čtvrtek 28. dubna 2016

Matné rtěnky Avon

Avon si letos pro blogerky připravil valentýnské překvapení a na tento svátek nám poslat tajemnou taštičku, která obsahovala nádherně zabalený balíček a uvnitř tři barevné poklady - jejich novinku, matné rtěnky. 


Tyto rtěnky nabízejí matný vzhled a péči o rty zároveň. Dostupné jsou v mnoha barevných provedeních (myslím, že je jich 16, ale nejsem si jistá) a zaujmou vás krásným elegantním balením, které je ,,semišově" hladké a taktéž matné.



K vyzkoušení jsem dostala tři barvy, ale jelikož já nejsem velkým milovníkem matných odstínů, jeden hned putoval ke kamarádce, aby to mohl zhodnotit i někdo, kdo naopak matný finiš vyhledává a vyzkoušel v této oblasti více značek.

Já jsem si na testování nechala dva kousky. Přece jen mě to lákalo a mít ve sbírce takto vizuálně nádherný kousek také není k zahození. 


Rtěnky krásně voní, jako ovocné bonbóny. Nanáší se opravdu dobře a krytí je perfektní v jedné tenké vrstvě. Na to, že jde o matný produkt, tak jsou skutečně zpočátku docela příjemné na rtech. Dále už to závisí na vašich preferencích a zvycích. Víte, že já se vyžívám spíše v tónovaných balzámech, tekutých rtěnkách a různých hybridních texturách. Klasické rtěnky nosím málo a ty matné téměř vůbec. Proto jsem i tady narazila na problém a rtěnka je mi na rtech po čase nepříjemná. Po dvou třech hodinách mám pocit, že jsou rty vysušené, respektive, že na nich sedí něco suchého a já mám nutkavou potřebu to sundat a přetřít balzámem. Můj rekord je tak 4 - 5 hodin. Pak to prostě musí jít dolů a nikdy jsem se nedostala k tomu, že bych rtěnku během jednoho dne nanesla ještě podruhé.

Bohužel tento problém nejde řešit tím, že bych si pod to dala balzám. Poté totiž rtěnka nedrží a ze rtů sjíždí. A to u takto výrazných barev opravdu nechcete.


Co se výdrž týče, tak je skutečně dobrá. Lehčí pití ji nerozháže a i po jídle je velká část rtěnky na svém místě. Nicméně má tendenci trochu cuckovat a stejně je lepší ji opravit.

Byť tedy já sama nejsem úplně spokojená, vím, že rtěnkám křivdím a dokáži si představit, že mnoha lidem vyhovovat budou. Proto jsem i vyzpovídala kamarádku, která dostala třetí rtěnku. Jak už jsem psala výše, na matné textury je zvyklá, navíc si potrpí spíše na dražší značky, takže na Avon nejdříve koukala trochu skrze prsty, ale stejně jako mě, krásný obal ji ,,ukecal" ke zkoušení. Dle jejich slov ji rtěnka mile překvapila, nevysušuje a je skvěle pigmentovaná. Zvládá i malou sváčinu, ale pak začne trochu cuckovat a tam, kde se rty potkávají, je nutné ji otřít a znovu nanést. Představovala by si o něco lepší výdrž, ale celkově je spokojená a od Avon takovou kvalitu nečekala.

A teď krátce představení jednotlivých odstínů. Já jsem si nechala rudou červenou Red Supreme a jarní růžovou Adoring Love.



Red supreme je opravdu krásná sytá červená, ale není to bohužel můj odstín a nesluší mi. Ještě vzhledem k té textuře, nebudeme kamarádky.



Adoring Love je krásná růžová. Poměrně výrazná, ale stále nositelná. Právě tu jsem párkrát ráda vytáhla, ale jak jsem psala výše, tak textura mě po několika hodinách vždy přiváděla k šílenství. Jak můžete vidět i na fotce, je také nutné mít rty v tom nejlepším stavu, jinak umí zvýraznit šupinky. 


Kamarádka si nechala studenou fialovou v odstínu Ideal Lilac.


Tohle je jedno lehké přetření. Ta pigmentace je skutečně úžasná.


Recenze nebyla úplně jásavá, ale snažila jsem se to vyvážit aspoň kupou fotek, protože rtěnky jsou opravdu fotogenické. Závěr je takový, že záleží na vašich očekávaních. Kamarádčina reakce mi potvrdila, že tyto matné rtěnky si vedou skutečně dobře a pokud jste vyznavačkami této textury, určitě budete spokojené a můžu vám je doporučit. Pokud jste laděny podobně jako já a tíhnete spíše k leskům a balzámům, ani tato novinka vás na matnou texturu neutáhne. 

Cena rtěnek se bude lišit katalog od katalogu, myslím, že to bude někde mezi 100 - 200 Kč.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Avon.

Co vy a matné rtěnky? Máte je rády?

9 komentářů:

  1. Matné rtěnky z Avonu jsem si kupovala 2 odstíny - Red Supreme a Berry Blast a za mě jsou to skvělý rtěnky, který můžu doporučit. Taky jsem na ně psala celý článek na blog :) kdyby se někdo chtěl podívat a třeba se rozhodoval o koupi

    OdpovědětVymazat
  2. Matné rtěnky jsem si koupila ve čtyřech odstínech a jsem s nimi naprosto spokojená :) Ostatně i já jsem se svou recenzí podělila na svém blogu. Ještě si chci právě odstín Red Supreme. Slyšela jsem, že je podobný i odstínu od MAC.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si objednala odstín Posh Petal, zatím jsem ji měla jen párkrát, ale jsem opravdu spokojená a rozhodně ráda rozšířím sbírku ještě o nějakou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma šest odstínů a všechny jsou skvělé. :) Dnes mám na rtech Splendidly fuchsia. Jsou fakt krásné. Chci další odstíny! :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Avon rtěnky mám ráda jsou za pár kaček a jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež som si zaobstarala tú Adoring Love a je to geniálna farba ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Avon mě těmito rtěnkami velice mile překvapil. Vůbec jsem nečekala takovou kvalitu. Původně jsem si myslela, že je nemožné vyrobit matnou a hydratační rtěnku, ale Avonu se to povedlo. Mým favoritem je Red Supreme, pro mě je to ideální červená, kterou nosím každý den, od té doby, co jsem si ji pořídila.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí ta ruzovoucká :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2016/04/giveaway-5.html

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře. Mile mě překvapilo, jak pozitivní zkušenosti se rtěnkou máte. Jen se mi potvrdilo, že jim opravdu křivdím, ale jsem spíše na jiné textury.

    OdpovědětVymazat