čtvrtek 8. ledna 2015

Pleťová péče My Skin od Essence

V loňském roce se do našich drogerií dostal alespoň omezený sortiment pleťové kosmetiky od značky Essence. Ta je tedy určena především pro mladší ročníky, rozhodla jsem se však něco málo otestovat i na své kůži.

Na našem trhu je dostupná řada pro normální a poté pro smíšenou/mastnou pleť. V modré hydratační řadě najdete hydratační krém, odličovací gel a plátýnkovou masku. V matující řadě poté naleznete matující krém, odličovací gel a ubrousky. Všechny produkty jsou bez parabenů, silikonů a barviv.


Z hydratační řady jsem zkoušela plátýnkovou masku. Tyto masky jsem si v poslední době zamilovala a Essence je suverénně nejlevnější. Jednorázová maska vás vyjde na 30 Kč. Pro příklad, třeba Sephora stojí 95 kč. Maska je hydratační. Obsahuje výtažek z mandlí a měla by hydratovat a zklidňovat. Použití je klasické. Prostě si plátýnko dáte na obličej a čtvrt hodinky relaxujete. To je na těch maskách asi úplně nejlepší. Že prostě na chvíli vypnete a neděláte nic. Plátýnko má tak akorát velikost. Je hodně napuštěné, takže se k obličeji hezky přilepí. Voní příjemně po okurkách a lehounce chladí. 

Té tekutiny je opravdu dost a zdaleka ne všechna se do pleti vsákne. Po sundání masky ji tedy ještě vmasíruji do pleti. Hodně to lepí. Asi je té hydratace na můj obličej až moc. Po chvilce to ale ustává a už to není tak zlé. Jinak je pleť hydratovaná a nijak podrážděná. Je to prostě jen takový relax. Je pravda, že třeba Sephora nebo i Missha masky jsou lepší a mají viditelnější účinky, ale zase za tu cenu Essence také ujde. Tím spíše, že mám potřebu tyto masky používat každý týden a tak trošku to leze do peněz. :-)



Odličovací ubrousky v sobě ukrývají extrakt z liči a hroznových jader a slibují hydratovat sušší plochy na obličeji a naopak matovat ty lesklejší. Neobsahují alkohol.

Na klasickou odličovací péči ubrousky nepoužívám, ale na cestách jsou velkým pomocníkem. Stahuji s nimi tu největší špínu a nemusím potom už tahat tolik jiných odličovacích přípravků. Tyto ubrousky jsem používala během vánočních svátků. 

Ubrousky moc příjemně voní. Tak nasládle po ovoci. Přijdou mi trochu sušší, rozhodně by jim prospělo, kdyby byly více napuštěné. Po pleti trochu drhnou. Tu nejhorší špínu však zvládnou sundat. Pleť je po jejich použití jemná a opravdu zmatněná. Akorát je tedy potřeba použít ještě něco jiného pro finální odličovací krok. 100% makeup dolů nedají a ten oční už vůbec ne. Na druhou stranu, svoji službu splnily a neobjevila se žádná negativní reakce. Jsou čistě průměrné. Cena je 50 Kč za 25 kusů.


U obou produktů se mi potvrdilo to, co jsem psala už na začátku. Tato pleťová kosmetika je určena pro mladou nenáročnou pleť. Produkty mi nijak neublížily a nemůžu o nich říct nic negativního. Pro lidi s bezproblémovou pletí požadující jen základní péči a především pro ty, co hledí na cenu, je to příjemný kompromis. Nebála bych se to koupit třeba jako dárek pro mladou slečnu jako její první pečující kosmetiku. Má pleť už je bohužel o něco starší a především zhýčkaná mnohými zlepšováky, proto mi produkty přišly velmi průměrné. Svoji službu splnily, neublížily, ale ve stejné kategorii dokáži vyjmenovat i lepší kousky. Ubrousky bych si znovu určitě nekoupila. Naopak masku úplně nezavrhuji. 

Pleťovou kosmetiku My Skin Essence seženete v prodejnách Teta (v těch modernějších, s novým logem).

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení Essence.

Zaujala vás tato řada? Potkali jste ji v drogeriích?

8 komentářů:

  1. Essence mam rada, ale zrovna tyhle pecujici produkty me nelakaji, nehlede na to, ze ani nejsou pro mou plet.
    Jinak platynkovou masku jsem mela od Skin79 a nijak nadsena jsem nebyla. Na muj oblicej silene velka a moc napustena.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska Skin79 mě také nesedla. jak říkáš, je moc veliká a hlavně mi po ní zčervenal celý obličej. v poslední době mi nejvíce sedí Missha masky. Na ty brzy plánuji recenzi.

      Vymazat
  2. Od Essence používam len dekoratívku, ale na produkty na pleť mi nepríde ako vhodná a šetrná, je to skôr kozmetika pre mladučké dievčatá

    OdpovědětVymazat
  3. Raz som vyskúšala tieto obrúsky s granátovým jablkom a nedám na ne dopustiť. Sú mäkkučké, výborne odličujú a pekne voňajú. Mám aj uhorkové, ale tie mi prídu slabšie.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem je okukovala, zatím jsem sice neměla nutkání hodit do košíku a koupit, ale časem třeba vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Možná vyzkouším něco pro tu smíšenou pleť, od Essence jsem zatím nic jiného než dekorativku nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujalo me to.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat