neděle 12. května 2013

V opojení Aroma Ritual

Pustila jsem se do testování další sady z povánočních výprodejů. Jedná se o sprchový gel a tělové mléko z řady Aroma Ritual od Dermacol. A to v opojné vůni limetka a hrozny.

Aroma Ritual se vyznačuje právě skvělými a výraznými vůněmi. V minulosti už jsem měla pistáciový sprchový gel a při každém mytí jsem měla chuť ho sníst. :-) Proto když se objevila ve slevě tato sada, tak jsem neváhala a nemohla jsem se dočkat, až na ni přijde řada a já ji začnu používat. Ta vůně vás totiž dostane.

Je to skutečně mix šťavnaté limetky a hroznů. Nemůžu se rozhodnout, co z toho tam cítím více. Někdy to, někdy ono a někdy mi to zase přijde naprosto vyvážené a vytváří to spolu výbornou kombinaci. Již na obalu je napsáno, že je to antistresové a musím se přiznat, že zvláště při sprchování vás ta vůně natolik uhrane, že nejste pár sekund schopni myslet na nic jiného, než na tu opojnou vůni. A všechen stres je, alespoň pro tu chvíli, skutečně pryč. Sprchový gel voní o něco výrazněji, ale tělové mléko nezůstává příliš pozadu.



Sprchový gel
Jak už jsem psala, voní opravdu velmi výrazně, ale sprchový gel je asi jediný produkt, u kterého výrazné vůně vyhledávám, takže mi to plně vyhovuje a vždy se na sprchu těším. Po všech ostatních stránkách je to ale běžný průměrný sprcháč. Má gelovou konzistenci a hezky během chvilky vytvoří jemnou pěnu. Hydratace je minimální, ale na druhou stranu nevysušuje. Prostě vše bez problémů a jako bonus to skvěle voní. Vůně se na kůži dokáže udržet ještě tak hodinku po koupeli.

Tělové mléko
Voní obdobně, sice jemněji, ale zato drží dlouhé hodiny. Jinak opět klasické mléko. Má příjemnou konzistenci, dobře se roztírá. Co bych vytkla, tak delší dobu, než se vsákne. Vždycky se mi na něj přilepí pyžamo. Chce to ideálně pár minut nechat vstřebat. Hydratace je průměrná. Mně stačí, ale pro primárně suchou pokožku to nebude. Z pokožky jde opravdu výrazně cítit a to po dlouhé hodiny. Je to sice paradoxní, tu vůní zbožňuji, ale u mléka už mě to trošku unavuje. Pár chvil ve sprše je to super. Ale po pár hodinách je to už otravné. Já nemám problém se po sprše namazat třeba i pětkrát týdně, ale všimla jsem si, že když jsem začala používat Dermacol, tak jsem to začala flákat, protože už jsem byla dostatečně načichaná ze sprcháče a neměla jsem náladu cítit to ze sebe ještě celý večer. Mléko je tedy fajn, pokud vám vůně sedne a chcete ji cítit po dlouhé hodiny, tak není důvod, proč si ji nepořídit.

Co jsem ještě moc nepochopila, tak sprchového gelu je 250 ml a tělového mléka jen 200 ml. Což je pro mě nevyvážená kombinace. V tento moment mám sprcháče asi polovinu, možná dokonce  o něco více. Zato tělového mléka zbývá troška na dně. Když už nic, asi bych ty gramáže prohodila, abych měla kompletní dvojku po delší čas.

Celkově musím říct, že jsem spokojená. Hlavně tedy se sprchovým gelem. Ten je boží. Až ho vypotřebuji, chtěla bych si pořídit nějakou další vůní z řady Aroma Ritual. Láká mě čokoláda a pomeranč nebo brzy by měla na trh přijít novinka vonící po třešních. Tělové mléko není špatné, splňuje vše, co má, ale tady je intenzita vůně pro mě už trochu moc. Další tělová mléka z řady Aroma Ritual tedy neplánuji. U tohoto druhu kosmetiky dávám přednost něčemu méně aromatickému. I tak vám ale obě věci můžu vřele doporučit. Pokud milujete šťavnaté opojné vůně, rozhodně to stojí za vyzkoušení.

Co vy a Aroma Ritual od Dermacol? Jaké verze jste zkoušeli a která vám voní nejlépe?

10 komentářů:

  1. Ahoj, ten sprchový gel se mi líbí, ale sprchových gelů mám spoustu. Zvu tě na svoji první giveaway u mě na blogu:
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/2013/05/moje-narozeniny-prvni-giveaway-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě láká s touto vůní limetka a hrozny ten tělový olej a jinak mám vyzkoušenou tu čokoládu je to super a ve skříni čeká pistácie

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za typ! Ta vůně zní úplně užasně:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma sprcháč s vůní belgické čokolády a pomeranče a nemůžu se ho nabažit, plánuji si koupit i mléko a melounovou řadu :)

    OdpovědětVymazat
  5. To máš nádhernou vůni, jednou jsem to kupovala kamarádce k narozeninám ! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. Jednu dvojku (tu čoko-pomerančovou) jsem dostala od kamarádky k narozeninám, schovávám si je na teplejší počasí (i když vlastně nevím proč), ale čmuchat k nim chodím pořád.. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jenom jsem k nim čichala a vyhrála to čokoláda s pomerančem :).

    OdpovědětVymazat
  8. Teda vypadá to dobře :) Mě naopak štve, když něco voní jen v obalu a pak po použití nic z toho.

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů, třešňová říkáš? Tak tu si nesmím nechat uniknout :-)

    Já měla tělové mléko čokoláda/pomeranč a to teda voní báječně. Mléko jako takové průměr, spíš lehčí, ale ta vůně je prostě požitek :-) Ale pro mě jsou vůně z této řady, i když jsou krásné, spíš jen na občasné použití, jinak by se mi asi hodně rychle "přejedly".

    Limetka/hrozny mám tělový olej - můžu jedině doporučit. A ještě vlastním tělový krém (v kelímku) melounový, ten je výživnější než ta mléka a vůně jak jinak než božská, pro milovnice melounové vůně v kosmetice rozhodně nezbytnost :-)

    OdpovědětVymazat