pátek 15. ledna 2016

Zimní pomocníci od Dermacol

Zima je v plném proudu a nás čeká ještě mnoho mrazivých dní. Proto bych vám dnes ráda představila dva pomocníky, kteří mi v tomto nečase pomáhají. Jedná se o krém na ruce a balzám na rty od značky Dermacol.


Na krém na ruce jsem se těšila a opravdu nezklamal. Obsahuje plno blahodárných látek jako je urea, panthenol a bambucké máslo.



Krém je opravdu velmi hutné konzistence, rozetřít jde ale dobře. Vsakuje se o něco déle, takže není úplně nejvhodnější ho používat třeba ráno, když spěcháte a po namazání rukou během minutky potřebujete ještě zalakovat vlasy, nazout si boty, zamknout dveře aj. :-) Perfektní je ovšem na noc nebo i během dne, když potřebujete skutečně ruce promastit a zároveň máte minutku, kterou můžete věnovat vstřebávání se krému. Není to nic hrozného a plně to koresponduje s tou texturou, takže je to i vzhledem k následným účinkům tolerovatelné. 


Hydratace je skutečně výborná a snad nepamatuji zimu, kdybych měla ruce takhle relativně v pořádku. Pocit namazaných rukou dlouho vydrží a z dlouhodobějšího hlediska se mi nikde nevytvářejí šupinky či sušší místa. 

Ještě dodám, že moc hezky voní. Těžko se mi v tom hledá něco konkrétního, je to hodně neutrální, velmi jemné a neobtěžující. 

Jediné, co by se dalo vytknout, tak je balení, které je z velmi tenkého (asi) plastu a celé se to dost bortí a nevypadá zrovna esteticky. Na druhou stranu z toho půjde krém vymačkat do poslední kapičky. 


Druhým kouskem je balzám na rty, jehož příchod na trh jsem také velmi vítala. Bohužel má očekávání úplně nenaplnil. 

Začněme však účinky, které vůbec nejsou zlé. Balzám se dobře nanáší a na rtech vytvoří jednotnou ochrannou vrstvu. Je trochu hutnější, ale zároveň na rtech stále příjemný. Vzhledem k přítomnosti SPF ho nepoužívám na noc, ale právě na den, kdy nemám náladu na barvičky nebo právě když opravdu mrzne a tohle je pro rty to nejlepší řešení.


Háček má vpodstatě jeden, zato dost podstatný. Divně smrdí i chutná. Vůně je hodně chemická, taková nahořklá a chutná to jako kdybych olizovala plast nebo něco podobného.Tohle celý balzám dost kazí a co si budeme povídat, najít hydratační balzám v podobné cenové relaci není tak těžké, takže když se člověk rozhoduje, raději sáhne po něčem, co nejen funguje, ale zároveň je na rtech příjemnější. 

Výdrž balzámu je tak nějak standardní, jak se u takových produktů očekává. Drží dobře, lehčí pití ještě zvládne, jídlo již ne.


Tahle dvojka má jasného favorita. Krém na ruce SOS Repair je skutečně výborný a vřele vám ho doporučuji. Já už mám svůj kousek téměř celý vypotřebovaný. 75 ml vyjde na 89 Kč. Balzám na rty mě naopak příliš neoslovil. A je to škoda, protože jeho účinky jsou také vesměs fajn, bohužel jeho chuť je natolik nepříjemná, že to kazí celkový dojem z balzámu a osobně bych vám ho nedoporučila. Jeho cena je 79 Kč. 

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Dermacol.

Jaké pomocníky používáte v zimě vy?

8 komentářů:

  1. Žádný produkt jsem neměla ale jak píšeš o balzámu. No holt je lepší koupit si jiný a tak to vidím i já. Myslím si že to bude něco jako Babylips který je fajn ale není to nic z čeho bych jásala. krémy na ruce tolik nepoužívám, celkově se suchými ruky problém nemám a na to namazání jednou za měsíc mi obyčejná indulona v klidu stačí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo slyšela jsem na tento produkt dost chvály, včera jsem na krém koukala v drogérce, ale přijde mi docela vysoká cena.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem loni přes zimu měla krém na ruce od Mixy, ten byl super, letos jsem chtěla právě tenhle od Dermacolu, ale ke koupi jsem se zatím nedostala, tak jsem si pořídila zase Mixu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálně mám doma pěknou zásobu krémů na ruce (z Avonu, z Oriflamu, z YR, od Essence, z Dermacolu), takže nějakou dobu krémy kupovat nebudu, ale tento bych určitě pak ráda vyzkoušela, protože nejen u Tebe na blogu ale sklidil úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  5. Recenze přišla právě včas, protože jsem dnes dopotřebovala krém na ruce alverde. V zimě to bez krému na ruce nejde, neznám nikoho, kdo by ho nepoužíval. Tento krém myslím chválila i Petra Lovely hair

    OdpovědětVymazat
  6. Krem vypada vazne skvele, diky za tip. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten krém vypadá docela nadějně, za chvíli budu mít spotřebovaný krém na ruce a tohle se hodí.. :) Musím si ho připsat na seznam :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat