čtvrtek 2. května 2013

Kosmetická statistika (duben)

Na této rubrice se krásně odráží, jak ten čas letí. Ani jsem se nenadála a bude tady pomalu mé neoblíbené zkouškové období. Ale jelikož já s oblibou vše dělám až na poslední chvíli, tak to aktuálně zase tak nehoří. Do konce června času dost. :-)
Přejděme ale k číslům aktuální statistiky. Jsou opět vysoká, jak jinak. Ale ne zase moc a navíc jsou vcelku vyrovnaná. U mě tento měsíc vládne spokojenost. A konkrétně v číslech je to 24 novinek a 22 spotřebovaných kousků.

Novinky

Na obrázku dvě věci (jedna miniatura Body Basics a antiperspirant Oriflame) chybí, protože jsem je zapomněla u rodičů. I když je číslo vyšší než 20, což byl limit, který jsem si pro tento měsíc stanovila,mám z toho docela radost a pro vás tradičně kupu výmluv.:-) Jediným případem, kdy jsem se nechala zlákat slevami a nakupovala do zásob, jsou věci od Body Basics, celkem 6 kusů. Projevila se i letní výbava - tělový sprej a deo sprej Balea, opalovací mléko. ,,Nepořádek" mi v tom udělala i má kamarádka, která mi věnovala taštičku s produkty Vichy a vzorek krému Avéne, který chci již delší dobu vyzkoušet. Zbytek už jsou vesměs věci, které jsem potřebovala a ve svých domácích zásobách už jsem je nenašla. Speciálně jsem pyšná na to, že tento měsíc jsou tam jen dva kusy dekorativky! To jsem potřebovala nejvíc, trochu se věnovat tomu, co mám doma a neskupovat další věci. Lak na nehty Yves Rocher byl navíc zdarma k nákupu (ostatní věci, co jsem tam kupovala, byly dárky). Jak jistě dobře vidíte, k nižšímu číslu přispěla i absence všech beauty boxů.

Spotřebováno

Musím se smát sama sobě. Hlavně, že jsem se minulý měsíc dušovala, že jsem zrovna všechno spotřebovala a za duben už to bude lepší. A ve finále jsem se vyšplhala na totožné číslo, a to 22 kusů. Tento měsíc do toho ale vyšší měrou zasáhly věci, které jsem úplně tak nespotřebovala, ale zkazily se. I tak je toho ale zase nějak moc, to nepopírám. :-)

1) Ústní voda Colgate - Mám i zubní pastu ze stejné řady a nikdy bych tomu nevěřila, ale po více než měsíci používání obou těchto věcí, mám zuby skutečně o odstín světlejší. Do blyštivých bílých perliček mám sice pořád daleko, ale nějakou změnu jsem přece jen zaznamenala. Ale pravděpodobně za to bude moct hlavně ta pasta, ústní voda je jen doplněk. Ale jinak je příjemná a bez alkoholu. Už jsem si koupila druhé balení a dost možná u ní nějaký čas zůstanu.

2) Micelární voda Lirene - Hodně probíraná věc. Mě bohužel nijak nenadchla. Sama o sobě neodlíčila nic, používala jsem ji až namísto tonika, čili hlavní špínu vzalo mléko. I tak jsem ale musela přitlačit, použít více tampónků, abych pleť skutečně vyčistila. Za mě tedy ne a víckrát už bych se s ní potkat nechtěla.

3) Deodorant Nivea - Má už teď předplacené místo v nejhorších přípravcích za rok 2013. Absolutně to nefunguje, plus divná reakce s mojí pokožkou. Navíc nevydržel ani měsíc. Opravdu špatná věc a cítím se hned lépe, když mám zase, po této hrůze, funkční antiperspirant.

4) Tělový krém Dove - Mě naopak nadchl. Od této značky bych takový zázrak nečekala. Ale krém příjemně voní, skvěle se roztírá a vstřebává a bude mi snad i chybět. Jednou si ho koupím znovu, teď se ale musím pustit do dalšího kousku z mých zásob.

5) Ampulky Migliorin - Někdy v budoucnu vás čeká recenze na celou řadu. Kromě této koncentrované kůry mám ještě šampón a tabletky. Na finální hodnocení je ještě velmi brzy, ale zatím musím říct, že z toho mám dobrý pocit a v příštích dnech plánuji koupit ještě jedno balení této kůry.

6) Vzorky Lush - Toto testování jsem si velmi užívala. Mohla jsem vyzkoušet spoustu originálních a nových věcí. Pár z nich mě opravdu zaujalo a časem nějaká plná balení pořídím.

7) Krém na ruce Eveline Cosmetics - Již několikáté spotřebované balení, což mluví za vše. Naprosto skvělý krém na ruce. Příjemně voní, je lehoučký, rychle se vsakuje a pocit namazaných rukou přetrvává několik hodin. Navíc cena je někde kolem 50 Kč. Opravdu vřele doporučuji.

8) Toaletní voda Avon - Dárek od mého tehdejšího přítele. Aneb on miloval Jamese Bonda, takže mi koupil parfém Bond Girl 007, to dává smysl, že? :-D Je to docela těžká vůně, vždycky mi přišla spíše unisex. Používala jsem ji hlavně proto, že to byl dárek. Po rozchodu letěla lahvička do kouta, kde jsem ji nedávno našla a říkala jsem si, že je nejvyšší čas se toho kousku zbavit. Zbývala už méně než třetina, takže během pár dní používání to bylo pryč. A z pochopitelných důvodů už nikdy více.

9) Oční báze Artdeco - Můj miláček. Nikdy bych neřekla, že se tomu kelímku podívám na dno a přitom mi to trvalo asi deset měsíců a vše je pryč. Naprosto bezkonkurenční báze pod oční stíny, kterou vám vřele doporučuji. Já jsem se rozhodla být ji nevěrná a koupila jsem si věhlasnější Too Faced, ale musím se přiznat, že už teď toho lituji. Artdeco je prostě nej.

10) Krém Pure Camille Yves Rocher - Dobrý hydratační krém, k jeho účinkům nemám výhrad, vyhovoval mi. Problémem byla vůně, která byla hodně ,,ostrá" a nedokázala jsem si na ni zvyknout. To je také důvod, proč si krém nekoupím znovu, ale samotnou mě to mrzí, protože najít dobrý hydratační krém není lehké a tenhle se vážně povedl. Pokud překousnete tu parfemaci, tak vám ho doporučit můžu.

11) Hroznový krém Ryor - Ještě lepší kousek. Už jsem i přemýšlela, že ho koupím znovu, ale jak vidíte v novinkách, nakupily se mi doma nové krémy, takže to odsouvám na později, ale ráda bych se k němu vrátila. Nemám nejmenších výhrad, tento krém mi sedl po všech stránkách. Trochu hutnější konzistence, ale póry neucpával, hydratoval, rychle se vsakoval, hezky voněl. Skvělá věc.

12) Jílová maska Anatomicals - Byla v Senzaboxu. Vadilo mi, že dělala hrozný ,, bordel" a měla silnou parfemaci. Účinky ale byly uspokojivé. Ráda jsem zkusila, ale víckrát o ní neuvažuji.

13) Čisticí pásky Essence - Mé hledání levných čisticích pásků pokračuje, o tomto kousku vás ještě čeká recenze, ale můžu prozradit, že jsou překvapivě dobré. Na Niveu to stále nemá, ale i tak si je koupím znovu.

14) BB krém Maybelline - Dnes nějak pořád chválím. :-) Tohle je pro mě nejlepší euro - americké BB. Sedne mi odstín, sjednotí pleť, nezvýrazňuje šupinky, vypadá přirozeně, drží celý den. Miluji ho a už delší čas mám v zásobě druhé balení, takže ho budu používat i nadále. Někomu by mohlo vadit, že nekryje, ale s tím já se vyrovnám. Za mě jednoznačné ano.

15) Sprchový gel Dove - Bohužel jsem se nesrovnala s parfemací, jinak je ale vcelku fajn. Hydratuje, hodně pění. Znovu o něm ale neuvažuji.

16) Antibakteriální gel Isana - Bez této věci já nedám ani ránu a jsem ráda, že jsem ideálního pomocníka našla v tak nízké cenové relaci. Příjemně voní, nelepí, ruce snad doufám vyčistí. Už mám v kabelce druhé balení.

17) Deodorant Balea - Malá cestovní verze, kterou jsem měla spíše jako nouzovku. Nějaký nenáročný a ne moc teplý den to zvládne, ale na pravidelnější používání to není. Znovu ho asi nekoupím.

18) Řasenka MUFE - Musím tedy říct, že nic moc. Sice hezky přirozeně prodloužila řasy, ale hodně odpadávala pod oči a hlavně odličování bylo šílenost. Doslova se to drolilo a černé úlomky jsem měla všude. Nekoupila bych si ji znovu, ani kdyby stála stovku, natožpak astronomických 600 Kč. 

19) Balzám na rty Yves Rocher - Moje stálice, miluji balzámy od YR. Je skvělý, hezky voní, hydratuje, dlouho vydrží. Nebyl to první ani poslední kousek v mé sbírce.

20) Balzám na rty Avon - Bohužel vyhozen předčasně. Kupovala jsem ho někdy na podzim a když jsem ho zkoušela, byl v pořádku. Pak mi pár měsíců ležel v zásobách a když jsem ho chtěla začít používat, zjistila jsem, že je zkažený. :-( Změnil konzistenci, smrdí. Docela mě to mrzí, protože už jsem ho jednou měla a byl skvělý. Byla to limitka, takže už ho znovu neseženu.

21) Roll on Garnier - Vítěz nejhorších výrobků za minulý rok. Absolutně mi to nesedlo. S kruhy pod očima si neporadil, navíc lepil a při dlouhodobějším používání mé oční okolí bylo v daleko horším stavu. Válí se mi to doma už delší dobu, takže jsem se to, v rámci jarního úklidu, rozhodla vyhodit.

22) Olej Pure Fiji - Používala jsem ho na změkčení kůžičky kolem nehtů, ale bohužel také začal v poslední době měnit konzistenci a smrdět, takže také letěl do koše předčasně.

Uff. To zase bylo dlouhé. Moc si vážím všech, kteří to dokáží přečíst až do konce. :-) A nějaká předsevzetí do dalšího měsíce? No, snad ani ne. Však se známe. :-D Měl by mi opožděně dorazit ještě dubnový Senzabox, pak třeba stihnu v termínu květnový Senzabox, už přes měsíc mám otevřenou objednávku v eshopu Plum, tak doufám, že už se to také brzy vyřeší a zbytek se  prostě zase nějak naskládá ani nebudu vědět jak.

Co vy a nákupy/spotřeba za duben?

19 komentářů:

  1. Já prostě nechápu, jak to stíháš spotřebovat :D
    P:S: Ten odličovač od Vichy naprosto miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotnou mě to začíná udivovat. :-D Prostě vše pravidelně používám, od každého druhu kosmetiky mám otevřenou jen jednu věc a ono to prostě mizí samo.
      Na ten odličovač jsi mě nalákala, ale asi bude chvíli trvat, než se k němu dostanu. mám těch nových odličovačů teď povíc.

      Vymazat
  2. čistící pásky od Essence se ještě prodávájí? to jsem nevěděla, dlouho jsem je neviděla. Používala jsem je často a byly dobré :) A souhlasím s BB od Maybelline!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je z jedné zapadlé drogerie, ale úplně běžně bohužel sehnat nejdou. je to škoda :-/ a jsem ráda, že jsem našla někoho, kdo má rád BB Maybelline. Všichni jsou zatíženi na ty korejské, tak to aby se člověk bál říct, že má rád i nějaký z naší drogerie :-D

      Vymazat
  3. To je neskutečné taková spotřeba! :D:D:D Já bych tam měla asi tak 2 kousky :D:D:D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to zvládáš spotřebovávat? Já mám vždy tak max pět věcí a to mám co dělat. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná bilance :), jsem zvědavá na další měsíc.
    Já mám bázi od Artdeco už skoro rok a půl a ještě mi zbývá víc jak třetina :) a taky plánuju pak buď koupit Too Faced nebo Urban Decay.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek, kosmetické recenze mě hodně baví :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, tak tu spotřebu obdivuju. A nákupy u Body basics zcela chápu, já u nich v těch slevách taky velmi ráda nakupuji. Akorát mě mrzí, že nejsou k dostání všechny řady. Dove purely pampering miluju!

    Mi se toho v dubnu sešlo dost, objednala jsem si svůj druhý Senzabox v životě, přišly mi výrobky na testování atd. Skvělý článek! :)

    Viz zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/05/spotrebovano-dubnova-bilance.html

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé shrnutí :-) Rubrika spotřebováno je jedna z mých nejoblíbenějších na blozích. Vždycky se těším na konec měsíce/začátek nového, že se zas budu moct kochat :-D Já jsem o svých spotřebovaných věcech psala tady http://u-sedmikrasky.blogspot.cz/.

    OdpovědětVymazat
  9. Prosimtě ten deodorant nivea je bez sloučenin hliníku takže ani fungovat jako antiperspirant nemůže:D je jen na lehké překrytí pachu:) ale aspoň nebudeš mít rakovinu prsu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že je to jen ,,deodorant", čas od času něco bez hliníkových solí používám, ale tohle právě nepřekryje ani ten pach, naopak ho ještě zvýrazní. i jako deodorant je to nanic.

      Vymazat
  10. A ten roll on od Garnieru mi vyhovuje uplně skvěle.) používám ho asi půl roku a jsem nad míru spokojená:) kruhy mi skoro zmizely (samozřejmě nemůžeš čekat že ti pomůže když pořádně nespíš) a po ráno je moc příjemný, obvzlášť když ho vytáhnu studený z ledničky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Garnier roll on je jednou z mála věcí, kterou jsem nedopoužívala a hodila obloukem s nakopnutím do koše. Taková blbost!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem tento měsíc neměla žádné boxy a jak mi to v té měsíční bilanci pomohlo:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tolik spotřebování za jeden měsíc? :D ty vadoo čumím to nezvládnu ani já :) Z tehle veci jsem neměla jeste nic tak uvidime :))

    OdpovědětVymazat
  14. Závidím ti jak spotřebu, tak nákupy :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik spotřeovaných věcí? No wow. Já mám asi 2 :D

    OdpovědětVymazat
  16. zkusím to jako ty ale tohle asi vážně nezvládnu tolik věcí vypotřebovat ale budu se snažit :DD

    OdpovědětVymazat