžete objevit zajímavé barvy. Tvářenku ze stálé nabídky vám nedoporučuji. Raději číhejte na limitky. 

Za poskytnutí produktů k recenzi moc děkuji PR Essence.

Už jste zkoušeli nějakou podzimní novinku Essence

16 komentářů:

  1. Tvatenky od Essence miluju, v limitkach se vzdy vrham prevazne na ne. Skoda no,tahle vypadala pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí mají těch limitek pořád spoustu, takže je z čeho vybírat. také si spíše pořídím nějakou tvářenku z limitky.

      Vymazat
  2. Juj, tak pro rtěnku si půjdu, to je jasná věc, jsi už druhá, kdo ji chválí :)! Jinak já to mám s Essence asi jako ty - mají fakt výkyvy, ale některé věci jsou dobré. Díy za článek a jsem zvědavá na druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rtěnku v odstínu 07 Natural Beuty a jsem z ní nadšená, rozhodně plánuji další odstíny, jak píšeš - v poměru cena-výkon je to nejlepší drogérková rtěnka. Mám i světlejší lak a jsem s ním také spokojená. Co mě vůbec neláká je ten balzám na rty, s balzámy od Essence nemám dobré zkušenosti a raději dám o deset korun víc za Labello a přetřu ho rtěnkou, kor když je Essence balzám tak slabě pigmentovaný.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na rtěnky se určitě půjdu podívat blíže, tuhle jsem je jen tak letmo okoukla v regálu a líbily se mi už jenom podle obalu:)
    Olejíček na nehty vypadá také slibně, ale obávám se mastných opatlaných rukou, se kterými nebudu moct na nic hodinu sáhnout.. Na suchou kůžičkou používám olejovou tužku od S-he, která není naštěstí tak mastná.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u tohoto olejíčku právě mastné ruce nehrozí. vstřebává se skutečně bleskově. opravdu doporučuji.

      Vymazat
  5. Tak tenhle odstín rtěnky se mi taky moc líbí, asi zkusím i ten.
    Jinak ostatní věci mě moc nezaujaly, škoda té tvářenky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nějakou rtěnku si určitě budu muset pořídit, snad všichni si ji chválí a ty odstíny vypadají nádherně :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
  7. Olejíček na nehty si nejspíš asi pořídím, jelikož mám ruce celkově suché a místa kolem nehtů ještě více:/ obzvlášť až bude zima:)

    OdpovědětVymazat
  8. Brousím si zuby na rtěnku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. U nové řady mě rtěnky zaujaly na první pohled. Jednu mám doma, je to právě "On the catwalk", odstínem je to Rimmel Moisture Renew - Berry Queen, ale je to přesně jak píšeš - bytelností obalu a kvalitou rtěnky značka Essence zabodovala.

    Barevný balzám mám "Glam up" a barví i na vysušené rty, chytá rovnoměrně, což mě překvapilo.

    OdpovědětVymazat
  10. mám zatím jednu rtěnku a jsem z ní nadšená, opravdu jsem nečekala, že mi bude tak vyhovovat :) takže si určitě koupím ještě jednu :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc mě překvapivě zaujal nejsvětlejší lak a že já zrovna lakový fanda nejsem. :D
    Nicméně možná by za vyzkoušení stála i ta rtěnka, ale asi v tlumenějším odstínu. A když mi pak vyhovovat nebude, ta cena mě opravdu nepoloží. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všem moc děkuji za komentáře. Vypadá to, že se všechny vrhneme po rtěnkách. :-) Ale ty se Essence skutečně povedly, takže je to správná volba.

    OdpovědětVymazat
  13. Na ty rtěnky jsem četla skoro samé pozitivní recenze, ale mně tedy vůbec nevyhovují. Psala jsem u nich u sebe a je to, jako bych psala úplně o jiných rtěnkách. S tvářenkami s tebou ale naprosto souhlasím, ty z limitek mi přijdou super, ale ty jejich klasické jsou nic moc. Ještě mě láká ten balzám, ale mám těch balzámů nadmíru, tak asi kupovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  14. Rtěnky jsou božské! =) Mám hned dvě 02,03 a křiklavé mi nepříjdou naopak do 04 a tmavší už bych nešla! Spokojenost veliká! =)

    OdpovědětVymazat