pondělí 22. června 2015

Odlíčení s Eucerin

Eucerin má u mě na blogu premiéru, ale v následujících týdnech o něm budu mluvit častěji. Jedná se o lékárenskou kosmetikou a liší se především tím, že zatímco valná většina lékárenských značek pochází z Francie, Eucerin má svůj domov Německu. 

Testovala jsem dvě odličovací věcí, které ke mně doputovaly tak nějak náhodně a každá odjinud. Odličovací gel mi dala kamarádka a micelárka byla jako dárek v časopise.


Začněme odličovacím gelem, což není zrovna obvyklá položka v mé kosmetické výbavě. Mám ten problém, že má pleť vodu v pravidelných intervalech odmítá, a tak byť je mokré odlíčení rychlejší a pohodlnější, nemůžu si ho dopřávat pravidelně a spíše musím sahat po odličovacím mléku. Tento gel jsem tedy asi tří týdny používala opravdu denně, ale pak jsem to musela snížit na 3 - 4 večery týdně. Problém ale skutečně není v gelu, ale v mé pleti.

Gel má sympatické dávkování. Texturou to dělá čest svému jménu a je to bezbarvý lehce táhnoucí se gel, který je navíc bez parfemace.



Nanáším ho klasicky na navlhčený obličej, jemně promasíruji a opláchnu. Gel je na pleti příjemný, jde rychle a jednoduše smýt. Odličuje fakt výborně. Nemám sice žádné obří srovnání, ale co jsem zatím vyzkoušela gely/pěny, tak obvykle přece jen něco jsem otírala do ručníku, ale Eucerin skutečně odlíčí perfektně sám o sobě. Na oči ho primárně nepoužívám, ale občas, když jsem s fakt nedokázala poradit se zbytky linek, tak jsem s ním lehce oči promnula a nejenže vše odlíčil, ale v očích nepálil ani je jinak nedráždil.



Byť je gel určen pro normální a smíšenou pleť, tak můžu potvrdit, že pleť zbytečně nevysušuje a po jeho použití nepne. S gelem jsem skutečně po všech směrech spokojená a splňuje přesně to, co od takového výrobku očekávám.


Micelárka je takový nekonfliktní produkt a i tato tak nějak funguje, tak jak má a výrazně se neliší od tuctu svých kolegyň. Je bez jakéhokoliv zápachu, na pleti nelepí ani ji nevysušuje.


Pleť odlíčí tak nějak průměrně. Chce to sice množství tampónků, ale nakonec to zvládne. Moc ji nedoporučuji na oči. Tam je potřeba docela dost přitlačit a hlavně v očích štípe. Já osobně ale micelárky používám vesměs jen ráno na dočištění, takže mi nevadí a použít se dá.


Abych to shrnula, z gelu jsem nadšená, micelárka je vesměs průměrná. Gel je bez parfemace, uživatelsky příjemný, odličuje perfektně, pleť ani oči nedráždí a ani nevysušuje. Pokud hledáte neutrální odličovací gel pro citlivou pleť, tohle je super volba. Micelárka odličuje průměrně a není vhodná na oči. Jinak ale pleť nedráždí a použít jde. Nicméně, na trhu je spoustu lepších micelárek, takže není nutné pořizovat zrovna tuhle.

Cenu v lékárnách bohužel nevím, ale na internetu 200 ml obou výrobků vyjde na cca 250 Kč. 

Znáte značku Eucerin?

13 komentářů:

  1. Eucerin mám ráda. Zatím jsem od nich zkoušela pleťové krémy a byla jsem spokojená. Jejich odličovače zatím neznám.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Eucerin poznám, pár produktov aj mám a mam ju rada :-))

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem měla tu micku z časopisu, naštěstí mě neštípala, ale silnější vrstva řasenky byla nad její síly

    OdpovědětVymazat
  4. Gel jsem nezkoušela, ale měla jsem micelárku a musím říct, že ta mi vyhovovala na 100% byla fakt dobrá :) Mě třeba vubec neštípala oči ikdyž jsem s ní odličovala i řasenku i oční stíny :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem micelární vodu a byla suprová :-))

    OdpovědětVymazat
  6. micelarku mam v malom baleni tiez a nadsena z nej nie som. podla mna vysusuje a neodlicuje poriadne. mam ju teda iba doma u rodicov, ale pravidelne sa mi tam zhorsi plet (jak ekzem, tak akne) a podla mna za to moze prave ona :)

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem micelárku, taky jako dárek k časopisu, byla to má první zkušenost s touhle značkou, takže jsem byla plná očekávání, ale prostě ne, nijak mně nenadchla, podle mého názoru existují levnější a lepší micelárky.

    OdpovědětVymazat
  8. S mickou jsme byla vcelku spokojená, ale znovu bych už do ní nešla, jsou lepší za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som sa vždy nejako vyhla tejto značke, pretože ma neoslovila,ale to tých chválach čo na ňu počujem ,musím niečo aj ja vyskúšať :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  10. Eucerin je fajn. Já mám doma krém na oči a jsem s ním dost spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Já Eucerin můžu, gel jsem teda nezkoušela, ptž smejt vrstvy mýho makeupu :-D no ehm ehm, to není jen tak. Ale testnu to a uvidím =o) láká mi

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  13. Micelárku od Eucerinu jsem měla už minulé léto, kdy bylo velké balení zdarma k časopisu Marianne a vyhovovala mi moc, jen strašně rychle ubývala

    OdpovědětVymazat