čtvrtek 28. srpna 2014

Bájný Serozinc od La Roche Posay

Serozinc od La Roche Posay patří k jedněm z blogerských legend. Všechny přitahuje, ale nutno dodat, že to vše násobí kult nedostupnosti. Údajně je v jednom kuse vyprodaný v celé Evropě a i u nás jde sehnat jen na jednom eshopu, a to jen zřídkakdy. Prostě na něj musíte číhat a trpělivě čekat. A to člověka prostě láká.

Já jsem si dlouho říkala, že to vlastně nepotřebuji, že je to jen voda. Jenže mám pro stříkátka všeho druhu jednoduše slabost a vůbec mi nevadí, že vlastně nemají žádné větší účinky. Prostě mě to baví. A když jsem tedy jednou vychytala tu správnou dobu, kdy byl skladem, šla jsem do toho.


O co tady jde? Je to vcelku klasická termální voda, pouze obohacena o zinek. Kromě osvěžení tedy nabízí i něco navíc. Je určena pro citlivou a svědivou či jinak podrážděnou pokožku, kterou dokáže zklidnit a urychlit hojení všech neduhů. Doporučuje se třeba na popáleniny všeho druhu a já osobně jsem na ni vsázela především na rychlejší hojení pupínků po akné. 

Složení je velmi jednoduché

Používám ji každý večer už cca dva měsíce. Stříkám ji na obličej vždy po odlíčení, ještě předtím, než nanesu krém. V letních dnech (které už jsou bohužel ty tam), jsem vodu používala i na dekolt, abych kůži zklidnila po nadměrném slunění .

V první řadě mě to s ní prostě baví. Má velmi jemňoučký rozprašovač, který vás nezlije vodou, ale jen velmi lehounce osvěží. Do pleti se okamžitě vsákne. Nezanechává ulepený pocit, ani cokoliv jiného negativního. Pouze, pokud si olíznete rty, pocítíte trochu slanou chuť. Klidně půl minuty na to už mažu krém a vše je v naprostém pořádku. Používání této vody je pro mě tedy velmi příjemné a nijak mě při večerní rutině nezdržuje.


S určením nějakých výsledků to bude těžké. Já si totiž myslím, že je to především výborné placebo. A já věřím tomu, že se mi pupínky ztrácejí opravdu rychleji, a že jedním z pomocníků je i Serozinc. Takže na mě to prostě funguje, ale prokazatelné výsledky pro vás nemám. :-)

Je tedy pravda, že jak člověk stárne, tak se jizvičky hojí pomaleji a pomaleji a mě to hrozně štvalo. V poslední době jsem se tedy naučila kombinovat hned několik produktů, které slibují rychlejší hojení. A ono to fakt funguje a skutečně jizvičky mizí rychleji. Myslím si ale, že je to právě tou kombinací všech produktů a velmi těžko se mi určuje, kolik procent patří které lahvičce. ( pro pořádek, nyní ještě používám BB krém Garnier a tonikum Ziaja Manuka (recenze bude))

Jestli vám Serozinc doporučím? Za mě osobně ano, já si ho určitě koupím znovu, ale je nutné mít od něj reálná očekávání. Myslím si, že je superlativními mýty opředen až zbytečně moc. Není to zázrak, který vám vyzmizíkuje všechny nedokonalosti. Je to zkrátka a jasně velmi příjemná věc, která jako bonus vaší pleti pomáhá. Pokud tedy máte střízlivá očekávání a primárně vám postačí prostě jen další hezká lahvička do koupelny nebo vás baví na sebe jen tak něco stříkat, tak do toho běžte. Pro kosmetické maniaky je to ideál. Pro normální lidi spíše jen další zbytečnost.

Koupíte na www.parfums.cz za cca 200 Kč. Doporučuji zadat tam svůj email, ať vám neunikne, až bude skladem. Obecně lze říci, že ho dva dny mají a potom je další dva měsíce vyprodaný a tak pořád dokola.

Setkali jste se s tímto produktem nebo máte jiné tipy, jak urychlit hojení akné?

8 komentářů:

  1. Mám ho a používám asi půl roku, ale že bych si něčeho všimla? Sakra vůbec :/ Zkoušela jsem ho vysadit, pak používat více a tak různě a no prostě nevím nevím..

    OdpovědětVymazat
  2. Já většinou termální vody moc nepoužívám, měla jsem několikrát ty od Avene a přišlo mi to docela zbytečné, ale na osvěžení fajn věc. Na akné používám Neostrata čistící pěnu, kterou mi dopouručila dermatoložka, a od doby co ji používám akné nemusím řešit. Zůstaly mi jen flíčky, které postupně mizí :)

    OdpovědětVymazat
  3. LRP se dá sehnat i v lékárnách (tam si kupuju jejich tonikum a odličovák), ale je pravda, že nevím, jestli tam mají Serozinc...

    OdpovědětVymazat
  4. Já zase nemám ráda stříkátka všeho druhu. :D Tip na hojení akné nemám, ale občas si dávám na obličej kolečka salátové okurky, řekla bych, že to osvěží obličej.
    Docela se divím, že mi po akné nezbyly žádné jizvy (na to, že jsem měla akné docela výrazné).

    OdpovědětVymazat
  5. už o něm hodně dlouho uvažuji, díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  7. Mam, nepouzivam ho kazdy den, len ked mam zle obdobie, a vtedy plet zachrani. Co je pre mna podstatne po vyčistení pleti, vydenzifikuje ju, takze tym v pleti minimalizuje zapalove procesy. To ukludnenie pleti, to uz je bonus :)

    OdpovědětVymazat