pátek 9. června 2017

Moje nejnovější laky na nehty

Moje sbírka laků na nehty za poslední rok trošku zeštíhlela. Téměř vůbec jsem nenakupovala a pořád jen třídila a vyhazovala. Dříve plná krabička začala zet prázdnotou. To jsem ale samozřejmě napravila. Mám tady teď nově hromádku nových kousků od Loreal a Catrice, ale na ty se podíváme někdy příště. Dnes jsem si pro vás připravila mix různých laků, které se u mě zabydlely v poslední době.


Co se laků týče, začala jsem shraňovat především ty značky, které mám ráda a naopak se zbavovat kousků, které mi nesedí. Pokud má ten lak byť sebemenší vadu, stejně ho potom nikdy víc nelakuji a raději sahám po oblíbencím. A tak se snažím, aby má sbírka obsahovala právě jen ty top kousky. Z dnešních adeptů to splňují hned čtyři, ten poslední půjde z kola ven. 

Essie (Madison ave-hue)

Začneme hned tím nejlepším. Essie laky jsou prostě top a je škoda, že u nás prostě nejsou. Mám ve své sbírce dva a oba jsem si přivezla z Německa. Tam v drogerii vyjdou asi na 8 euro. Není to málo, ale ty laky za to stojí.

Lakují se fantasticky. Klidně stačí i jedna vrstva, i když lepší jsou vždy dvě. Schne bleskurychle a drží 4 - 5 dní, s top caotem i týden. 


Tohle je navíc geniální letní barvička a v posledních asi dvou měsících jsem ho měla na nehtech nejčastěji. Určitě musím do budoucna svoji sbírku Essie laků rozšířit.

Essence (01 Outta space is the place)

Na laky z nové kolekce Essence jsem se hodně těšila a plánovala jsem si jich koupit více. Bohužel mě hned první kousek docela zklamal. V lahvičce je to nádherná ,,unikorní" barva, ale na nehtech je to možná až trochu moc ,,divně růžové" a úplně jsem se v tom necítila.

Lakoval se hezky, kryl ve dvou vrstvách a i schnutí nebylo nic hrozného. Problémem zůstala už jen výdrž. Snad druhý den se začal výrazněji loupat.


Není to úplná tragédie a pokud vám sedne barva, tak ta nižší výdrž jde nějak přežít. Ale pro mě je to přesně ta kategorie, kdy mi tady bude jen ležet a nikdy se k němu nevrátím. A tak poputuje o dům dál.

Catrice (Noble Nude)

Tento krasavec byl sice v limitce, ale dívala jsem se, že třeba na Notino.cz ho seženete ještě teď. Zaujal mě na první pohled, protože je to krásná sofistikovaná barva. Při prvním lakování mě ale zmátlo, že má sametový finiš, který se mně moc nelíbí. Ale vyřešila jsem to top coatem a bylo. :-)

Sám o sobě ve dvou vrstvách

S top coatem

Jinak se lakuje moc hezky. U druhé vrstvy je ale potřeba trochu dávat pozor. Jak to schne do matna, tak to má tendence se trochu ,,rolovat". Ale jde to ukočírovat a poté už to hezky drží. Sámotný jsem ho tedy nikdy neměla, ale s top caotem dal s přehledem týden. Stal se z něj můj oblíbený kousek a byť ho nosím trochu jinak, než jak byl zamýšlen, nedám na něj dopustit.

Rimmel (811 Hot Metal Love)

Rimmel laky jsem měla vždycky hodně ráda, ale nějak se z mé sbírky vytratily. Byl nejvyšší čas to zase napravit. Vybrala jsem si metalickou fialovou. Je to takový můj návrat do minulosti, kdy jsem podobné barvy nosila vlastně téměř výhradně. Teď už to sice není úplně ono, ale občas ho asi i tak vynesu. 


Na nehtech trochu pruhuje, ale to s tímto finišem dělají laky vždycky. Určitě jsou nutné dvě vrstvy. Jinak ale skvěle drží, sám kolem pěti dnů, s top catem týden. Je to pro mě neotřelá barvička, ale jsem za ni ráda a zase jsem se přesvědčila, že Rimmel laky umí.

Maybelline (20 Uptown Blue)

Super Stay od Maybelline jsou podle mě nejvíce nedoceněné laky z naší drogerie. Nikdo o nich nemluví, nikdo je nepoužívá, nikdo je nekupuje. Většinou jsou jich plné stojany a jsou už takové ,,odstáté", kdy se v nich oddělují složky. A mám ten pocit, že vlastně i končí a budou místo nich novinky. A je to škoda, protože tohle jsou za mě top laky.

Naprosto perfektně se lakují, mají super štěteček. Kryjí v jedné vrstvě, rychle zasychají a drží neskutečně. Sám o sobě s klidem týden, s top caotem to sundáváte klidně osmý, devátý den, a to jen proto, že vám to odrůstá. Za mě fakt pecka a jsem ráda, že jsem ve výprodeji za pár korun chytla tuto letní barvičku. Budu ji teď nosit asi hodně často.


Abych to shrnula. Za mě nejlepší je určitě Essie, ty nemají konkurenci. Z naší drogerie pak vede Maybelline. Nezklamal mě ani Rimmel a Catrice, jen ten Essence se bohužel nevyvedl.

Jaké laky máte nejradši vy a který jste si naposled pořídili?

5 komentářů:

  1. V mé sbírce laků jsou nejvíc zastoupené značky Essence, Avon a Miss Sporty. Zatím poslední laky jsem si shodou okolností koupila teprve včera:-D Fairy Spell od Maybelline Colorama, nemohla jsem odolat:-)
    Z Tvých laků se mi jednoznačně nejvíc líbí ten od Essie a od Maybeline.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ten odstín od Maybelline je uplně dokonalý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten modrý od Maybelline je naprosto dokonalý :) Já bych na něj sice odvahu neměla, ale je fakt krásný♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne kúsky! :) Mne osobne sa najviac zapáčil ten od Catrice :)

    OdpovědětVymazat