středa 9. prosince 2015

Kosmetická statistika (listopad)

Tentokrát trochu se zpožděním, ale stejně jako vždy, se zajímavými čísly a kupou kosmetiky. Novinek bylo 26 a spotřebovaných kousků rovných 20. Nicméně, ještě by se k tomu dala připočítat čistka laků na nehty, kde jsem jich vyhodila 16. Ale věnovala jsem tomu samostatný článek, takže to dnes obejdeme. 

Novinky

Musím se přiznat,  že v listopadu jsem toho opravdu hodně dostala. Mám ten pocit, že firmy se vždy domluví a buď mi nechodí nic nebo naopak úplně všechno. :-) Nicméně, nijak se to nevylučovalo s tím, že jsem vesele nakupovala i sama. A opět jsem pyšná na to, že je zde minimum dekorativky. Je to druhý měsíc po sobě, co jsem jí spotřebovala více než nakoupila. A to si žádá pochvalu. :-)


První zastávka...parfums.cz. Jak jinak. Minulý měsíc jste se divili, že jsem zde nákupy vynechala, tak jsem si to v listopadu náležitě vynahradila. Konečně jsem si pořídila svoji vysněnou vůni Hugo Boss Nuit a k tomu vzala oblíbené nezbytnosti - pěnu na holení Gillette a plátýnkovou masku Missha. A jako dárek byl docela velký vzorek krému Ziaja.


Druhá zastávka...Yves Rocher. Jak jinak. Musela jsem jít obhlédnout novou vánoční kolekci. Z té jsem si koupila jablíčkový sprchový gel a také svíčku, která na fotce není. Nesměl chybět odličovač očí a sáhla jsem i po tělovém mléku z mé oblíbené řady s vůní oříšků a medu.


Sekci ,,malicherné zbytečnosti" obstaral nákup v Sephoře. Ale uznejte, tomuto setu od Too Faced se nedalo odolat. Tím spíš, že po slevě vyšel asi na nějakých 260 Kč. 


Hromadná rozesílka od luxusnějšího segmentu Loreal neminula ani mě. Díky bohu, že jsme dostali na výběr z docela dosti možností, takže se ty recenze nebudou opakovat zase tolik. Já jsem sáhla po krému Biotherm a slavném korektoru od Yves Saint Laurent. Konečný názor zatím nemám ani na jednu věc, ale musím říct, že zatím jsem si nesedla na zadek ani z jednoho.


Dermacol mě potěšil vánočním setem v krásné taštičce. Jednu podobnou už od Dermacol mám. Skladuji v ní štětce a mám ji hodně ráda. Ale je už trochu ošoupaná, takže tahle nová se bude určitě hodit. Uvnitř jsem našla micelárku a řasenku. To se nikdy neztratí.


Eshop kupkosmetiku.cz mě pozval na setkání u příležitosti uvedení šampónů Batiste na náš trh. Zkoušela jsem je již dříve a má zkušenost nebyla nejlepší, ale rozhodla jsem se jim dát druhou šanci. A poté mi ještě od eshopu přišel krém od Green Line a tonikum Lirene.


Tady je takový mix. Ústní vodu jsem si kupovala, je to moje oblíbená. Poté jsem dostala k vyzkoušení šampón a vlasovou vodičku pro jejich růst. A nakonec ještě jednou Dermacol a tentokrát jejich zpevňující řada.


Poslední listopadový víkend se konala akce s firmou Cuccio, odkud jsem si odnesla tuto hromádku. Speciálně to máslíčko jsem si naprosto zamilovala.

Spotřebováno

Už to vypadalo, že tento měsíc bude na spotřebováno velmi chudý. Ale vše se zlomilo poslední listopadový víkend, kdy mi došlo snad všechno, na co jsem sáhla. :-) A tak jsem se vyškrábala k zarovnané dvacítce.


1) Pěna na holení Gillette - Klasika, kterou miluji a není co řešit. :-)

2) Ústní voda Dontodent - Můj letošní objev, na který také nedám dopustit a kupuji stále dokola.

3) Šampón Hristina - Byla jsem z něj nadšená, protože vlasy obstojně umyl a navíc mě zbavil svědění pokožky hlavy. Bohužel, 400 ml je opravdu hodně a i na super přírodní šampón si moje vlasy zvykly a ke konci jsem s ním dost bojovala. Což je také důvod, proč si ho nekoupím znovu. Alespoň ne hned.


4) Odličovací mléko Caudalíe - Bylo příjemné, funkční, ale přece jen kapku drahé.

5) Pleťový krém Caudalíe - Seděl by stejný popis jako výše.

6) Krém na ruce Caudalíe -. A do třetice to samé.

7) Čisticí pásky Nivea - Asi všichni dobře znáte.

8) Plátýnková maska Missha - Změnili obal i složení, tak testuji, jestli nedošlo k nějaké úhoně, ale zatím to vypadá, že jsou stejně dobré jako jejich předchůdkyně.

9) Tělové máslo Alverde - Ještě pozůstatek z loňského šílenství po limitovaných miniaturkách. Bohužel mě tato másla moc nesedí. Vůbec to nejde rozetřít, vstřebává se to sto let a vůně mi přijde až moc chemická (což je u přírodního produktu fakt naprd).


10) Color Tattoo Maybelline - Jsem jediný člověk na světě, na kom prostě nedrží. S bází nebo bez, jednoduše to nefunguje. Takže mi jen ležely v šuplíky a postupem času tuhly a tuhly. Takže se s nimi nadobro loučím.

11) Balzám na rty Baby Lips Maybelline - Můj naprostý miláček. Transparentní balzám s větrovou vůní i příchutí. Byl příjemný, dokonce dokázal i trochu pomoct popraskaným rtům. Koupila bych si hned další, ale to bych nesměla doma mít dalších 7 jeho Baby Lips kamarádů.

12) Lesk na rty Lip Lover Lancome - Bohužel se mi zkazil. :-( A to jsem ho měla sotva rok a půl. Jinak byl naprosto dokonalý po všech stránkách a stihla jsem ho vypotřebovat více než polovinu.

13) Fix na oči Essence - Další z letošních objevů. S tímto fixem jde namalovat kouzelně tenká linka. Určitě si ho koupím znovu.

14) Řasenka Dermacol - Průměr.

15) Pudr The Balm - Velké zklamání. Prášil, pořád v balení tvrdnul, matoval průměrně a rychle zmizel. Za ty peníze fakt nestojí.

16) Chloé - Můj nejoblíbenější parfém. Miluji i různé její odnože, ale klasika je jen jedna. Určitě ji potřebuji znovu.


17) Antibakteriální gel Anatomicals - Byl skvělý. Není na bází alkoholu a je to vlastně nadýchaná pěna. Není moc vhodný do kabelky, ale na pracovní stůl ideál. Bohužel nejde moc dobře sehnat, ale kdybych na něj narazila, určitě si koupím další.

18) Báze Garnier - Svého času jsem ji docela nosila, nebyla špatná. Ale báze obecně nejsou produkt, který bych používala pravidelně. Garnier se mi doma válí jíž dva roky, a tak si myslím, že je nejvyšší čas se rozloučit.

19) Odlakovač Dermacol - Moje stálice. Ihned jsem ho vyměnila za další balení.

20) Odličovač očí Bourjois - Není sice tak dobrý jako Yves Rocher, ale také odličuje velmi obstojně a navíc mi vyhovuje to obří balení. Nemám ho naposledy.

To by bylo tentokrát vše. Máme před sebou dva nejsilnější měsíce: prosinec - Vánoce, leden - výprodeje. Takže neslibuji vůbec nic. Šetřit se začne až v únoru (teda, pokud zase s kamarádka nevyrazíme do Drážďan :-D).

Co vy a listopad? Šetřili jste už na Vánoce nebo nakupovali dárky pro sebe?

10 komentářů:

  1. Obdivuji, kolik toho dokazes vzdy spotrebovat. Jinak telove mleko YR bylo super a balicek Too Faced by se mi take libil.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Uz som sa bala, ze za listopad statistika nebude ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel v poslední době opravdu nestíhám, ale bez statistiky by to nešlo. :-)

      Vymazat
  3. super věci, set Too faced je nej, taky maska Missha. Caudalie jsem měla a moc mě neokouzlilo

    OdpovědětVymazat
  4. Fix od Essence je super, že? Taky jsem ho měla a krásný linky jsem si vždycky nakreslila, hlavně byly fakt černý. Teďka má od MissSporty a s tím se mi tak dobře nemaluje a černá to není ani náhodou, takže pak zase poběžím pro tyto :).
    Dermacol je super, ale já mám hodně oblíbený třešňový z Rossmanna.
    Tu sadu Melted a Too faced závidím :D
    Jinak samé skvělé novinky a i super spotřeba.
    To já jsem právě nakupovala spoustu dárků a sobě jen hodně málo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem začínala s Miss Sporty. Na naučení jsou fajn, i právě díky tomu, že nejsou tolik výrazné, ale dnes už bych si je znovu nekoupila. Essence jsou daleko lepší a za stejnou cenu.

      Vymazat
  5. Ten set Too Faced vypadá krásně, vůbec se nedivím, že jsi neodolala:-) Já jsem v listopadu sice měla v plánu řešit dárky spíš pro ostatní, než sama pro sebe, ale opak byl pravdou, takhle zpětně mám dojem,že jsem se co se nákupů týče obdarovala až dost:-D Ale teď v prosinci jsem to převrátila, sama pro sebe jsem zatím nakupovala na své poměry dost střídmě a věnovala se shánění vánočních dárků.

    OdpovědětVymazat
  6. Wooow ty si toho ale minula :D. Ja keď miniem viac ako 5 výrobkov ,tak som rada :D. Too Face by som brala aj ja so sebou :)
    Vianočná súťaž

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje štatistiky ma bavia! V dnešnej som našla viac produktov, ktoré mám aj ja vyskúšané, ale spomeniem len jeden jediný - linky vo fixke Essence Easy 2 Use. Sú úžasné! Ja som z tejto fixky maximálne nadšená, pretože mám linky hotové za dve sekundy. Napriek tomu, že sa ľahko odličujú, vydržia mi celý deň (okej, farba trocha zosvetlie). Tiež si ich znova kúpim.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat