neděle 4. června 2017

Blogerské posezení s Catrice

Značka Catrice pomalu přibývá na síle a její stojany rostou v drogeriích jako houby po dešti. Kromě již tradičního Rossmannu ji teď seženete i v DM a také některých supermarketech. Celkově je pro republice už necelých dvě stě stojanů. 

I to byl důvod, proč si nás zástupci značky pozvali na milé posezení a kromě již tradičního sortimentu nám představili i letošní největší novinku v podobě laků na nehty.



Catrice je také tak trochu pověstná tím, že je neustále vyprodaná, a tak si v klidu prohlédnout plný stojan je téměř nemožné. I proto jsem ráda, že jsem na akci tuto možnost měla. Byť tedy, na jejím konci už tak plný nebyl. :-)


Sortiment Catrice je neustále nějaká novinka a stejně jako její starší ségra Essence, dvakrát ročně vymění čtvrtinu sortimentu. 

Asi nejvíce mě zaujalo jejich široké portfólio řasenek a nějaké ty favority jsem si mezi nimi našla. 


Tohle je také takové scifi - plně naskladněný HD Liquid Coverage makeup. Ale bohužel, na mě nakonec stejně nezbyl, a tak nezbývá než číhat v drogeriích dál. Ráda bych ho vyzkoušela.


A hlavní hvězda, laky na nehty, které mají vydržet až 7 dnů a v kombinaci s gelovým nadlakem (bez zapékání) až 10 dnů. Musím říct, že jsem nadšená z barevné škály, protože jsem obecně v poslední době z nabídky drogerie trochu znuděná a žádné laky se mi nelíbí. Tady jsem neměla problém si vybrat.



Tohle je zatím můj favorit - 14 Mint Map.



A ještě jsem vám zblízka vzala i aktuální limitku. Z té mě nejvíce zaujaly rozjasňující perly a moc hezká je i taštička.


A co by to bylo za akci bez pořádného jídla. To bylo opět výborné a povětšinou se neslo i ve zdravějším duchu, byť tedy dezert stál také za to. A ještě jsme měli i ovocné sorbety, které se na fotky nevešly.





Sešly jsme se opět skvělá parta a bylo to krásné odpoledne plné kosmetiky a milého povídání. A domů jsem šla trošku ,,obtěžkána" a určitě se můžete těšit na soutěž. Tohle sama nespotřebuji. :-)


Za pozvání a milou společnost moc děkuji zástupcům značky Catrice a eshopu kupkosmetiku.cz.

Co vy a značka Catrice? Jaký je váš oblíbenec a měli jste štěstí na HD Liquid Coverage a máte ho doma?

12 komentářů:

  1. Na HD liquid coverage se těším, Catrice u nás neprodávají, takže e-shopy to jistí, tam snad vyprodaný nebude.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je poriadna hromada kozmetiky 😊 Uz sa tesim na sutaz a tvoje recenzie 😍 Zo vsetkych veci na fotke mam iba ten rozjasnovac v strede dole. Odporucam vsak najprv odstranit vrchnu vrstvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu se říká pořádná nálož kosmetiky! :) Ty laky na nehty teda vypadají naprosto perfektně a tolik pěkných barviček! :) Ty sis vybrala krásný odstín mint, odstín mám velice ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Na HD Liquid Coverage jsem štěstí měla, ale teď marně sháním další balení, odstín, který používám je, jak se zdá, všude vyprodaný. Stejné to jeden čas bylo i s jejich tekutým korektorem. Moc se mi líbí ty laky, ten výběr odstínů je parádní:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Používám zrovna Catrice korektor, kterej je báječnej, po několika měsících jsem ulovila ten nejsvětlejší odstín :D. A taky jsem měla laky na nehty, vytvářely krásnej gelovej efekt. Akce musela být úplně parádní, jednak jste si teda odnesly tolik kosmetiky a ty dobrůtky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já často chodím kolem jejich stojanu, ale kupodivu si nemůžu vzpomenout, že bych si od nich někdy něco koupila až na řasenky. Bohužel jejich řasenky mi moc nevyhovovaly, drolily se mi a opadávaly pod oči - a to už od 1. použití. Možná mě jejich stojan nelákal právě proto, že často bývá vyprodaný, jak píšeš. :) Plus není všude, jen v některých Rossmannech, takže vždycky nějak instinktivně jdu radši ke stojanu Gabriella Salvete nebo Essence, ty jsou i v Tetě a jsou to značky, které už mám vyzkoušené a většinou mi vyhovují. Ale rozhodně plánuju od Catrice něco zkusit, určitě nějaký lak na nehty, údajně mají jejich laky relativně dobré složení bez některých nejhorších složek. Taky mě zaujal jejich "lesk zvýrazňující barvu rtů", myslím, že by to hezky podtrhlo mou přirozenou barvu rtů. HD makeup mě neláká, jednak bych se u těch kapacích makeupů bála, že mi to všude steče a moc se mi nelíbil jeho efekt - viděla jsem to u TerryMakeupTutorials a přijde mi s ním plet' taková až nepřirozeně matná a vypadá nezdravě, navíc myslím, že by ani neměli můj odstín.

    OdpovědětVymazat
  7. ake sú licenky?potrebujem taku lacnejšiu do kabelky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že je tolik prozkoušené nemám, nedokážu si u nich vybrat barevně. Jednou jsem měla kousek z limitky a ten jsem potom i dávala pryč. Jsou to takové průměrné tvářenky z drogerie. Ale pokud ti barevně sednou za tu stovku to není úplně marné.

      Vymazat
  8. waaau, pekne vás nabalili teda :) teším sa na recenzie a súťaž :) vyzerá to na naozaj skvelý deň :) Catrice mám veľmi rada, pretože majú podľa mňa kvalitnú kozmetiku a za super ceny :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Já už koukala na fotky na instagramu:) Celá ta akce vypadala parádně. Catrice mám ráda - hlavně pak jejich laky na nehty a korektory :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. super článek! u Catrice stojanu se zastavim vzdycky :-) naposledy jsem si odnesla High Glow rozjasnovac....

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat