čtvrtek 5. ledna 2017

Koupelové radosti

Na koupání ve vaně jsem vlastně nikdy moc nebyla. Vždy jsem dávala přednost sprše. Zároveň jsem ale vždy tu možnost vany měla a v mém předchozím bytě byla natolik úžasná, že jsem se na tuto chvíli pohody přece jen naučila. Jenže pak jsem se přestěhovala a nyní mám doma jen sprchový kout. A tak v rámci hesla, že člověk chce to, co nemá, mi vana jednoduše začala chybět. A aby toho nebylo málo, pořád dostávám spoustu lákavých pěn, solí, balistik a dalších bodobných věcí. 



Za poslední dobu těch novinek bylo tolik, že jsem se je rozhodla všechny vzít a otestovat je v průběhu vánočních svátků, které jsem trávila u rodičů, kde vana je. A tak vám dnes můžu o vybraných kouscích něco říct.
Herbaspa

Sáček od české značky Herbaspa jsem dostala v balíčku od Notino.cz. Obvykle se prodávají v sadách, a tak mi přišlo docela vhod, že jsem mohla vyzkoušet takto jeden kousek, protože víc bych nestihla využít. 

Dostala jsem nepěnivou verzi s vůní Lemongrass. V sáčku na mě čekala tmavě zelená tekutina. Vůně to byla zvláštní. Jako mix těžších bylinek zjemněných lehkým citrusem. Není to sice moje top vůně, ale rozhodně byla zajímavá a dokonce se udržela na pokožce i po koupeli. 
 


Po koupeli sice kůže vyloženě vysušená nebyla, ale raději jsem ji ještě namazala. Celkově to byla fajn věc a ráda bych ještě někdy zkusila třeba nějakou pěnivou variantu. Cena vychází kolem 50 Kč za pytlík, ale akutálně mají na eshopu právě jen sady

Bomb Cosmetics

Od Bomb Cosmetics už jsem měla více produktů a vesměs jsem byla spokojená. Balistikám do koupele jsem se ale spíše vyhýbala, protože je jednoduše nebylo kde zkoušet. Tento kousek jsem dostala jako dárek od mého oblíbeného eshopu Jasminkashop.

Nebudete mi to věřit, ale tohle byla moje vůbec první zkušenost s balistikou vůbec, a tak jsem se těšila jako malé dítě. Efekt je to skutečně pěkný. Koule začne ihned při kontaktu s vodou šumět a zabarvovat vodu do růžova. Prostřední bílá část je trochu "mazlavější", a tak se rozpouštěla o poznání pomaleji, ale rozhodně to stálo za to. Obsahovala hydratační olejovou složku, která tělo pěkně promazala a po koupeli vůbec nebylo nutné se mazat. 



Celkově mě tento kousek hodně bavil. Vůně byla pěkná. Sice to byla spíše chemičtější pivoňka, ale stále příjemná. Cena je kolem 70 Kč za kus. Rozhodně to nebyl můj poslední kousek a také samozřejmě musím někdy sáhnout po Lushi, abych měla s čím srovnávat.

t by tetesept

T by tetesept je mladší sestřička tradičního teteseptu a musím říct, že mě baví. Stihla jsem tedy vyzkoušet jen jednu variantu, ale bavila mě asi ze všech dnešních věcí nejvíc. 

Porce lásky v sobě ukrývá vůni šampaňského a rybízu. Tematicky jsem si tuto koupel užila právě na Silvestra. 



Uvnitř pytlíčku najdete drobně namletou sůl, dalo by se říct, že je to až hrubší prášek lehce růžové barvy, tu a tam s ostře fialovou příměsí. Když to nasypete do vany, je to opravdu pěkná podívaná.

Vůně je skutečně skvostná. Vyloženě šampaňské tam nehledejte, prim hraje především rybíz, který já miluji i v parfémech, takže mi to fakt sedlo. Celkově je to takové sváteční výraznější aroma pro speciální příležitosti. 

Po koupeli nebyla pokožka nijak extrémně vysušená, ale stejně jsem ji raději namazala. Cena jednoho pytlíčku je 45 Kč. 

tetesept

Na sklonku roku se u nás objevila také novinka od tetesept, a to dvoukomorové sáčky. V jedné části je koupelová sůl a v druhé olej. Záleží už jen na vás, jestli olej přilijete rovnou do vany anebo si ho necháte na následné promazání těla. 

Také jsem bohužel stihla jen jednu variantu, a to růži s levandulí. Sůl je v tomto pytlíčku o poznání hrubější než v předchozím kousku, ale i tak se rozpustí rychle a bez problémů. Voda je opět lehce zabarvena a vůně je krásná. Možná o něco více převládá růže, ale i uklidňující levandule se neztratí. 



Olejíček jsem si nechala na následnou péči, ale pro příště jej minimálně rozdělím. Je ho tam štědré množství a vydrží s klidem na dvě namazání. Jenže mně se moc nechtělo schovávat ten ulepený pytlíček, tak je podle mě lepší rovnou půlku šoupnout do vany.

Je to směs několika olejů, já z toho nejvíce cítím mandlový. Víc to parfemováno není, jsou to jen čisté oleje. A fungují tak nějak, jak předpokládáte. Po koupeli to pokožce přijde vhod a dokonce se i relativně rychle vsáknou.

Musím říct, že mi to přijde jako dobrý nápad a těším se, až si někdy příště rozbalím další kousek. Cena je 45 Kč za pytlíček. 

Fucobain

Na závěr jeden rest, který tady schovávám. Ano, nebyla jsem to fotit u dvanácti měsíčků, ale suším to v archivu pekelně dlouho. 

Fucobain je speciální koupelová emulze z mořských řas, která láká na mnoho benefitů. Mezi ty patří léčba akné, ekzému, alergie nebo zpomalení tvorby vrásek. Jednoduše takový malý zázrak. 



Gel je čistě přírodní, v podstatě obsahuje jen ty mořské řasy. Dle toho i vypadá  a musím říct, že mě to až vyděsilo. Je to taková zelená, divně vonící tekutina. Takový žabinec :-)


Jelikož já na žádné kožní problémy netrpím a koupel beru spíše jako relaxaci, nějak se to prostě minulo s mým očekáváním. Proč jsem ale na nabídku kývla, byla moje sestra, která je naopak výrazný atopik a právě různé léčivé koupele využívá, a tak jsem na ní chtěla otestovat i tohle.

Ta s tou konzistencí vyloženě problém neměla a nemůže ani říct, že by jí to udělalo něco špatného. Což je u ní úspěch, protože se osype snad úplně po všem. Na druhou stranou nemůže říct, že by jí řasy nějak pomohly a nemá potřebu si je pořizovat znovu. 

Ještě taková technická. Řasy by se měly vypotřebovat za dva měsíce od otevření. Nám ale vydržely půl roku a nic se s nimi nestalo. 

Pokud vás řasy zaujaly, najdete je na fucobain.cz.

A teď už mi nezbývá nic jiného, než si počkat na Velikonoce, kdy se k rodičům vydám znovu a můžu si užít další koupelové radosti, které mi tam ještě zůstaly.

Co vy a přísady do koupele? Jaká je vaše nejoblíbenější?

8 komentářů:

  1. Super článek, já mám moc ráda cokoli co mi zpříjemní koupel :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéžiš já hrozně miluji dlouhé válení ve vaně :-) super tipy.

    OdpovědětVymazat
  3. Tetesept je dobrá značka :) Ráda bych vyzkoušela něco od Bomb cosmetics :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Také se v zimě ráda naložím do vany a něčím si koupel ozvláštním :-) nejraději mám různé barevné a voňavé soli.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši klasické pěny do koupele, ale nevyhýbám se ani různým solím. Hodně se mi líbí sortiment značky Bomb Cosmetics, mám v plánu něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty soli od t by tetesept jsem si pořídila taky a už se těším, až je zkusím :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. My vanu máme a tak mohu zkoušet různé věci. Na Vánoce jsem dostala od kamarádky koupelovou bombu od Manufaktury a lázně od Teteseptu. S Teteseptem mám zkušenost už dávno a moc se mi líbila lázeň s eukalyptem, sůl byla také fajn. Jinak mám zkušenost s kostkami od Baley a někdy do budoucna bych si ráda něco koupila z Lushe.

    OdpovědětVymazat