úterý 6. ledna 2015

Hřejivá péče Planet Spa Avon

Na produkty Avon jsem v poslední době neměla příliš štěstí. Ano, je to právě ta značka, která sice umí nabídnout skvělé produkty, ale musí se hodně přebírat. A konečně jsem narazila na něco, co je skutečně skvělé. I přesto, že to vůbec nemá předpoklady proto, aby se mi to líbilo. Kosmetický svět je prostě nevyzpytatelný. 

Jednou z nejnovějších parfemací v řadě Planet Spa je India Intesity, která v sobě obsahuje santalový olej a olej z černého sezamu. Já jsem testovala tělový peeling a krém.



Začala bych parfemací, která je u obou produktů totožná a dominuje jim. Vůně je opravdu velmi výrazná a nedoporučovala bych ji bez předchozího očichání. Buď si ji zamilujete nebo vám bude vadit. Nic mezi tím. I přesto, že já mám obecně radši neutrálnější parfemace, a u tělových mazadel obzvlášť, tak jsem se zamilovala. Vůně je silná, opojná, hřejivá, ideální do aktuálního zimního období. Jak voní černý sezam, to netuším, já z produktů cítím především santalové dřevo, které je hojně využíváno i v parfémech. 

Oba produkty jsou také výrazně oranžové. To mě trochu děsí, nicméně má pokožka není citlivá a hravě to zvládá bez jakýchkoliv negativních projevů.


Peeling
Peeling, to je věc, které jsem se dlouho bránila a první nesmělé krůčky jsem podnikla až v loňském létě (viz zde). Pohlížela jsem na něj tedy spíše nedůvěřivě, ale zdá se, že má odolnost vůči drsným zrníčkům se zvyšuje. Abych to tedy uvedla na pravou míru. On ten peeling není vůbec drsný a těch zrníček tam není zase tolik. V mnohých recenzích jsem četla, že ho jeho majitelky používají denně namísto sprchového gelu. Takže záleží na tom, co od peelingu očekáváte vy. Pokud milujete něco hodně drsného, tak tohle není to pravé. Pokud však chcete něco na denní použití nebo stejně jako já, chcete jen něco hodně jemňoučkého, tak to je přesně ono. 

Peeling intenzivně voní, je středně hutný, takže se dobře roztírá a stejně tak se rychle a bez problémů smyje. Kůže je po jeho použití jemnější a vůbec ne vysušená. Respektive, je na tom obdobně jako po jakékoliv jiné koupeli. Používám ho jen občas, asi tak jednou za dva týdny, ale jsem spokojená.


Tělový krém
Oficiálně v angličtině je tam dokonce uvedeno Body Soufflé. V českém překladu už se ale mluví o krému a já bych s tím jenom souhlasila. Na mléko je to moc hutné, ale máslo to pořád není. Konzistence mi ale hodně vyhovuje. Dobře se nabírá a stačí toho jen malinko. Krém se dobře roztírá a bleskově se vstřebá. Hydrataci bych označila asi jako průměrnou až lehounce nadprůměrnou. Mně osobně dostačuje, ale u úplně suché pokožky bych si tím tolik jistá nebyla. 

Krému vévodí vůně, která je opravdu silná. Pár minut po aplikaci se sice zjemní, ale cítit jde ještě i ráno. Já jsem si ji však zamilovala, vůbec mě neruší, takže jsem spokojená. Pomáhá vytvořit takové to hřejivé útulno, které je v tomto mrazivém čase tolik potřeba. 



Já jsem s oběma produkty velmi spokojená a krásně mi zpříjemňují letošní zimu. Nebude to ale asi pro každého. Opravdu doporučuji si to předem očichat, ať už by to bylo jen z ovoněných stránek katalogu. U peelingu upozorňuji na jeho jemnost, takže pro milovníky drsnějších zrníček to není. Vzhledem k výrazné vůni i barvě bych to asi moc nedoporučovala citlivé pleti. Mně to nic špatného nedělá, ale myslím si, že by to pro citlivější jedince mohla být docela pecka. Pokud jste však milovníci delikátních hřejivých vůní a hledáte něco aktuálního do své kosmetické výbavy, tak vám produkty můžu vřele doporučit.

Oficiální cena je 229 Kč za peeling a 299 za krém, ale známe všichni jejich slevový systém. Jdou sehnat o stovku i více levněji.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení Avon.

Máte rádi řadu Planet Spa? Máte tam nějaké oblíbence?

11 komentářů:

  1. Zaujaly me a myslim, ze i vonet by mi mohly. Ja naopak ty neutralni vune nemusim.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy som neprišla Avonu na chuť ale peeling musi krasne voniať sice ked sa môže používať to sprcháč, to moc peeling teda neni

    OdpovědětVymazat
  3. Masku z tejto rady určite neskúšať ani len na ruku! je to to najhoršie čo som mala, bola som po nej oranžová ešte na druhý deň. Proste sa vpila do tváre a nechcela sa pustiť a to som ju mala max 5 minút.

    OdpovědětVymazat
  4. Krém mám ozkoušený a byl opravdu fajnový, jen malinko barvil oblečení, ale tyto krémy mám moc ráda a nádherně voněl :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Já už z Avonu neobjednávala několik let, ale je pravda, že občas se tam dají najít fajn produkty :). Jejich tělové másla/krémy mi moc nevyhovovaly vůní, přišla mi taková chemická. Ale ted uz určitě mají nové řady, tak bych měla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mně bude kámenem úrazu asi právě ta vůně, podle parfémované stránky v katalogu nic moc, takže i když by mně ten krém docela lákal, tak nebudu riskovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Bych chtela nejakou jejich masku na oblicej.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. to je ale fakt divné, jako. Dnes ke mně doputovala maska této odrůdy. Vůně je všechno jen né intensivní - a to já mám teda dost citlivý nosánek, v porovnání třeba s tou modrou (plumerie a citronová tráva) nebo fialový lotus nebo co to bylo, tak tahle prostě není cítit, ale třeba se ještě rozvoní, nevím, no.
    Já naopak zvažuji, že ji prodám nebo daruji. Tak nějak jsem až ted zjistila, že je hlavně na zpevnění pleti (eh? Jo, to teda v šestadvaceti fakt potřebuji) a mastím se po ní jak kobliha.

    OdpovědětVymazat
  9. Z téhle řady mám ráda masku s minerály z Mrtvého moře a masku s jílem z tureckých lázní, obě vřele doporučuji, hezky vyčistí mastnější pleť. Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem nějaké masky měla a byla jsem s nimi moc spokojená, možná se k některým zase vrátím. díky za tip.

      Vymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat