čtvrtek 9. května 2013

Letní limitky Essence a Catrice

Po krátké době je tady opět souhrn budoucích limitek. Výrobci se do toho vrhli po hlavě a nabízejí nám náhled hned na tři další limitky Essence a Catrice. Všechny jsou v zahraničí naplánovány na červen  až červenec. Ale mám tu obavu, že my se s nimi setkáme nejdříve na podzim. Ale občas nás umí překvapit, tak třeba ty letní barvy stihneme včas vyzkoušet i my. Aspoň některé.

Essence Ticket to Paradise

Tuto limitku už jsem vám ukazovala na Facebooku, akorát jsem se spletla u jednoho produktu. Já jsem psala o řasenkách a ony to jsou barvy na vlasy. No kdo to měl tušit. Vypadá to jako řasenka, ještě je u toho napsané i mascara, tak jsem to dále nerozebírala. :-D Až Mila psala, že jde o barvu na vlasy, tak jsem si ten popisek k tomu přečetla pořádně. Myslím si, že je to dobrá věc možná tak na dětské tábory, ale se malé slečny na diskotéku hezky načančaly, ale do běžného provozu to asi nebude. :-) Mně se líbí ten modrý lak, pro ten si snad i půjdu, pokud k nám limitka dorazí. A možná bych nepohrdla ani těmi světle zelenými stíny. Takovou barvu bych na léto brala a z více stran jsem slyšela, že tento druh stínů Essence umí.

Essence Girls on Tour

Limitka pro něžné romantické slečny. Takže pro mě asi nic. :-D Na můj vkus je všechno moc růžovučké a co se parfému týče, ještě nikdy se mi žádný od Essence nelíbil. Všechno mi to přijde jako rozpuštěné bonbóny a tady bych se bála něčeho podobného. Prakticky se jeví snad jen hřeben se zrcátkem.

Catrice Glamazona

U této limitky mám největší obavy, že k nám nedorazí, protože Catrice nám to obvykle servíruje ob jednu a na létu už je u nás v plánu Hip Trip. Barevně se mi líbí hnědé stíny a možná opět modrý lak, ale obecně jsou na mě barvy moc křiklavé. Zaujala mne ta lahvička vlevo dole, tak jsem o ní hledala více informací. Oficiální popis říká, že Liquid gold Topper je něco jako tekuté zlato a je to nutná výbava každé Amazonky. Dá se to použít přes oční stíny, na obličej nebo i kamkoliv na tělo. Asi něco jako rozjasňovač, řekla bych. :-D

Co nejvíce zaujalo vás?

20 komentářů:

  1. Na Essence se tesim,hlavne laky u obou vypadaji super a ten hrebinek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli na Essence narazím, tak si pořídím Shimmer Powder :)..občas mají v těch limitkách něco zajímavého, koukám :).
    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To tekuté zlato vypadá celkem zajímavě, snad k nám kolekce dorazí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. těším se na Essence, Catrice mě ani moc neláká...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to hezky, no, uvidíme na živo... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z každé limitky bych si něco vybrala, ale jak to u mě bývá, tak až to uvidím na živo, nic se mi líbit nebude :D

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ty šíleně barevné konturky na rty z Ticket to Paradise. :) Myslím, že tam máš překlep v názvu kolekce, v nadpisu píšeš Essence Girls on Trip, na obrázku Girls on tour... je to samozřejmě jen detail. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta Catrice je nádherná. Celkově se mi více líbí limitky Catrice. Essence jsou pro už nudné.

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem na tvojom blogu, že ukazuješ novinky, ja sama by som si to nevyhľadala a ani by som o nich nevedela :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Lesky od Essence a tužky na rty od Catrice vypadají bezva. Na věci na rty mám skoro úchylku :D

    OdpovědětVymazat
  11. Girls On Tour se mi líbí moc :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ten hřebínek se zrcátkem vypadá dobře, možná že se po něm podívám až ta limitka bude u nás :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, jsi to ty na fotkách z Loreal (ombre)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano jsem. Vlastní report sepíšu během příštího týdne.

      Vymazat
    2. A uvažovala jsi, že bys trochu zhubla...? Tak 10 kilo? Moc by ti to pak slušelo. Jsi mladá holka (a těm jde hubnutí nejsnadněji), je škoda, abys vypadala jako bečka.

      Vymazat
    3. věř mi, že když zrovna nestojím vedle super štíhlé Petry, tak to tak zlé není :-)

      Vymazat
    4. Věř mi, že je to vidět, i když nestojíš vedle Petry. No nic, ber to jako přátelskou radu, prospělo by ti to...

      Vymazat
  14. Ahoj dnes sem psala Rossmanovi a tlimitka paradise nebude vůbec, tak sem pěkne nastvana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za informaci. je to škoda, že nebude. třeba nás ještě překvapí DM.

      Vymazat