pátek 3. května 2013

Poslední střípky z Avonu

Avon je značka, u které je příběh snad vždy stejný. Na střední jsme to skupovaly ve velkém, pak to pomalu sláblo a u mnohých záhy upadlo v zapomnění. Můj postup byl totožný. Když mi bylo náct, pomalu jsem ani jinou značku neměla. V posledních letech jsem si tam pravidelně kupovala řasenku a při té příležitosti vždy ještě něco přihodila. Když jsem ale začala blogovat, nakupilo se mi doma mnoho jiných řasenek, které jsem najednou chtěla vyzkoušet a teď už mi snad půl roku leží má oblíbená řasenka Avon neotevřená, a tak nemám potřebu kupovat další. S čímž se pojí i to, že mé Avon zásoby se výrazně ztenčily. Vypadá to, že tahle značka u mě pomalu, ale jistě končí. I když je to možná škoda, protože pár dobrých kousků u nich prostě najít jde. Důkazem toho bude snad i dnešní článek o věcech z Avonu, které mám ještě doma a recenze na ně dosud nebyla.

Lak na nehty

Tento lak jsem kupovala v loňském letním výprodeji, ale než mi ho kamarádka předala, byly pomalu Vánoce a já jsem na takovou barvu vůbec neměla náladu. Přišla na něj řada teprve nedávno a sama jsem byla překvapená, jak moc pěkný lak ve své sbírce mám. Je to přesně taková barva, o které vám bude půlka lidí zarytě tvrdit, že je to zelená a druzí zase, že je to určitě modrá. Nechám to na vás, sama na to nemám vyhraněný názor. Záleží na úhlu pohledu. Barva na fotce vyšla kupodivu věrně. Avon ji pojmenoval jako Sea Breeze.
Lak je hodně řídký, takže práce s ním není nejlehčí, ale díky fajn štětečku to jde zvládnout. Ten je klasicky střižený, ale docela tlustý, což mi vyhovuje. Na nehtech mám dvě hodně silné vrstvy. Pro úplně stoprocentní krytí by to chtělo přidat třetí, ale to já ze zásady nedělám. Lak mám tendence pruhovat, takže je dobré nanášet ho co možná nejméně tahy. Co mě opravdu překvapilo, tak bleskové schnutí. Asi pět minut po nanesení jsem jedním prstem omylem vrazila do hrany stolu a čerstvě nanesený lak to ustál bez škrábance! Do půl hodiny už jsem pak mohla dělat cokoliv a lak neutrpěl jediný šrám. To je na dvě silné vrstvy opravdu úspěch. Druhým výrazným pozitivem je výdrž. Tři dny bez jediného škrábance, čtvrtý den se začaly lehce šoupat špičky, ale na nehtech jsem ho nakonec nechala šest dnů. V tomhle směru je to jeden z nejlepších laků v mé sbírce. 
Myslím si, že v nadcházejícím letním období se z něj stane můj oblíbenec. To nanášení sice není žádná hitparáda, ale bleskové schnutí a skvělá výdrž mi to vynahradí. Laku je 12 ml, normálně stojí něco přes stovku, ale já jsem ho kupovala ve slevě asi za 60 Kč. 

Krém na nohy

Hydratační balzám na nohy s mořskou solí. Texturou je to průhledný gel, který velice příjemně voní. Cítím v něm ,,moře". Dobře se roztírá a vsákne se během chvilky. Nelepí ani nedělá jinou neplechu. Co se účinků týče, nejlepší výraz zřejmě bude ,,průměr". Já to v zimě s péčí o nohy nijak nepřeháním, takže mi to docela stačí. Kůži to lehce hydratuje, zjemní. Ale nedovedu si představit, že by zvládl náročnější letní sezónu, to už bude potřeba jiný kalibr. Krém mi tedy vyhovuje, ale není nijak výjimečný. Existují podobné i lepší výrobky ve stejné cenové kategorii. Cenu si bohužel nepamatuji, ale byla to méně než stokoruna.

Tělové spreje


Malý bonus navíc. O této věci už jsem vůbec psát nechtěla, ale v začátcích blogu mi nějaké fotky dělala sestra a vyfotila právě i tyto spreje a od té doby je mám v archivu a je mi líto je vyhodit, tak vám je při této příležitosti ukáži. Ani jednu z těchto variant už ale aktuálně nemám. Pokud Avon něco umí, tak jsou to právě tyto spreje. Na střední jsme s kamarádkou netrpělivě čekaly na každou novou parfemaci a hned ji kupovaly. Vystřídala jsem tak opravdu mnoho variant. Jsou to prostě lehké navoněné vodičky, ideální na léto nebo prostě na dny, kdy nemáte potřebu použít těžký parfém. Už léta musím mít minimálně jeden doma. Nyní používám verzi med a mléko a voní skvěle. Cena je v každém katalogu jiná, ale nejlevněji jde sehnat už za 50 Kč. Věřím, že z Avonu ještě někdy objednám a bude to hlavně kvůli těmto sprejům.

Co vy a Avon? Máte doma něco, s čím jste spokojeni?

26 komentářů:

  1. Také jsem ujížděla na tělových sprejích, dokud jsem nezjistila, že daleko levnější a kvalitnější mají v DMku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď jsem si také jeden koupila v DM od Balea, ale je to jen limitka, úplně běžně je tam nevídám. a co můžu z toho jednoho kousků tvrdit, tak mi ta vůně přijde hrozně chemická, Avon mi přijde lepší.

      Vymazat
    2. Máš pravdu, ta poslední limitka přímo smrdí.. jako čistič wc. Loňské léto jsem ale měla jakýsi modrý sprej(viz. odkaz) a rok před tím oranžový a byla jsem spokojená (modrý by pořád měli mít na prodejnách).
      U sprejů z Avonu mi vadí, že tak po dvou měsících od otevření vyvětrají a už tolik nevoní. Balea mi vydržela vonět, než jsem ji celou spotřebovala.
      Ale ve výběru vůní jednoznačně vede Avon, pokaždé si zálibně prohlížím katalog.. :)
      http://1.bp.blogspot.com/-VL5Z8pcQk14/TezYpIiNswI/AAAAAAAAAAc/31KCUp2g8zc/s1600/Balea+Bodytonic.jpg

      Vymazat
    3. děkuji z upřesnění a odkaz. já se pořád snažím hledat obdobné spreje i jinde, ale zatím jsem na nic lepšího nikdy nenarazila.

      Vymazat
  2. Moc mám ráda jejich rtěnku Ultra Rich v odstínu Pout, ta je vážně dobrá a asi objednám i znovu :) Taky mám ráda jejich automatické tužky - glitrové i klasické. Některé laky taky nejsou špatné, třeba Pastel Pink :)
    Také mám ráda jejich jednu quattro paletku, ale hlavně kvůli barvám, které jsem dlouho nemohla sehnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ultra Color Rich - Pout je aj moja láska <3 a ešte Latte :)

      Vymazat
  3. Ten lak mám právě na nehtech 6. den a teprve včera se mi začal jeden odloupávat kvůli praxi:/ Vydrž je teda bombová:)) Spreje mám taky, ale mám jich už dost tak si je nekupuji:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že mám potvrzení i z jiné strany a není to jen má domněnka, že laky s lepší výdrží se hledají dost těžko.

      Vymazat
  4. Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi, že v blogosféře se tak nějak Avon a Oriflame nenosí, právě kvůli onomu "kupovala jsem si to v 16, takže je to logicky šunt, když jsem se tolik posunula.." Čtu to dnes a denně a přijde mi to jako předsudek na druhou a fakt se tomu musim už smát..Přesně jak píšeš, v Avonu se dají najít skvělý věci, já třeba na ty jejich vysouvací tužky na oči nedám dopustit, jsou to fakt držáky, máma zas miluje jejich rtěnky. A myslim, že výdrž až 6 dní u laků mluví za vše. Díky z článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Avonu ujíždím pořád a to mi zanedlouho bude 21. Mám už svoje osdvědčené favority a vím, co si objednat, abych nebyla zklamaná. :)

      Vymazat
  5. Já si Avon ráda prolistuju, ale málokdy mě něco zaujme. Na konci základky jsem (jako skoro všechny) prodávala Avon, byla to fajn brigádka, měli jsme doma snad všechno, k jejich tónovacímu krému sem se vracela léta, než mu změnili složení :/ A olej na konečky vlasů si kupuju dodnes.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, skvělý článek :-) vzpoměla jsem si na školní léta... Jinak co Avon skutečně neumí jsou krémy, tedy mně to aspoň tak přijde, jinak sprcháče mi vyhovujou, šampony také, dekorativka se dá taky vybrat.
    Ale můj zlatej grál? Řasenka s tyrkysovým víčkem, je naprosto ÚŽASNÁ! Krásně rozdělí řasy a já je pak vatovou tyčinkou ohnu a drží to, jediná tahle řasenka to umí, za sebe můžu jen doporučit a vzhledem k její ceně =o)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s Avonem začala až na vejšce, když jsem byla na střední, tak Avon ani Oriflame ještě tak nafrčel (nebo to šlo tak trochu mimo mě) a hlavně mi stačila jedna řasenka, nějaké stíny z drogerie (třeba Lorál) a byla jsem spokojená, taky jsem střední končila před dvanácti lety. Ale teď už cca deset let dělám AL, takže mám k Avonu blízko. Krémy bych od něj nepoužívala, stíny mi také moc nevyhovují, ale ty laky miluju (mám jich doma strašně, ale strašně moc) a pak tužky na oči, případně i korektory, řasenky a vše na rty... Ty spreje, které zmiňuješ, miluje moje máma, má snad všechny vůně. Některé voňavky jen tak na běhání a denní nošení taky nemají špatné... Takže já proti Avonu nic nemám, protože všude se dají najít dobré a špatné výrobky.

    Jaká řasenka je tvá oblíbená? Já měla jednu, ale přestali mi ji vyrábět a od té doby hledám jinou (nejen u Avonu) a stále to není ono :-(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Super Magnify. Měla jsem ji nejmíň desetkrát, teď ale pořád prahnu po nějakých novinkách, tak na ni není čas, ale lepší jsem stejně zatím nenašla.
      http://navlastnikuzi.blogspot.cz/2012/08/rasenka-super-magnify-avon.html

      Vymazat
  8. Jsem přesně v tom období kdy se většina mé kosmetiky skládá z Avonu:D Dekorativku od nich sice moc nemusím (až na rtěnky a lesky, ty zbožňuju), zato mi vážně sedí šampony (mám po nich krásné vlnky:P), krémy, spreje a tak dáál:D:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si o Avonu nemyslím, že by byl přímo nekvalitní, ale spíš, že dané kvalitě úplně neodpovídá cena. Shodou okolností jsem o tom včera psala článek na blog:
    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/05/avon-oriflame-jim-podobni.html

    OdpovědětVymazat
  10. Mně občas trochu mrzí, jak Avonem spousta lidí pohrdává. Neříkám, že je to moje nejoblíbenější značka, ale rozhodně si nemyslím, že by jejich výrobky byly o něco horší než klasický drogerkový sortiment. A pokud někdo zmiňuje to, že kvalitě neodpovídají jejich ceny - pokud tím myslí stálé katalogové ceny, tak ano, ty jsou samozřejmě strašně přestřelené, ale každý přece víme, že za tyto ceny Avon nikdo nekupuje. Je to prostě jejich strategie - v každém katalogu je všechno ve slevách (třeba jedna dvě stránky s plými cenami, aby to nevypadalo až tak blbě) a protože úplně každý jejich výrobek je někdy ve slevě (když není v aktuálním katalogu, bude v příštím), za plnou cenu by si opravdu nikdo nic neobjednal. Takže opravdové ceny Avon výrobků jsou ty třeba poloviční. A těm kvalita odpovídá.

    Já nedám dopustit na jejich vysunovací tužky na oči, které kupuju za nějakých 70 Kč a musím říct, že za ty dlouhé roky, co tužky používám, jsem v drogerkovém sortimentu lepší neobjevila. Snadno s nimi namaluju krásnou sytou linku, která drží a nerozmazává se ani nebledne.

    Taky miluju řasenku Super Shock Max (ta v tyrkysovém obalu). Laků na nehty mám od Avonu taky hodně a jsem s nimi spokojená, stejně tak se rtěnkami. A určitě by se toho našlo více.

    OdpovědětVymazat
  11. Prošla jsem stejným vývojem jako ty. V poslední době mi od avonu přibil jen lesk na rty, ale co mají opravdu nejlepší jsou rozhodně jejich laky na nehty, vůbec netvrdnou :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Spreje jsou moje neojoblíbenější, ty budu objednávat forever :D. Ještě jsem tam také milovala jednu řasenku, ta byla naprosto bezkonkurenční, ale jak to tak bývá, přestali jí vyrábět :(.

    OdpovědětVymazat
  13. Lak má hezkou barvičku(takovou si chci také koupit),ale i na fotce je vidět,že je řídký.Já mám(mimo jiné)dobrou zkušenost s laky od Oriflame.

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji vám za komentáře, byla jsem mile překvapena, kolik je mezi vámi Avon - zastánkyň.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty spreje jsou na léto úžasné! Já mám teď od nich jiný, tuším z kolekce Arabian Glow se třpytkami a ten je taky fajn, navíc celkem dlouho vydrží.. jestli jsem něčemu od Avonu věrná, tak to jsou právě vůně.. teď mám parfém City Rush, který miluji a už dříve jsem měla ráda jejich parfémy, které už dnes nedělají Be Kissable, Be Spontinous a ještě nějaké další.. dělali to i ve sprejích, které jsem si pravidelně kupovala a byla to fakt nádhera.. i ty spreje vydržely celý den, stejně jako parfém ;) jinak mám ráda i rtěnky, sprcháče, peelingy.. mají dost dobrých výrobků, ne že ne :)

    OdpovědětVymazat
  16. mne od avonu vyhovuji jejich rtenky, ktere jsem mela moznost otestovat!
    jinak u me probiha giveaway o kozenou kabelku crossbody, tak bych te moc rada pozvala
    krasny vikend:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  17. Ten balzám na nohy miluju, hlavně tu vůni, a ani jiné krémy na nohy od Avonu nejsou k zahození :-) A laky od nich mě skoro nikdy nezklamou!

    OdpovědětVymazat