pondělí 25. srpna 2014

Lesk a bída od Avonu

Dnešní článek uvádím lehce poetickým nadpisem, ale přišel mi vcelku výstižný. Představím vám dva produkty od Avonu, přičemž jeden je skvělý a druhý mě zklamal. 

Začneme jedním z mých kostlivců ve skříni aneb tento pudr jsem dostala někdy v dubnu nebo snad květnu. Jeho velká chvíle však přichází až nyní. 

Oficiálně se jedná o  zklidňující pudrový makeup, který rozjasňuje pleť, sjednocuje tón pleti a zlepšuje její vhled. A teď to všechno hezky zapomeňte a podívejme se na realitu...




Pudr se prodává ve dvou barevných provedeních. Já mám ten světlejší nude, který je ukázkově oranžový. Ale barva dnes nebude ten hlavní problém.

Špatně je totiž úplně všechno. Začneme balením, které je pekelně vychytané. Po otevření na vás čeká vcelku velká plocha, kde můžete pohodlně zapracovat produkt do štětce. Jenže jak dostat edekvátní množství produktu na tuto plochu? Pokud je krabička otevřená, nedostanete z ní ani zrnko. Pouze, když ji zavřete, tak se menší stříbrná ploška zamáčkne a pudr se nekontrolovatelně sype ven. Takže krabičku střídavě zavíráte a otevíráte a balancujete někde mezi tím, že buď máte venku málo nebo naopak moc produktu.  Krabička má i zrcátko, ale zvhledem k tomu, že ho máte permanentně zaprášené, tak to ani nestojí za řeč. Osobně jsem na sypké pudry zvyklá a používám je snad denně, ale tohle řešení mě fakt nebaví.

Cíleně jsem to před focením nečistila. Tohle je realita, která vás čeká při otevření pudru.


Přejděme k samotným účinkům. Stručně řečeno, nic moc. Je to hodně průměrný pudr s oranžovým podtónem. Rozjasnění žádné, sjednocení pleti žádné, zamaskování nedokonalostí žádné, zmatnění téměř žádné. Obličej je prostě velmi lehce zapudrovaný a chytne naoranžovělý nádech. Vrstvit se moc nedá, protože v tomto případě začne vytvářet na obličeji mapy. Tak jako tak, za několik málo hodin z obličeje zmizí. 

Oficiální cena astronomických 279 Kč, v akci možno sehnat i za 159 Kč. Já však doporučuji nebrat.


Negativ však bylo dost, pojďme chválit. Tužka na oči Big Colour už je čerstvější novinkou a mám ji doma sotva měsíc. Byla to láska na první vyzkoušení a od té doby ji nosím téměř denně. Oficiálně jde použít jak na linky, tak ji rozmazat jako oční stíny. Já ji používám jen na tu druhou variantu, protože obecně jumbo tužkami se mi linky nedaří. 

Big Colour se prodávají ve čtyřech barevných provedeních - šedá, hnědá, růžová, fialová. Já mám hnědou variantu Mocha Flash. Barva však ve skutečnosti balancuje někde na rozmezí hnědé a šedé. Maximálně mi to vyhovuje a je to jedna z mých nejoblíbenějších barev, co na oči používám.



Používám ji tedy jako stíny, a to k vystínování vnějších koutků očí. Jednoduše jako základ dám nějakou světlejší barvičku, poté máznu trošku tužky do vnějšího koutku a rozmažu štětcem. Tužka je krásně měkká, dobře pigmentovaná. Zasychá pomaleji, což je jedině dobře, protože ji pohodlně stihnete štětcem rozetřít dle svých představ. Barva se dá krásně korigovat a přidávat dle libosti od nenápadné barvičky až po výrazné kouřovky. Používám ji i na spodní linku, ale neaplikuji ji přímo. Vezmu štěteček, na ten naberu trochu barvy a poté až aplikuji na oko. Tužka je opravdu hodně měkká a jemnější linie se s ní kreslí špatně.

Jakmile tužka zaschne, drží bez problému celý den. Jsem s ní maximálně spokojená a vůbec bych se nebránila dalším barevným variacím. Oficiální cena je 199 Kč, v akci vyjde určitě levněji.


Jako základ jsem použila pigmenty Alva, zbytek práce už odvedla tužka Avon.


Dnešní výsledek je tedy přesně padesát na padesát. Každá značka má své úžasné produkty i propadáky a Avon není výjimka. Pudr mě velmi zklamal. Nepraktické balení, špatná barva, nefunguje pořádně ani jako pudr a označení pudrový makeup je spíše výsměch. Za sebe ho nedoporučuji. Tužka na oči Big Eyes je naopak příjemným překvapením. Jednoduchá aplikace, krásná sytá barva, celodenní výdrž. Tu vám naopak vřele doporučuji.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji PR Avon.

A vy my dnes schválně také napište jeden produkt z Avonu, který milujete a který naopak nenávidíte.

12 komentářů:

  1. Tužky mívá Avon docela dobré, mám u nich své oblíbence - třeba třpytivé vysouvací, teď z hlavy nevím, jak se přesně jmenují...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr by mě vůbec nelákal ani kdyby byl použitelný, nevím proč. Tužka se zdá být fajn, ale ten odstín by mi asi neseděl. Já z avonu nesnáším stíny, vždycky když jsme doma nějaké měly, tak byly hrozné, málo pigmentované a strašně prášily. Naopak mám moc ráda jejich balzámy na rty.

    OdpovědětVymazat
  3. milujem gelove ceruzky na oci Super Shock a nenavidim... to je asi silne slovo, ale po negativnych skusnostiach uz by som sa asi nedala presvedcit na pletovku od tejto znacky.

    OdpovědětVymazat
  4. ceruzka v líčení vyzerá nádherne !!! :) veľmi pekne si to skombinovala :) a ten sypký púder mám tiež a úplne súhlasím s tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. A vypadá to tedy, že pudr nesedl více lidem, opravdu se nepovedl:-(

      Vymazat
  5. Ta tužka se mi zamlouvá více :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tužka vypadá dobře, určitě se po ní podívám, ale v jiné barvě, protože šedá není můj odstín :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Řekla bych, že "barvičky" obecně Avon docela umí, zatímco pudry, korektory a tyhle věci vůbec... Já jsem ulítlá na avoňácké sprcháče, voní mi. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tužku se chystám vyzkoušet :) ta se mi líbí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tužky od Avonu jsou super, jiné už nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat