pátek 27. května 2016

Vlasová péče Marilou BIO

Dnešním článkem prozkoumáme novou značku Marilou BIO. Víte, že já ráda střídám vlasovou péči a i kvůli náročnosti mých vlasů a vlasové pokožky mi vlastně nic jiného nezbývá. Z mnoha zkušeností také již vím, že mi nejvíce sedí značky, které jsou pro mé vlasy úplně nové a ideálně na co nejpřírodnějším základu. Obvykle tedy, pokud dostanu nabídku od nějaké nové firmy, automaticky v jejich portfoliu hned hledám šampony. 

Nejinak tomu bylo i v případě eshopu www.elixi.cz. Ten nabízí mnoho produktů, ale  mě nejvíce zaujala francouzská značka Marilou BIO. Ta obsahuje vybrané bio a přírodní složení a může se pyšnit certifikátem EcoCert. Mě osobně nadchla už na první pohled krásným svěžím designem a také tím, že jejich produkty se vyrábí v menších baleních, než je  zvykem. A jelikož já věci ráda střídám, tak mi to jedině vyhovuje.


Na testování jsem zvolila šampon a kondicionér. Jak už jsem psala výše, miluji to balení, jak designem, tak velikostí - šampon 125 ml, kondicionér 75 ml. Já používám jen menší množství produktu, takže mi to docela slušně vydrží. Oba kousky používám něco přes měsíc a ještě mi v každém zbývá tak třetinka. 



Šampon je hodně tekutý, voní decentně bylinkově, připomíná mi to dětskou kosmetiku. Pění jen velmi málo, ale stále aspoň natolik, aby se s tím daly vlasy pohodlně umýt. Ty jsou poté takové hrubější a je lepší vždy použít kondicionér, který je uhladí a lépe se pak upravují. 

Jinak šampon vlasy pěkně umyje, nezatíží, hezky vypadají po svoji obvyklou dobu. Co je pro mě hodně důležité, tak je velmi šetrný k pokožce hlavy, a nezpůsobuje mi nepříjemné svědění. Pro mě je to přesně ten typ šamponu, který je pro mě naprosto ideální. 


I když samozřejmě tu a tam je lepší ho prostřídat s nějakým konvenčnějším šamponem, který vlasy více uhladí a jsou poté lesklejší. Ale to je daň všech přírodních šamponů, které vlasy vyčistí, jsou šetrné, ale nedokáží jim dát něco navíc a umí být časem rozlétané, hrubé či matné. 



Kondicionér mě také hodně překvapil, protože já obecně tento typ produktů moc nepoužívám, jelikož mě často vlasy zatěžují. V kombinaci s šamponem výše je ale použití kondicionéru více méně povinné. 

Tento kousek má hodně divnou konzistenci, možná trošku jako sražené mléko. Ale osvědčilo se mi jej před použitím pořádně protřepat a je to lepší. Voní opět krásně, velmi jemně, květinovo medově. Na vlasy se dobře nanáší i jde bez problémů vymýt.

Vlasy se poté lépe rozčesávají, jsou jemnější a uhlazenější. A co je nejdůležitější, nejsou nijak zatížené. 



Celkově jsem s produkty hodně spokojená a mým vlasům vyhovují. Mají svoje ,,přírodní" limity jako jen nepěnivost či následná hrubost a rozlétanost vlasů, ale s tím musí člověk tak nějak počítat. Pro mě jsou přírodní šampony možností, jak mít vlasovou pokožku v pořádku a neudrbat se k smrti. A za to mi to stojí. A hlavně člověk je nemusí používat úplně pokaždé, občas je prostřídávám i s něčím jiným. 

Jinak je mi značka celkově moc sympatická a rozhodně to není naposledy, co o ní u mě slyšíte (minimálně za dva týdny se můžete těšit na recenzi očního gelu). Šampon i kondicionér zvládají uspokojit mé náročné požadavky. Jsou uživatelsky příjemné, vlasy jsou hezké, nezatížené, vlasová pokožka je zklidněná a nesvědí. Víc si nemůžu přát.

Pokud si také potrpíte na přírodní šampony, určitě vám můžu Marilou BIO doporučit. Šampon vyjde na 190 Kč a kondicionér na 200 Kč.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu www.elixi.cz.

Znáte tuto značku? Jak se vám líbí?

7 komentářů:

  1. Znacka ma opravdu nadherne obaly. Me prirodni sampony nesedi, takze me bohuzel tahle dvojka jinak nezaujala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značnu znám a vždycky si říkám, že už ji musím vyzkoušet a pak na to zapomenu :-) Přírodní kosmetiku mám ráda. Přírodní šampony jsou tak trochu kapitola sama pro sebe, bud jsou fajn nebo hrozné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty který nezatěžují vlasy jsou nejlepší. Šampon má dobře umýt, kondicioner uhladit/zjemnit a při občasném použitím domácích masek si myslím že je taková péče pro vlasy to nejlepší. Produkty mají krásné obaly, to se musí uznat :-) . Přírodnější šampony je lepší doplnit kondicionerem, já si bez toho nedokážu představit život.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tuhle značku viděla v pár obchodech a vždycky mě zaujaly obaly :). Ještě jsem ale nic nezkoušela, možná časem

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku znám, ale nemám s ní žádné zkušenosti. Ráda zkouším nové šampony a kondicionéry pro své vlasy. Proto na značku mrknu a možná si od ní nějaký ten produkt na vlasy koupím, jen mám strach, že tu jednu lahvičku o objemu 125 ml budu mít jen na pár použití :/

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že značku neznám :-D Mají krásné obaly :-) Já jsem si oblíbila šampon od značky Soaphoria

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat