úterý 7. května 2013

Souboj čisticích náplastí pokračuje

Stále jsem se nesmířila s tím, že dokáži najít levnější, ale přitom stejně dobrou alternativu k čisticím náplastím od Nivea. Tím spíš, že už pěkně dlouho nebyly ve slevě, a tak mi stejně nezbývalo nic jiného, než se poohlédnout jinde. První pátrání si můžete projít zde a dnes se podíváme na další dvě značky. A na závěr přijde malá úvaha o nosech. :-)



Essence
Jednoznačný vítěz, co se ceny týče. 3 kusy náplastí vyjdou na 39 Kč. Na internetu se hodně píše, že jsou nanic a nefungují, ale když jsem je náhodou potkala, tak jsem neváhala a rozhodla je vyzkoušet na vlastní nos. Pásky jsou dobře tvarované a stejně jako Nivea trochu nastřižené, takže k nosu velmi dobře přilnou. Parfemací lehce připomínají pásky od Montagne Jennesse, ale není to tak výrazný mix a nedělá mi to při aplikaci problém. Použití je stejné jako u všech. Nalepit na navlhčený nos a 10 - 15 minut počkat. Výsledek mě mile překvapil. Niveu sice Essence netrumfl, ale zůstal v těsném závěsu. Nivea toho dokáže vytáhnout přece jen více, ale výsledek s Essence je uspokojivý. A když se přihlédne k ceně 39 Kč/3 kusy versus 169 Kč/6 kusů, není o čem pochybovat. Essence obstály a já si je určitě koupím znovu. 
Problémem je tady bohužel dostupnost. Já jsem naštěstí narazila na jednu zázračnou drogerii v Břeclavi, kde mají povíc věcí Essence, které běžně sehnat nejdou, plus rozsáhlý sortiment jiných značek. Kde se na takovém místě vzala tak skvostná drogerie, to mi hlava nebere, ale náležitě toho využívám při každé návštěvě mé rodné hroudy. Bohužel mě mrzí, že vám nemůžu říct o žádném dalším místě. Běžně v drogeriích prostě sehnat nejdou. :-( Kdybyste měl někdo tip, dejte prosím vědět v komentářích.

Victoria
Tyto náplasti jsem kupovala v Tetě. Hledejte ve spodních regálech. Já jsem tam byla třikrát, než se mi je podařilo objevit. A nebo možná nehledejte, stojí totiž zaprd. Cena je 120 Kč za 6 kusů, což tedy není žádná výhra. Když je Nivea ve slevě, stojí asi 125 Kč a to už mě fakt nespasí. Ale nedalo mi to a zkusit jsem je musela. Náplasti smrdí totožně jako Montagne Jennesse. Ona v tom všem bude očividně nějaká stejná smradlavá látka. Tyto náplasti mají navíc divný tvar. Hrozně hranatý a na nose nedrží. Velmi špatně přilne ke kůži, vždycky to někde odstává. Jinak použití opět totožné - mokrý nos a 10 - 15 minut. Při sundávání se naplno ukáže, že to ke kůži prostě nepřilnulo. Jiné pásky při sundávání lehce pnou, jak se vytahuje nečistota, ale tohle jde dolů pomalu samo a navíc to vytáhne absolutní minimum. Ani to pomalu nestojí za řeč. Přitom, jak už jsem dlouho neměla Niveu, tak mám póry ucpané docela dost, ale prostě to tam všechno zůstane. Tyto náplasti jsou jednoznačně nejhorší ze všech, které jsem zkoušela.

Moje finální shrnutí od nejlepších po nejhorší:
1. Nivea
2. Essence
3. Montagne Jennesse
4. Balea
5. Victoria

Po vyzkoušení tolika druhů jsem také dospěla k jedné věci. Nejstěžejnějším na těch náplastích nebude složení napuštěné látky,ale právě jejich tvar! Toto zjištění překvapilo i mě samotnou, ale když jsem si to tak zpětně uvědomila, dává to smysl. Je naprosto bezpodmínečně nutné, aby náplast přilnula k nosu a ani se nehnula. Když jsem s tím začínala a málo jsem navlhčila nos, nepomohla mi ani Nivea. A kdo v testu obstál nejlíp? Nivea a Essence. Oba typy těchto pásků jsou na několika místech lehce nastřiženy a díky tomu na nos skvěle padnou. Naopak Victoria je hranatá a já hranatý nos opravdu nemám a prostě to nedrží. A od toho se odvíjí i výsledky. Mrzí mě, že jsem vám to včas nenafotila. Ale už je bohužel nemám všechny doma některé už ani kupovat nebudu. A mohla by to být i odpověď na různost názorů. Je spousta z vás komu nesedne Nivea, v blogsféře jsou velmi oblíbené Montagne Jennesse, mě zase tolik neoslovily. Nebo taková Balea. Sice nic moc, ale něco mi vytáhnout zvládla, zato sestra se vztekala, že jí to nevzalo vůbec nic. Další klíčovou věcí tudíž zřejmě bude tvar nosu každého z nás. A závěr je jasný, najít nejlepší tvar náplastí právě pro váš nos

Já sama tento experiment asi ukončím. Kdyby se mi někde povedlo ještě na nějaké pásky narazit, tak možná zkusím, ale cíleně už je hledat nebudu. Na plné čáře u mě vede Nivea, a když nebude zrovna v akci, tak ji bude suplovat Essence.

Tak co, jaké pásky nejlépe sednou vašemu nosu? :-)

27 komentářů:

  1. Nivea, potom dlouho nic a pak možná Essence.

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle clanek naprosto genialne ukazuje, jak jsme vsechny individualni. ja tyhle pasky taky kupuju, ale Nivea je pro me nejhorsi. nikdy mi nic z nosu nevytahla. ja osobne zboznuju pasky od Victorie a Montagne Jennesse a vubec mi nesmrdi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to s veškerou kosmetikou, ale tady ty náplasti to krásně ukazují.

      Vymazat
  3. tenhle clanek naprosto genialne ukazuje, jak jsme vsechny individualni. ja tyhle pasky taky kupuju, ale Nivea je pro me nejhorsi. nikdy mi nic z nosu nevytahla. ja osobne zboznuju pasky od Victorie a Montagne Jennesse a vubec mi nesmrdi.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. oficiálně se to jmenuje ,,Teta", jako stovky dalších po republice, ale sortiment mají skvělý - kompletní sestava Ryor, Saloos, Ziaja, Lirene, Bione Cosmetics, Four Seasons, spoustu pleťovky a odlakovače Essence a určitě jsem ještě na něco zapomněla.

      Vymazat
  5. Pásky od Face Shop, 7 ks za cca 100,- Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem věděla, že jsem ještě nevyčerpala všechny možnosti. :-) děkuji za tip.

      Vymazat
  6. essence proužky mám, moc mi toho ale nevytáhly...nechtěla sem moc vlhčit nosík, že prej to po tom "zklouzne" a nic nevytáhne...ale asi si ten nosík příště víc namočím...
    Jinak já ty proužky ještě stříhám na poloviny, aby mi vyzbyly na dýl:D aj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta voda je na tom hodně důležitá, pokud nos málo navlhčíš, nepřilnou ani jedny náplasti.

      Vymazat
  7. Já jsem si teď poprvé koupila pásky od Rivalu a zatím teda musím říct, že jsou ještě lepší než od Essence a za stejnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po těch jsem se také dívala, ale našla jsem jen jednu náplast za 39 Kč, to mi přišlo zbytečně moc. Ty máš nějaké větší balení?

      Vymazat
  8. Super článek!:) už dlouho chci pásky vyzkoušet! asi si koupím rovnou tu niveu a k tomu masku z ives rocher, jak o ní píšeš v minulých článcích:) máš zkušenost ještě s dalšími produkty pro stahování pórů, kterými by se dal ošetřit nos po aplikaci pásky? já nosím pořád tunu make-upu, tak potřebuju,aby byly póry hnedka zacelené:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vždycky nos přetřu tonikem nebo micelárkou, kterou mám zrovna otevřenou. spíš jen, abych dala pryč zbytky toho lepidla. Já na stažení pórů používám už zmíněnou techniku pásky + maska yves rocher. není to stoprocentní, ale nic účinnějšího jsem zatím nevymyslela

      Vymazat
    2. určitě děkuju za tip;) yves rocher mě zatím nikdy nezklamal, tak dám té masce šanci :)

      Vymazat
  9. A mně třeba jakékoliv pásky hrozně vysušují pleť. Je to škoda, protože bych ráda póry nějak vyčistila... No, musím vymyslet něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám nos hrozně mastný a pořád se mi leskne, takže mi nějaké to vysušení nevadí, ale pravda na suchou pleť to moc nebude. v tomto směru mi nesedly jen ty montagne, ty vysušovaly fest.

      Vymazat
  10. Od Essence kupuju na babybaby. A na černé tečky je dobrá i černá maska (ebay). Jana

    OdpovědětVymazat
  11. (mělo to být babybaby.cz :-) ) J.

    OdpovědětVymazat
  12. Na ty Essence jsem se už dívala, ale tak nějak jsem nevěděla jestli vůbec stojí za vyzkoušení. Myslím, že po tvé recenzi se jich bát určitě nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se musím přiznat, že se takovýmhle páskům vyhýbám, protože se jich bojim :D Já radši sáhnu po masce od LUSH, ale jinak krásné srovnání :)

    Giveaway - NARS

    OdpovědětVymazat
  14. Tak si ty póry vymačkej růčo a máš to zadarmo

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna včera jsem podle videa z youtube zkoušela domácí "čistící náplasti" z vajíčka.:D nepředpokládala jsem, že to bude fungovat, ale ono na tom vážně něco je, na slupnuté masce jsem viděla ty bílé kousky, co to vytáhlo z pórů. černých teček mi z nosu ubylo ale jen trochu, možná to bude lepší, když to zopakuju.. každopádně, mohla bys to zkusit a srovnat to s těmi drahými pásky, třeba to vyjde nastejno.:D nikdy jsem žádné nezkoušela, tak bych chtěla vědět, jestli to za to stojí, nebo jestli stačí vejce.:)
    http://www.youtube.com/watch?v=WjaZeamT4wA

    OdpovědětVymazat
  16. Čistící pásky jsem zkoušela asi jednou, nějaké korejské, které mi přišly jednou jako vzorek k objednávce. Nevytáhlo to nic. Po Nivee jsem pokukovala už kdysi, ale ta cena mi vážně přišla dost vysoká. Byla jsem už docela smířená s tím, že mi ty černé hnusy z nosu nevytáhne nic. Ale po prvních dvou pokusech s OCM je nos a pleť celkově výrazně lepší, takže budu pokračovat. Vyjde to levněji a ještě je to šetrnější :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja som mavala baleu no bohuzial u nas niesu dostat vrrr... :( teraz mam essence aj na nos aj tie stvorceky no ja ti neviem ale mne to vytiahne max 3bodky... Rozmyslam nad tou niveou asi ju skusim lebo essence su pre mna uplne na nic... :)

    OdpovědětVymazat