středa 7. října 2015

Kosmetika Makeup Revolution

Po delší době jsem se pustila opět do zkoušení kosmetiky Makeup Revolution. Kolem této značky panuje mnoho různorodých debat. Můj vztah k ní je ale vcelku neutrální. Nepotřebuji od nich mít nutně všechno, ale ani je nijak zásadně nehaním za to, že se ,,inspirují" jinde a existuje pár kousků, které mám od nich ráda. 


Začneme touto konturovací paletkou, po které jsem pokukovala už hodně dlouho. Ano, vidíte správně, je tam bronzer a já ho chtěla zkusit. Už dlouho jsem si totiž pohrávala s myšlenkou, že bych nějaký chtěla. Ráda sice podtrhuji svoji bledou pleť a záměrně ji ztmavovat není můj styl. Ale když pořád všude vidím, jak všichni konturují. Chtěla jsem to zkusit. Jenže se mi pořád nechtělo nic kupovat, protože jsem si nebyla jistá tím, jestli to budu reálně používat.

Tato trojka od Makeup Revolution v odstínu Ultra Fair C01 ale byla ideální kandidátem. Bronzer je zde světlý, matný, ale ne oranžový a kdyby mi náhodou neseděl on, je tady i pěkný rozjasňovač a letně laděná tvářenka. 



O paletce jsem četla obecně hodně chvály a můžu to jen potvrdit. Ta kvalita je vážně skvělá. Vše je dobře pigmentované, dobře se to nanáší. Nejvíce práší tvářenka, ale dost možná proto, že do ní jdu největším štětcem. Není to ale nic hrozného. 

Bronzer je tedy pro mě velká premiéra a zatím se s ním spíše učím, zkouším a přemýšlím, jestli se mi to líbí nebo ne. :-) Jsem ale ráda, že mám na testování takhle dobrý kousek. Barevně je super a jde poměrně do ztracena rozetřít i na mé světlé pleti. Výdrž je taky dobrá a vidím ho na tvářích i po celém dnu.

Rozjasňovač zatím používám ze všeho nejméně, ale je to dáno spíše tím, že tvářenka vedle je hodně třpytivá sama o sobě a již nepotřebuje kombinovat s rozjasňovačem. A když zrovna používám jinou tvářenku, tak si ne vždycky vzpomenu na tento rozjasňovač. Je to začarovaný kruh. Ale jinak sám o sobě je moc hezký a na pleti vytváří decentní efekt.

Tvářenka je super a je hodně podobná mému top oblíbenci od Elf. Je to teplá oranžová se zlatavým shimmerem, který tváře pěkně rozzáří. Je to pro mě typická letní barva. Až mě mrzí, že ji právě v tomto období spíše přestanu používat a uchovám k zimnímu spánku. Výdrž je taktéž vcelku dobrá, i když k večeru se vytrácí.



Cena této paletky je asi 170 korun, což je za tři funkční produkty opravdu super. Sama jsem hodně překvapená její kvalitou, protože jsem to u tak levné značky nečekala. Barevně mi tedy spíše sedí k létu, takže ji nyní již nebudu moc používat, ale myslím si, že mám jasno o letním oblíbenci na příští rok.

Všechny tři barvičky v akci. 


Ráda bych se ještě krátce vrátila k tvářenkám od Makeup Revolution. Mám hned dvě. Loni jsem dostala výraznou barvičku Wow (vpravo) a nyní jsem do košíku přihodila decentnější Now (vlevo). 



Víte, že tvářenky jsou asi jediná věc, u které mi není líto peněz a mám hodně drahých kousků. Nicméně, pokud ode mě chcete doporučit levnou tvárenku, jsou to právě tyto od Makeup Revolution. Sedí mi daleko více než třeba Essence nebo Colorama od Maybelline. Jsou moc hezky pigmentované. Při nanášení je potřeba dávat pozor a doporučuji hodně lehký štětec, jinak tvářenky dost práší. Výdrž je průměrnější. Běžnou pracovní dobu dají, ale celý den nevydrží. Nejsou to moje top tvářenky, ale pro nenáročné dny nebo na cesty jsou za 45 Kč fajn.



Kosmetika Makeup Revolution si také probojovala cestu do našich drogerií a seženete je ve vybraných prodejnách Rossmann, případně na eshopu. Určitě ji běžte omrknout, a za sebe konturovací trio a samostatné tvářenky můžu doporučit.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení značky Makeup Revolution.

Máte něco od této značky vyzkoušeno?

11 komentářů:

  1. Podobné trio mám od Sleeku.
    zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle konturovací sadu od MRL mám také a jsem s ní moc spokojená, tvářenku už mám úplně vypotřebovanou. http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Konturovaci sada vypada fajn asi se potom mrknu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. To trio chci už dlouho vyzkoušet, vypadá skvěle :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Konturovací sadu na obličej bych si určitě chtěla pořídit, přeji si ji už dlouho. Ale čemu jsem v Rossmannu neodolala byla tvářenka a za tu cenu mile překvapila, už jen tou pigmentací. Určitě si pořídím ještě aspoň jeden odstín.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná recenze :) paletku mám taky a jsem s ní spokojená :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. To trio vypadá moc hezky. Já mám od nich paletku očních stínů a jsem spokojená. :-) Tvářenku jsem si akorát dneska koupila od Essence.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Toto úžasné trio mám snad už půl roku a je boží! Sedí mi z něj všechno,jsou to super odstíny, vydrží a dobře se s nimi pracuje. Používám velmi často a doporčuji :)¨

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Makeup revolution mám veľmi rada, ich produkty ,až na jeden rúž, mi úplne sadli :)
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Lícenka Now! je môj najnovší kúsok a veľmi rada ju používam do práce. Je fajn pigmentovaná a má fakt decentnú farbu :) akurát prvýkrát som to s ňou riadne prehnala, nečakala som, až takú pigmentáciu :D

    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  11. Já konturovací paletku kupovala kamarádce na narozeniny a ona je s ní moc spokojená :)

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat