pondělí 27. května 2013

Řasenka Makeup Academy

Jedno velké překvapení. I tak by se dal shrnout dnešní článek. Od Makeup Academy jsem si před časem objednala velký balík kosmetiky a následovalo jedno zklamání za druhým. A když už jsem ani nedoufala, že by se mi z toho mohlo něco vyplatit, přišla řada na tuto řasenku...


Extreme Curl Mascara, která slibuje, jak už název napovídá, extrémní natočení řas. Když jsem se probírala seznamem řasenek, které MUA nabízí, neváhala jsem ani chvíli. Objemové řasenky v lásce moc nemám, protože mi řasy akorát tak slepí. A už vůbec nemám ráda ty, co slibují super hyper natočení, prodloužení, objem a já nevím co všechno v jednom. Takové kousky ve finále slibují všechno, ale neumí nic. Tím mi byla Extreme Curl hned sympatická. Slibuje jen a pouze natočení. Nic víc. A také to naprosto fantasticky zvládá.

Řasenka má klasický kartáček, který sice nepatří mezi mé oblíbené, ale občas mě nějaký umí přesvědčit o svých kvalitách. Tenhle je navíc celkem vtipně zatočený. Ze začátku mi kartáček přišel dlouhý a měla jsem problém se s ním nějak srovnat, ale zvykla jsem si a dnes je aplikace úplně bez problémů. 


Co to tedy umí? Přesně to, co slibuje. Řasy natočí. Pokud čekáte objem, tak dejte rovnou, od této řasenky, ruce pryč. Ten je jednoduše nulový. Můžu řasy přečesat stokrát, ale hustota bude taková, jakou mám od přírody, nic navíc. Co se prodloužení týče, tak ano, řasy delší jsou, ale není to nic extra. A dostáváme se k natočení, které je jednoduše senzační. Řasy jsou krásně nadzvednuté a hlavně tak drží celý den. Z tohoto popisu je jasné, že řasenka není pro každého. Pokud máte řídké nebo hodně krátké řasy, tak to pro vás v žádném případě není. Pro mě však naprostý stav ideál. Tahle řasenka umí přesně to, co já po takovém výrobku požaduji.

Co se mi ještě hodně líbí, tak že řasy vůbec neslepuje. Můžu si s nanášením hezky vyhrát, není problém řasy přejet pětkrát, šestkrát, abych je skutečně pořádně natočila. Řasy se neslepují, netvoří se hrudky a stále vypadají přirozeně. 

Dalším plusem je výdrž. Nehrudkovatí, neopadává, nerozmazává se. Zní to jako pohádka, ale jak ji ráno nanesu, tak ji večer najdu. Jednoduše drží jako přibitá. S něčím takovým jsem se u řasenky potkala snad poprvé. I mé nejoblíbenější kousky mi vždy nějakou šmouhu pod okem udělaly. Extreme Curl ne, ta prostě drží.

Přirozenost, to je také to pravé slovo pro tuto řasenku. Pokud hledáte dramatický pohled a viditelný nános řasenky, tak tady nehledejte. S Extreme Curl jsou řasy jen lehce zvýrazněny a natočeny. Nic více.

Na prvním obrázku bez řasenky, na druhém po nalíčení. Myslím, že jde docela dobře vidět, že hustota řas je stále stejná, délka o něco málo lepší, ale především jsou řasy natočené.


Focení se mi moc nedařilo. Fotila jsem to několikrát, padlo na to tak dvě stě fotek a stejně z toho není pořádný výsledek. Tak aspoň malá přehlídka mého líčení očí. :-)



Celkové shrnutí: Já jsem z této řasenky nadšená, ale je mi jasné, že je to taková moje ,,výstřednost". S řasenkami to mám většinou tak, že ty, co jsou masově chváleny, mně vůbec nevyhovují. Viz třeba takové Maybelline, ty jsou pro mě naprosto nepoužitelné. Sama raději lovím v méně prozkoumaných vodách a hledám přesně ty, které ve svém názvu postrádají slovo ,,objem". Já od řasenky potřebuji především natočení a přirozený pohled. A přesně tohle Extreme Curl od MUA splňuje. Takže za mě velké ano, ale úplně každému ji rozhodně nedoporučuji. Sáhněte po ní jedině v případě, pokud své řasy máte dostatečně husté a potřebujete pouze natočení.

A aby těch pozitiv nebylo málo, její stálá cena jsou 2 libry. Já ji dokonce kupovala za polovinu, takže mě vyšla na směšných 30 Kč. Docela mě mrzí, že jsem u MUA nenašla nic jiného, co by stálo za znovu objednání. Takže moc nevím, jestli se mi kvůli jedné řasence bude chtít opět objednávat. Ale tak nikdy neříkej nikdy a pokud se mi naskytne nějaká příležitost, jak se k ní opět dostat, tak toho rozhodně využiji.

Co vy a MUA? Našli jste u nich něco, co vás příjemně překvapilo a máte rádi?

15 komentářů:

  1. já těm obrovským slevám pořád odolávala, takže nic od MUA nevlastním.. ale hrozně mě láká jejich rozjasňovač.. do toho tedy asi půjdu:)
    jinak řasenka vypadá opravdu přirozeně, ale pro mě by to asi nebylo.. já mám řasy natočené docela hezky i normálně, já naopak hledám spíše něco pro objem a zvýzarnění.. ale pro tebe, za těch 30,- to musí být opravdu skvělý kup!:)

    OdpovědětVymazat
  2. MUA mám docela ráda: některé rtěnky, paletky, laky, ale tuhle řasenku vlastním a nemůžu jí mít. Drolí se mi a asi mám i na ní alergii :( Ale je fajn, že tobě se líbí :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám z většiny jejich věcí rozpačitý dojem, ale miluju jejich tekutý korektor, takže až mi dojde, tak budu objednávat znovu a asi přihodím tuhle řasenku, protože vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já ti nevím, ale podle mě je nevýrazná, ale proti gustu =o) tuhle jsem měla taky a letěla hned do koše, líčení (samozřejmě na můj vkus) bylo nevýrazné a až moc obyčejné. Já mám ráda dlouhý a krásně výrazný řasy, takže tato nic pro mě...
    Ale jinak MUA mám ráda paletky se stínama a co mají nejlepší je lesk na rty, který a teď se držte -> NELEPÍ! Jako jedinej a první v mém životě! A cena směšná... Oproti Dioru, kterej je drahej a ještě k tomu lepivej... Vyzkoušela jsem tisíce lesků a MUA je prostě jedinečnej a už nechci jinej =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, i tak by se to dalo nazvat ,,nevýrazná". je hodně decentní a přirozená, to je pravda. Mně to vyhovuje, ale vím, že většina touží po něčem jiném. a moc děkuji za tip na lesk. Třeba jim přece jen dám ještě šanci a něco objednám.

      Vymazat
  5. tak na tu se určitě mrknu, až se příště dostanu do Bootsu. Já zatím zkoumám spíš ty v ČR neznámé značky jako seventeen, natural colection...

    OdpovědětVymazat
  6. také jsem recenzovala MUA, mrkni se:) - Burgundycocktail.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak, většina široce oblíbených řasenek mi nevyhovuje. Zrovna teď letí do koše nějaká Maybelline, protože hrozně drolí a dělá černé kruhy pod očima. Já osobně mám nejraději řasenky Max Factor. Co jsem od nich vyzkoušela, s tím jsem byla spokojená.. řasy vypadají přirozeně a nikde nic neopadává a nebarví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Max Factor mám také nějaké v plánu. používá je kamarádka a má s nimi vždycky krásně nalíčené oči.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Mela by sis precizneji trhat oboci. Ty drobne chloupky pod linii oboci jsou ekl.

      Vymazat
  9. Ahoj Stannah, musím ti poděkovat, tvůj blog mi otevřel oči! Myslela jsem, že beauty blogerky musí být vysoké štíhlé krasavice a ošklivá baculka nemá nárok zajímat se a psát o kosmetice. Děkuju!!!

    OdpovědětVymazat
  10. túto maskaru mám aj ja a dokonca používam v poslednej dobe len túto jedinú :D niekedy som si navrstvila aj 6 rôznych :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj chtěla bych se zeptat odkud jsi objednávala, snažím se objednat Undres me too, ale všude je vyprodáno. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z oficiálního UK eshopu http://www.muastore.co.uk/
      pokud se ti nechce objednávat ze zahraničí, počkej do září, kdy by měl být oficiální český eshop a snad budou mít vše.

      Vymazat