pondělí 13. dubna 2015

Slunečné polibky pro vaše vlasy

L'oréal přichází na trh s letní novinkou pro vlasy. Jedná se o zesvětlující gel, díky kterému můžete docílit efektu vyšisovaných vlasů od sluníčka. Je to takové pokračování stylu ombré s tím, že tohle působí daleko přirozeněji a myslím si, že je to i o kapku šetrnější.


Použití gelu je dost jednoduché. Aplikuje se prsty do suchých vlasů. Můžete ho dát po celé délce nebo jen ke konečkům, podle toho, jakého efektu chcete dosáhnout. Účinnost se aplikuje teplem, takže se vlasy musí ještě vyfoukat a potom je hotovo. Respektive ten přechod je velmi pomalý a pro skutečně viditelný výsledek je potřeba produkt používat pravidelně, klidně v ob denních intervalech. Záleží i na vašem odstínu vlasů. Samozřejmě, čím světlejší je máte, tím bude účinek rychlejší a viditelnější. Nejvíce si přijdou na své blondýnky a majitelky světle hnědých vlasů. Gel se taktéž prodává ve třech provedeních - světlá blond, tmavá blond, světlá hnědá. Cena je 150 Kč.

Upřimně, docela mě mrzí, že gel na své černé vlasy nemůžu použít, protože bych nedocílila vůbec ničeho. Ale obecně mi to přijde jako fajn věc a myslím si, že by se z toho mohl stát hit letošního léta. O jednu krabičku s gelem si budete moct brzy na mém blogu zasoutěžit. A abych nezapomněla, gel moc příjemně sladce voní. 

Na podporu zesvětlujícího gelu se chystá velká kampaň, takže o něm určitě ještě uslyšíte ze všech stran. L'oréal připravil pro blogerky setkání v duchu plážové párty, kde nám produkt blíže představili. Já moc děkuji za pozvání a společnost Katce z Innerbeautylive, díky které jsem se na akci dostala.

Moderátor a kadeřník v akci.


Zesvětlující efekt se nám pokoušeli demonstrovat přímo na místě. Nicméně, je to opravdu postupný proces, takže změna na modelčiných vlasech byla spíše nepatrná a na fotkách to nejde vidět vůbec. Nicméně slečna byla krásná a ještě krásnější byly její vlasy, takže si myslím, že fotky stojí za pokochání i tak. :-)



Menší kulturní vystoupení s krásným výhledem.


DJ, který dotvářel atmosféru tak vehementně, že jsme se občas přes hlasitou hudbu s dalšími blogerkami ani neslyšely.


Kdo chtěl, mohl si vytvořit svůj vlastní náramek.



A na závěr fotka jídla. Bez té by to nešlo. :-)


Co říkáte na nový zesvětlující gel? Láká vás k vyzkoušení?

10 komentářů:

  1. také jsem byla, bylo to super :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si to nechala udělat už tam a doma budu pokračovat, tak jsem zvědavá, na ty moje by to mohlo přesně být. jediné, čeho se trošku bojím, je jestli je to z dlouhodobého hlediska trochu nepoškodí, tak jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to byt super akce a gel se mi popravde libi, rada bych ho vyzkousela. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jídel z akcí mám vždycky nejradši :D Gel může být fajn, ale já si vlasy barvím, takže nic pro mě :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli mně něco opravdu láká k vyzkoušení, tak je to tenhle zesvětlující gel. Jsem moc zvědavá jaký bude mít efekt, doufám, že mile překvapí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To jídlo už jsem viděla na Instagramu z několika stran a to jsem záviděla asi nejvíc :D Pro mě gel určený nebude, leda, že by vyvinuli ombré pro chemické zrzky :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, tohle je stará známá klasika, Avon to prodával před pěti lety cca... A nebo Balea more blond ve spreji za 50 Kč ;o)
    efekt to dělá moc hezkej, to se musí nechat

    OdpovědětVymazat