pondělí 17. srpna 2015

Letní novinky od Dermacol

Léto se blíží do svého finále a já ze svého archivu lovím jednu z posledních letních recenzí. Dermacol se na léto vytasil s mnoha barevnými a veselými novinkami. Upřimně, nezaujaly mne natolik, jak jsem předpokládala, a právě i proto recenze trvala takhle dlouho. 


Balzám na rty Love Lips


Pro tyto barevné balzámky já mám slabost. Proto jsem se na novinku hodně těšila. Měla jsem v oblibě i starší verzi a těšila jsem se z toho, že dali na slova z davu a vyměnili nepraktický srdíčkový tvar a nová verze vypadá jako klasický balzám. Líp se to nanáší a hlavně v tubě drží, takže snad nehrozí, že se zlomí. Obal samotný zůstal beze změny. Není příliš kvalitní a víčko zespodu pomalu praská. Nicméně tu starší verzi mám již přes dva roky, často ji tahám v kabelce a byť je víčko popraskané, tak stále drží. Takže vyloženě problém to není.

Z novinek jsem dostala na vyzkoušení odstín Peach. Broskvovou verzi jsem měla již dříve, takže se mi dobře porovnává. Můžu říct, že balzám samotný je kompletně jiný. Má odlišnou vůni, chuť, konzistenci i vlastnosti. Voní tak neutrálně sladce. Úplně si nejsem jistá, jestli bych v tom broskev rozpoznala. Je to spíše takové lipo a bohužel s chemických ocáskem. Stejně tak i chutná. Je to sladké a trochu chemické. Poměrně zklamaná jsem z pigmentace. Nevím, jak jsou na tom ostatní kousky, ale tohle vůbec nebarví. Je to klasický transparentní balzám. Má SPF 15, takže se na léto hodí, ale není to úplně ono. Na rtech je konzistenčně příjemný, poměrně i drží, ale nějak mě to nechytlo za srdce. Dost možná mi vadí ta chemicky nasládlá pachuť. Pořád to ze rtů cítím a vadí mi to. Docela mě to mrzí, protože z té původní verze jsem právě to broskvové balení dávno dodělala, protože bylo super a nosila jsem ho často a dodnes tahám v kabelce výraznou červenou variantu a nedám na ni dopustit. Novinka mě ale nezaujala a když už barevný balzámek, šla bych v drogerii o stojan vedle. Vy víte, kam. :-)

Multifunkční rozjasňovač



Tohle multifunkční líčidlo jde údajně použít na rty, tváře i oči. Dost záleží na tom, jakou variantu si vyberete a ne každá jde použít na všechno. Já jsem dostala odstín White, což je studená stříbrná, která třeba na rtech nebude příliš efektní a paradoxně není to vůbec letní barva. Ještě v kombinaci s krémovou texturou, která není má oblíbená, nejsem plně schopna být k produktu férová, ale jednoduše mě nebaví. Ten odstín je hezký a dokáži si ho v zimě jako rozjasňovač představit. Jen si nejsem jistá tou texturou. Když do něj hrábnete a nanesete v plné palbě na ruku, tak dejme tomu. Jenže to vždy potřebujete rozmazat, aby to vypadalo přirozeně. Ale to se pak tak nějak vytratí a zůstane jen mastný flek. Nevím, asi fakt nejsem cílovka, stejně tak tomu počasí moc nenahrávalo. Zkusím tomu dát v zimě druhou šanci, ale zatím za mě nic moc. 

Lak na nehty


Na letní kolekci laků jsem se těšila hodně, protože jestli něco miluji, tak jsou to třpytivé laky. Ve skutečnosti, když jsme si je prohlížela v drogerii, tak mě už úplně všechny nezaujaly, ale nějakého toho favorita bych tam našla. A byla jsem moc ráda, když mi Dermacol poslal právě jednoho z nich. 02 Gold Sparkle je paradoxně nejméně letní odstín, ale líbí se mi asi ze všech nejvíc. Je to poměrně netradiční spojení. Je to krémová barva plná shimmeru a větších zlatých třpytek. Moc se mi líbí, je to přesně můj styl a určitě ho budu nosit častěji. Krásně se nanáší a ve dvou vrstvách obstojně kryje. Schnul také velmi rychle. Výdrž není úplně oslňující. Jsou to tak maximálně tři dny, poté se dost šoupe. Ale u mě je to docela normální, spíš takový průměr, ale žádná tragédie. Pochválit musím ještě pidi 5 ml balení. Vzhledem k množství laků v mé sbírce je tohle naprostý ideál.

Celkově tedy musím říct, že tolik nadšená nejsem. Z balzámů jsem zklamaná, protože sice vylepšili jejich tvar, ale totálně propadla jejich nová náplň. Rozjasňovač jde tak trošku mimo mě a lak je veskrze fajn, ten mi vyhovuje. 

Cena balzámu je 79 Kč, rozjasňovač pořídíte za 99 Kč a laky na nehty za 59 Kč.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Dermacol.

Zkoušeli jste nějakou letní Dermacol novinku? Jak vám sedla?

6 komentářů:

  1. Přiznám se, že z novinek Dermacol, a nejen těch letních, mě už delší dobu nic nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto novinek jsem si pořídila jen lak na nehty, jen tedy v jiném odstínu. Balzám na rty si možná koupím, ale tuhle broskvovou variantu volit nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Me take zaujal jen ten lak nic vic.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc mě novinky nezaujaly, takže jsem ani žádné nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámek mám také a asi ho budu po pravdě darovat do soutěže, láček vypadá vskutku velice dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle novinky mě vůbec nezaujaly. Ani ten lak se mi moc nelíbí.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat