středa 22. května 2013

Rtěnka Yves Rocher

Tuto rtěnku mám doma už hrozně dlouho. Kupovala jsem ji loni v prosinci původně jako dárek. Pak jsem ale dotyčné koupila něco jiného a rtěnku jsem si nechala. Od té doby ji používám docela často, ale pořád se mi nedařila uspokojivě vyfotit na rtech. Na sto padesátý první pokus už to aspoň trochu vyšlo, tak vám ji dnes můžu slavnostně představit. Dnes budeme mluvit o rtěnce od Yves Rocher. Konkrétně o Couleurs Nature v odstínu 71 Bois de Rose.



Foceno sice na sluníčku, ale barva nejvíce odpovídá skutečnosti.
Oficiální popis: Krémová textura s hydratačními účinky, která nelepí, nestéká, dokonale vykreslí kontury a plochu rtů. Obsahuje extrakt z bio sezamového oleje.

Balení je typické rtěnkové. Je plastové, al opravdu bytelné. Už se mi podařilo praštit s ní párkrát o zem a zatím vše drží bez jediného škrábance. 

Odstín jsem v obchodě vybírala opravdu dlouho. Měla jsem hned několik favoritů a nemohla jsem se rozhodnout. Doma už jsem tehdy měla dvě nude rtěnky, a tak jsem chtěla něco barevnějšího, ale zároveň jsem nechtěla, aby to bylo až moc výrazné. Ale povedlo se. Je to přesně takový odstín, jaký jsem hledala. Na rtech je jasně patrný, ale není to nic řvavého. Je to nositelné běžně na den a dokonce se to ani nebije s výrazněji namalovanýma očima. Rtěnka navíc obsahuje menší třpytky. Na rtech nejdou vůbec cítit, ale při detailnějším prozkoumání jdou vidět a na rtech také nejdéle vydrží. 

Rtěnka je na rtech skutečně velmi příjemná. Nanáší se rovnoměrně jedním tahem, nezalézá do vrásek, nerozpíjí se. Hydratací bych ji přirovnala asi k rtěnkám Kate od Rimmel. Po nanesení je to super, ale třeba po dvou až třech hodinkách už to trochu drhne. 

Čímž se dostáváme k výdrží.Ta je tak trošku ošemetná. Pokud nejíte a nepijete, minimálně tři hodiny s vámi vydrží bez problému. Co se mi už ale nelíbí, tak že se občas nerovnoměrně vytrácí. Vypozorovala jsem, že pokud se najím třeba už půl hodiny potom, co jsem nanesla rtěnku, tak je to ještě v pořádku. Rtěnka se rovnoměrně vytratí a na rtech zůstane jen lehký nádech a lesklé šupinky. Je to velmi nenápadné a dá se s tím klidně ještě nějakou dobu fungovat. Jenže když už mám rtěnku na sobě třeba dvě hodiny a pak se najím, tak už je problém.  Zatímco z velké části rtů se rtěnka vypaří, ve vnitřních okrajích rtů se rtěnka vpije do vrásek a je to docela viditelné. Výsledkem jsou nevzhledně ,,flekaté" rty a chce to okamžitou korekci.

Ve skutečnosti je na rtech o něco tmavší
Celkové shrnutí: S rtěnkou jsem i přes menší peripetie spokojená. Líbí se mi především odstín, který splňuje přesně mé požadavky. Není to žádná nude, jde na první pohled poznat, že rty mám zvýrazněné, ale zbytečně to z obličeje nekřičí a nebije se to s výraznýma očima. Hydratace je uspokojivá, výdrž taktéž. Pozor se musí dávat jen na nerovnoměrné vytrácení a chce to občasnou kontrolu. Oficiální cena je 299 Kč za 3,7 g produktů. Což je hrozně moc, ale jako obvykle, jde na to využít nějaká sleva. Já už si nepamatuji přesně, kolik jsem platila, ale určitě to bylo méně než dvě stě. Kdybych teď doma neměla tolik jiných mazadel na pusu, tak bych i uvažovala o dalších odstínech, protože je opravdu z čeho vybírat. Takhle mi ale zatím jeden kousek bohatě postačí. Nezdá se totiž, že by nějak rychle ubývala, takže mi bude sloužit ještě opravdu dlouho.

Máte doma nějakou rtěnku od Yves Rocher?

3 komentáře:

  1. Tuhle rtěnku používá moje mamka v odstínu Petite Mauve, je to její nejoblíbenější rtěnka, kterou si kupuje pořád dokola. Odstín vypadá moc hezky a hlavně chválí, jak je na rtech příjemná a hydratační. Já ji taky párkrát zkoušela a je opravdu povedená, mám v plánu vybrat si nějaký odstín i pro sebe. Ta Tvoje barvička vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petite Mauve mám taky :) Ale trochu mě zklamal ten shimmer, na internetu vypadají všechny krémově a dost jich ten střábrný shimmer má :/ Jinak s hydratací jsem spokojená, ale znovu bych si ji ais nekopila. To llesklá rtěnka v odstínu Geleé litchi nebo jedna z řady Luminelle, co se už neprodává, mi vyhovují víc - hlavně parfemací. Ale mám ji celkem ráda, to ne že ne. Ale nepřesvědčila mě o další koupi...

      Vymazat
  2. pred pár týždňami som si kúpila od nich jednu a som relatívne spokojná, najmä odtieň je krásny, hoci som ho vyberala len námatkovo cez internet:)

    OdpovědětVymazat