pondělí 15. dubna 2013

Koupelové potěšení s Dove

Moje koupelna se zahalila do hávu Dove. Aktuálně používám sprchový gel, tělový krém a pěnu do koupele. Vše z totožné řady Purely Pampering s vůní bambuckého másla a vanilky.  Je to fajn trojka, i když z něj vyčnívá jeden jasný favorit, ale vezmeme to popořadě.


S parfemací této řady mám tak trošku problém. Ve zkratce, sprchový gel mi moc nevoní, pěna v lahvičce také ne, ale ve vaně je příjemná  a tělový krém voní naprosto dokonale. A přitom se vsadím, že kdyby to někdo nezkoumal, tak jako já, tak řekne, že všechny tři věci voní úplně stejně. :-D Ten základ je skutečně stejný a velice příjemný. Jde z toho cítit vanilka, ale jen tak lehce, žádný otravný bolehlav. Problém bude v tom, že ten sprcháč i pěna obsahují nějakou složku, která mi to kazí. Už jsem vám to psala dříve, že obecně se sprchovými gely Dove mám problém, že i přes pěknou ,,hlavní" vůni, to má vždy takový podivný ,,ocásek". Není to nic strašného, při pravidelném používání jsem si na to zvykla a už mi to ani nepřijde. Navíc mamka i ségra tyto gely používají pravidelně a jim tam prý vůbec nic nevadí, takže to bude jen můj problém. Doporučuji v drogerii očichat a uvidíte sami. 

Sprchový gel

Jsem měla jen ve vzorku, který byl v Senzaboxu. Původně jsem si ho chtěla nechat na cesty, ale když ke mně později doputovaly i další dvě věci, tak jsem si řekla, že vyzkouším celou řadu dohromady. Gel je hodně hutný, takový krémový. Já si ho vždy dám trochu na houbičku, kterou se následně umyji. Hezky napění, umyje, prostě sprcháč. :-) Pokožku nevysušuje, naopak je i trochu hydratovaná. Většinou jsem tento sprchový gel používala tehdy, když se mi potom už nechtělo mazat krémem. Vůně se na pokožce drží ještě pár hodin. Je skutečně fajn, ale jak už jsem psala, v té vůni je něco, co mému nosu nesedí. Takže sama si ho znovu kupovat nebudu, ale když se s ním potkám doma v koupelně (sestra ho používá pořád), tak po něm ráda sáhnu.

Pěna do koupele


Zde jsem nejdřív moc nadšená nebyla. Vanu si napouštím asi tak jednou ročně, což v kombinaci s půl litrem pěny znamená, že mám vystaráno na tři životy dopředu. :-) Ale dala jsem se do zkoušení a vanu jsem napouštěla poctivě jednou týdně. Pěna v láhvi voní stejně jako sprchový gel, ale tím že se potom rozředí s vodou, tak z toho ten ,,ocásek" vyčpí a zůstane jen voňavá vanilka. Co se mi hodně líbí, tak že se vytvoří opravdu hustá pěna, která vydrží. To je také důvod, proč jsem si na koupele tak zvykla. Třeba se solí mě to nebaví. To si radši dám sprchu, ale v té vaně už po chvíli nevím, jak si sednout, lehnout, aby mě vždy nějaká část těla mrzla, protože není ponořená do vody. Ale hustá pěna to částečně vyřeší a vydržím v té vaně déle. Po koupeli už nebylo  třeba se mazat, pokožka byla hezky provoněná a obstojně hydratovaná. 
Přemýšlela jsem ale i o náhradním řešení, a to pěnu použít jako sprchový gel. Dokonce jsem za tímto účelem luštila složení a přišla jsem na to, že sprcháč a pěna mají ze 2/3 totožné složení. Takže v tom nemůžu být velký rozdíl. Trochu jsem se bála, aby to nebylo moc koncentrované, ale dám vždy trošku na houbičku a myji se až vytvořenou pěnou, což je vlastně totéž, jako když si napustím vanu. Ne že bych vás chtěla navádět, ať si kupujete pěny a používáte je místo sprchového gelu, ale v případě nouze nebo když nemáte pro pěnu využití, proč ne. 

Tělový krém

A to nejlepší na konec. Název trefili naprosto přesně. Není to řídké jako mléko, ale ani hutné jako máslo. Je to prostě krém. Tady už jsem z vůně nadšená. Je to krásná jemná vanilka. Co je na krému nejlepší, tak to, jak skvěle se roztírá a vstřebává. To se mi snad ještě s žádným jiným mazadlem nestalo. Lehkými tahy se to zapracuje do pokožky. Je to radost, mazat se tím. Vstřebá se to do minutky, kůže vůbec není mastná.  Přitom je hydratovaná a krásně jemná na dotek. Vůně se na pokožce drží dlouhé hodiny, ale přitom to není nic otravného, je to velmi jemné. Navíc jsem zjistila, že mi u mazadel nejvíce vyhovují právě kelímky. Nemusím nic složitě vytřepávat z lahvičky, mám přehled o tom, kolik mi toho ještě zbývá a bez problému to vypotřebuji do posledního zbytku. Krému je 300 ml, ale i tak už se pomalu, ale jistě blížím ke dnu. Kdybych doma neměla tunu jiných mazadel, tak si ho hned běžím koupit znovu. Takhle se musím vrátit ke svým zásobám, ale jestli to někdy všechno vymažu a budu potřebovat něco nového, tak budu myslet právě na Dove

Shrnutí: Všechny tři kousky jsou opravdu povedené. Nejvíc bych vyzdvihla hydrataci, kterou disponují všechny tyto výrobky. Vůně je také příjemná, i když u toho sprchového gelu to není na sto procent. Pěna je také fajn, ale asi ji budu mít doma ještě hodně dlouho, než se jí podívám na dno. A krém je skvělý. To je pro mě velké překvapení, protože bych nečekala, že mě takhle nadchne zrovna Dove. Pokud bych vám dnes měla něco doporučit, tak je to právě tělový krém.

Přiznám se, že ceny si teď přesně nevzpomínám. Dívala jsem se na to v drogerii asi třikrát a vždycky jsem to zapomněla. :-) Ale sprchový gel se pohybuje někde kolem 70 Kč, v akcích i levněji. Pěna a krém stojí zhruba kolem 150 Kč. 

Za poskytnutí výrobků k recenzi moc děkuji zástupcům Senzaboxu

Co vy a Dove? Zkoušeli jste od nich něco?

11 komentářů:

  1. Mám sprcháč z nějaké jejich novější kolekce a je fakt, že to prostě umí :) Příjemná vůně, krásně krémově pění a pokožka je pak strašně hedvábná a hydratovaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak Dove bych si asi jen tak sama od sebe nekoupila, ale vanilku mám ráda, takže ho určitě minimálně očuchám, až budu mít cestu kolem.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě to všechno voní už jenom od pohledu :) Docela mě zaujal ten krém, určitě na něj mrknu, až budu v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dove je supr značka a výrobky s mandlemi bývají kvalitní, dík za typ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dove poradila příteli dermatoložka, že jako jediný nevysušuje ekzém. Prý, na něj to nějak nefunguje, tak se myjeme oba olejíčky (držím s ním ve všem basu), ale pravda, že v létě u moře jsem měla jejich hutné sprcháče (ty visible care myslím) a tak hustou a krémovou pěnu jsem jinak nezažila. šlo se s ní celá nabělit a příjemně hydratovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Dove moc nemusím, nebo spíš celkově klasický sprcháče, ale ten malinký ze senzaboxu voní moc hezky:)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ten krém asi budu muset zkusit a ta pěna vypadá úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám sprcháč ze Senzaboxu a voní nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň očuchat je budu muset :).

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za komentáře. Dnes v Rossmannu jsem si dokonce všimla, že sprchové gely Dove jsou zrovna ve slevě, takže pokud vás lákají, máte skvělou příležitost.

    OdpovědětVymazat
  11. značku Dove mám ráda a mléka v kelímcích miluji :))

    OdpovědětVymazat