čtvrtek 18. srpna 2016

Letní péče od Dermacol

Pro letošní léto si Dermacol připravil nejen neonové líčení, ale také pečující kosmetiku. Všechny tři kousky se mi docela dobře trefily do vkusu, a tak jsem je poctivě používala celé léto. Nyní už je mám všechny téměř vypotřebované, takže nejvyšší čas seznámit s nimi i vás. Třeba je ještě na nějaké pozdější dovolené využijete a vlastně se dají v pohodě používat po celý rok.


Všechny tři produkty jsou určeny pro letní péči o pokožku. Shodně obsahují D-panthenol a poté každý další blahodárnou složku jako je allantoin, beta-caroten a okurkový extrakt. Každý z nich voní sice malinko jinak, ale ten základ mají stejný. Je to jednoduše vůně léta. Sladká, teplá, jako sluncem rozpálené ulice. 

Tělové mléko

Má neskutečné 400 ml balení, takže byť se mažu fakt poctivě, jsem asi v polovině a mít ho budu asi tak do Vánoc. :-) Je ale velmi příjemné, lehké a zároveň dostatečně hydratační. Příjemně voní ,,jako léto", roztírá se i vstřebá rychle. Pro běžné dny naprostý ideál a občas jsem ho používala i ráno, a pak nebyl problém se hned obléknout.

Mléko je oficiálně, díky blahodárným složkám, určeno po opalovaní. Tím jsme se ale neřídila a používala jsem ho naprosto kdykoliv. A zcela upřimně, ihned po dovolené, kdy má kůže sice není spálená, ale přesto červenější a citlivá, automaticky jsem sáhla po silnějších pomocnících, jako je samotný Panthenol nebo Bi-Oil. A Dermacol využívám díky jeho lehkosti právě třeba ráno a používat ho budu dál, hned jak se kůže zase stoprocentně uzdraví. 


Pochválit musím i praktickou pumpičku, která každý mazací rituál usnadňuje a činí ho příjemnějším. Musím říct, že jsem spokojená a mléko se stalo mým hlavním mazadlem pro letošní léto.

Cena je 169 Kč za 400 ml.

Mléko do sprchy

Mléko do sprchy nikdy nepatřilo k produktům, které bych pravidelně používala. Já jsem obecně mazací typ a v tomto jsem nespatřovala žádnou výraznou časovou úsporu. Průkopníka v tomto segmentu od Nivea jsem nikdy neměla. Zkoušela jsem však pár vzorků a půjčovala jsem si ho od mamky. Nebavilo mě, že se opravdu blbě smývá a poté klouže celá vana. Raději jsem se potom namazala něčím normálním.

Přesto všechno, tento kousek od Dermacol mě nakonec přesvědčil, že to není úplně marná věc. Voní ze všech produktů nejlépe. Vůně je hodně sladká, dokonce bych řekla, že až karamelová. Konzistenčně je to příjemné, hezky to klouže po pokožce a co je hlavní, jde to rychle a bez potíží smýt. Kůže je poté zvláčněná a spokojená. Klasické tělové mléko mi to nikdy nenahradí, ale čas od času, tím spíše v létě, kdy je pokožka více namáhaná a mažu častěji, je to docela fajn časová úspora.


Cena je 139 Kč za 250 ml a ubývá tedy hodně rychle. 

Opalovací mléko

Tento opalovák je určen pro děti, ale to mě rozhodně nerozházelo a používala jsem ho sama. Díky maximální možné ochraně jsem ho vezla do Španělska a za pouhých pět dní jsem se mu podívala na dno.

Voní opravdu moc hezky a překvapilo mě i relativně dobré roztírání a absence bílých skvrn. Nicméně krém je jinak hodně mastný a vrstva se na kůži drží dlouho dobu. Potvrdit můžu i deklarovanou voděodolnost, protože vždy, když jsem vylezla z vody, pořád jsem mastnou vrstvu na kůži cítila.

Co se účinků týče, nemůžu si také stěžovat. Uchránit moji bílou pokožku před sluníčkem není lehké, a tak to nebylo stoprocentně. Ale mám tu zkušenost, že v momentě, kdy vlezu do vody, neuchrání mě nikdy nic a vždy se kůže zbarví do červena. Na chození po městě byl fajn a ochránil spolehlivě, u vody tedy odvedl také svoji službu, ale na moji kůži to pořád bylo trochu málo.


Krém jsem používala i na obličej. Ten sice spolehlivě ochránil, ale po týdnu mi naskákaly pupínky jako puberťákovi. Byť to tedy nepřisuzuji jen opalováku. Kombinace mastného krému, žádného makeupu, slané vody, písku a celkové změně prostřední jednoduše neudělala mému obličeji dobře. 

Byť se to nemusí zdát, celkově jsem byla s opalovákem spokojená. K moři je to ideální volba a oceňuji, že vydržel veškeré vodní radovánky a i díky hutné konzisteci se skvěle roztíral bez bílých šmouh. Určitě bych si ho ale nepořizovala na běžné městské pochůzky. To bych se asi z té mastnoty zbláznila. 

Cena je 299 Kč za 200 ml.


Musím říct, že mě všechny tři kousky skvěle posloužily a můžu je doporučit. Mají své menší mouchy, ale jejich účinky a uživatelské vlastnosti jsou natolik příjemné, že je to stále v akceptovatelné mezi. Pokud tento typ produktů letos ještě máte kde využít, určitě neváhejte.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Dermacol.

Jakou letní péči o tělo jste zvolili vy?

4 komentáře:

  1. Ja jiz druhym rokem sahla po Sun dance. Produkty nevypadaji vubec zle, i kdyz opalovak bych brala s mensim SPF, pouzivam max 20.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. U opalováků jedu na vlně SunDance produktů a mám ještě zásoby, takže bych se podívala snad jen po tělovém mléku po opalování, i když letos už bych ho asi moc nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tělové mléko mám doma, ale ještě jsem ho nezkoušeště! Já už dlouhá léta používám opalovací oleje. Za mě je nejlepší od Garnieru...přežije i vodu a stačí se s ním namazat 2x denně

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat