středa 20. července 2016

Sprej na vlasy Loreal

Bezoplachové kondicionéry používám již řadu let. Můj vůbec nejoblíbenější je od Schwarzkopf Hair Repair. Měla jsem už asi tři lahvičky a byla jsem spokojená. Ale znáte mě, i když mám sebevětšího oblíbence, prostě mám chuť ho občas vyměnit za nějakou pěknou novinku. Pod tu spadají i nové spreje od Loreal. Na trhu je jich několik druhů, ale myslím si, že se od sebe nijak zásadně neliší. 


Já jsem zvolila růžovou variantu s argininem. Tato dvoufázová vodička slibuje okamžité posílení vlasů, snadnější rozčesávání a ochranu před teplem (žehlička, fén) i UV zářením. 


Na klasické kondicionéry mě moc neužije, ale tento typ produktu jsem zvyklá používat pravidelně po každém mytí, vždy dříve předtím, než mokré vlasy rozčešu. 

Sprej má dvě složky, je tedy nutné před každým použitím protřepat. 


Sprej pěkně voní. Není v tom nic konkrétního, prostě jako kadeřnictví. Co se účinků týče,je těžké posuzovat nějaké velké změny. Přece jen člověk těch produktů najednou používá více. 

Nejvíce toho jde pozorovat při rozčesávání a tady musím říct, že je můj oblíbený Schwarzkopf lepší a vlasy se po něm rozčesávaly lépe. Loreal určitě také odvede svoji práci, ale občas mi přijde, že vlasy o hřeben přece jen drhnou více než je obvyklé. 

Co se dalších účinků týče, těžko říct. Myslím si, že je to prostě jen taková doplňková péče a důležitější je šampon nebo maska. Věřím tomu, že mi to před teplem nebo sluníčkem vlasy ochrání, ale vyloženě nějaké hmatatelné zlepšení nebo extra silné vlasy opravdu nemám. 


Na druhou stranu, nemůžu říct ani nic negativního. Vlasy to nijak neslepuje ani nezatěžuje. Z dlouhodobějšího hlediska jejich stav nezhoršuje. 

Otázkou samozřejmě zůstává, jestli takovou věc nutně potřebujete. Já jsem zvyklá ji před rozčesáním používat a musím říct, že mám Double Elixir docela ráda a nebudu mít problém jej vypotřebovat. Nejvíce se mi líbí asi ta UV ochrana, která moc ve vlasových produktech nebývá. Nicméně, až jej dopotřebuji, plánuji se pokorně vrátit ke Schwarzkopf. Myslím si, že tam jsou ty blahodárné účinky na vlasy plus minus stejné a je tam ten benefit lepšího rozšesávání. 



Zda pořídit či nikoliv, nechám čistě na vás. Není to špatný produkt, ale ani nic, co musíte za každou cenu mít. Záleží na vašich preferencích, jestli něco takového využijete a má takový typ produktu ve vaší vlasové rutině své místo. Cena je kolem stokoruny a koupíte v každé drogerii.

Používáte bezoplachové kondicionéry? Jaký je váš oblíbený?

7 komentářů:

  1. Taky jsem si ho koupila a zkouším a plus mínus mám zatím stejný názor ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle jsem si teď koupila místo Gliss kuru co jsem používala dřív. Nejdřív mě nalákala ta růžová, kterou úplně miluju, pak jsem si přečetla, že by to mělo umět i víc věcí a koupila to. A vážně krásně voní, vlasy mi potom přijdou i hrozně příjemný na dotyk. Stejnou službu mi ale prokázal i ten Gliss kur, takže nevím,jestli je tohle nějak zázračnější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám ty od Gliss Kur, kupuji si je pořád dokola, jen vždy vyměním variantu a lepší jsem zatím nepoznala, bez tohoto spreje bych ty svoje vlasy asi vůbec nerozčesala. Tuhle novinku jsem si pořídila v modré variantě, vyzkoušet jsem ještě nestihla, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si kupujem od Gliss Kur a tie mi moc vyhovujú :D krásny článok a fotky sú úžasné! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Musela jsem tu pěknou kytku nějak využít. :-)

      Vymazat
  5. Tento sprej som si v obchode nejako nevšimla. Možno preto, že ich ani nezvyknem používať.
    Teraz mi dala kamarátka jeden od Schwarzkopf a musím povedať, že je fakt skvelý! :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat