neděle 5. června 2016

Oblíbenci měsíce května

Má cenu stále připomínat, jak ten čas letí? Je to neuvěřitelné, ale definitivně jsme uzavřeli další měsíc. Dnešním článkem se ještě krátce za květnem ohlédneme.


Kosmetika
Té je o poznání méně než obvykle. Bohužel mě značnou část měsíce trápil vleklý zánět oka, takže jsem musela trochu poupravit líčící rutinu. Asi dva týdny jsem kompletně vypustila líčení očí (a to byste nevěřili, kolik času člověk díky tomu po ránu má:-D). Na řadu tak přišly výrazné rtěnky, abych od nateklých očí odpoutala pozornost. Po dlouhých měsících jsem sáhla po letní Coraltonic od Maybelline. Střídala jsem to s fuchsiovým Baby Lips 70 Pink Shock taktéž od Maybelline a mojí novinkou, balzámem od Sephory.


A jelikož dost zlobila i pleť, často jsem nosila tento pěnový makeup od Essence. Krásně se nanáší, dobře kryje, pleť vydrží matná celý den a ještě napomáhá léčit akné. Jen škoda, že ho stahovali z prodeje.


Při úklidu laků jsem narazila na tento poklad. Jako novinku jsem ho milovala, ale dávno jsem na něj zapomněla a neměla ho na nehtech dlouhé měsíce. Překvapilo mě, že i po více než dvou letech je stále v dobré kondici a znovu jsem se do něj zamilovala. Je netradiční, výstřední a decentní zároveň. Určitě ho teď budu nosit více.


Ve sprše se mi zabydlel nejnovější přírůstek z Aroma Ritual rodinky. Vůně hrušky je věrně slaďoučká a příjemná. Nezklamal, stejně jako jeho bráškové.


Nejen blogosférou teď letí rozšířená řada Indulony. S některými produkty stále bojuji, protože tu klasickou jsem nikdy neměla ráda, ale pokud z nové kolekce něco stojí za to, je to tohle meruňkové tělové mléko. Voní věrně, přitom ne vlezle, konzistenčně je také super a pokožka si nestěžuje.


Jídlo
V květnu jsem nezapomínala fotit obsah mého talíře. Není to nic specifického ani vyhraněného, prostě klasika, na kterou jsem zrovna měla chuť.

Rychlovka v podobě kuskusu s kuřecím masem a fazolkami spolu s domácími okurkami.


Mé nejmilovanější jídlo, špagety. Tentokrát boloňské.


Grilovaná kuřecí prsa se salátem a čerstvým chlebem.


A na závěr malý pokus. Jsou to smíchané vločky, mléko, banán, čokoláda a vejce a zapečeno v mikrovlnce. Nakonec dozdobenou oříškovou pomazánkou a jahodami. Bylo to docela zvláštní, ale dobré.


Časopisy
Po pár měsících jsem se vrátila zase ke čtení časopisů. Přes zimu mě to ani nenapadne, to pořád sedím u počítače. Jenže když je tepleji, tak třeba ráda večeřím na balkoně a pak si ještě v klidu chvíli posedím s časopisem v ruce. Má strategie při jejich koupi je stále stejná, musí u toho být zajímavý kosmetický dárek.


Jaký květen jste měli vy?

11 komentářů:

  1. Novú indulonu som si všimla tiež, ale nejako ma neláka, obaly sa mi páčia, ale nemala som túto značku príliš v láske, prišla mi veľmi komunistická, aj keď nechtíkový krém na ruky bol vcelku dobrý, hlavne na zimu. Vidím, že si v kuchyni ako doma, čo ja veľmi neviem to sú šaláty, no snažím sa, lebo zeleninu a ovocie treba jesť a u mňa je to kameň úrazu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mugcake z mikrovlnky mám ráda, hotovo za 5 minut i s "uvařením", dá se vymyslet spoustu variant a zdravá snídaně je na světě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty od Indulony bych ráda vyzkoušela :) Jo také kupuji nejraději casopisy s dárky :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Hruškový sprchový gel od Dermacolu voní hodně příjemně:-) A časopisy taky často kupuji právě kvůli kosmetickým dárkům:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásní oblíbenci. Lak vypadá moc hezky, jídlo je dokonalé a časopis si taky kupuji jen s dárkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnky od Maybelline mám ráda, ty barvy vypadají hezky :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji kuskus, úplně jsi mě nalákala si ho udělat. Dělám ho podobně jako ty ale někdy dám víc zeleniny. Hruška od Aroma Ritual mám nejradši ze všech a líbí se mi i odstíny rtěnek.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Tvůj pokus je taková forma mugcaku :)
    Kuskus mám jako přílohu moc ráda
    Už u Rendy jsem četla, že si pochvalovala mléko od Indulony

    OdpovědětVymazat
  9. Docela mě zajímají tělové mléka Indulony, asi si časem taky nějaké pořídím :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  10. To máme podobně, časopis koupím jen když je u něj dárek a také v létě na terasu a na dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat