středa 23. dubna 2014

Novinky z dílny Avon

Ano, bojíte se správně, i já jsem byla minulý týden na akci, kterou pořádala společnost Avon a blogerky.cz. Jelikož jste ale již prostory konání, jídlo i všechny zúčastněné viděli na mnoha jiných blozích, pojmu článek úplně jinak a rozeberu podrobněji kosmetické novinky, které nám byly představeny.


Na zkoušení jsem měla týden, takže to neberte jako plnohodnotnou recenzi, spíše jen takové prvotní dojmy.

Hydratační rtěnky


Rtěnky z Avonu jsou docela proslulé a tahle do povedené rodinky skvěla zapadá. Zaujme rozhodně obal, který je růžovo - růžový. Na mě je to docela dost, snesla bych to decentnější, ale obsah je přece jen nejdůležitější. 

Zkoušela jsem odstín Coffee Créme (na obrázky z katalogu je to poslední odstín vpravo dole) .
Rtěnka výrazně voní. Sladce, ovocně. V kontrastu s tou hnědou barvou, která ve mně evokuje spíše čokoládu, je to docela zvláštní. Barva je to tedy temně hnědá. Pro mě dost nezvyklá a nic podobného doma nemám. Kupodivu se mi líbí, i když tedy ne na aktuální jarně letní období. Schovám ji spíše na podzim.

Konzistence je skvělá, rtěnka je hodně krémová a na rtech příjemná. Nezalézá do vrásek, nevysušuje. Výdrž taková průměrná, ale vzhledem ke krémovitosti možná až překvapivě dobrá. Po jídle/pití rovnoměrně vyklízí pole, ale jinak zvládne třeba i dvě, tři hodinky. Za další odstíny ve sbírce bych se sice nezlobila, na druhou stranu, ten obal fakt není můj šálek kávy, takže bych si případně pořídila zase nějakou jinou rtěnku. Avon jich má v nabídce více než dost.




Lesk na rty


Lesk je jednoduše naprosto klasický, tak jak se od tohoto výrobku očekává. Rty lehce zabarví, trochu lepí, vydrží do prvního napití. Na rtech je příjemný a vybírat můžete z mnoha barev. Jednoduše průměr, o kterém nemůžu napsat nic špatného, ale ani mě nenapadá žádný superlativ, proč byste si měli koupit zrovna tento kousek a ne třeba něco podobného z drogerie.

Já jsem zkoušela odstín Tangerine Cream (na fotce poslední odstín v druhé řadě). V obalu se to tváří jako jedovatá oranžová, ale na rtech to vytvoří jen takový lehký nádech. Na léto to není špatné.


Fixační sprej


Tato lahvička mě docela zaujala, protože u levnějších značek tohle není moc obvyklá věc. Už jsem nějaké fixátory makeupu zkoušela, ale nikdy mě to příliš nenadchlo. Můj problém není roztékající makeup, ale lesknoucí se pleť a na tu to tak nějak nefunguje. Nicméně, na tomto spreji od Avonu mě zaujalo, že tolik nelepí a na tváři mi nevadí. Jako trochu lepivější film to vytvoří, ale přijde mi to zatím jako nejpřirozenější fixátor, co jsem kdy zkoušela. 

Pumpičku to má fajn, pohodlně se to rozstříká rovnoměrně na celý obličej a opravdu nemám pocit, že by mi to nějak ublížilo. Co se prodloužení výdrže makeupu týče, na to je týden krátká doba. Nestihla jsem to dostatečně prozkoumat, na takovou věc jsou potřeba týdny i měsíce. Někdy v budoucnu se k tomu tedy vrátím.


Bronzer


Bronzer dělá čest svému jménu a rozhodně vypadá luxusně. Je v obrovském zlatém, pevném obalu i s velkým zrcátkem. Má celkem pěknou decentní barvu, akorát je tedy plný třpytek. Proto podle mě nebude ani tak vhodný ke konturování, jako spíše namísto tvářenky v letních měsících. Slušet bude podle mě středně hnědé pleti. Na tmavších typech asi nepůjde vidět. Na mně naopak šel vidět až moc. Bronzery obecně vůbec nepoužívám, ale nedalo mi to a musela jsem ho zkusit. Nebylo to špatné, dodalo to opravdu takový decentní opálený nádech. Ale to, že já na sobě tento efekt nesnesu, už je zase jiná kapitola. Proto již bronzer dělá parádu v kosmetické výbavě mé kamarádky. Ale kdo máte tyto produkty rádi, tak si myslím, že to nebude vůbec špatná volba.


Laky na nehty


Největší hvězdou večera byly nové laky s údajným gelovým efektem. Nemám pro vás sreen z katalogu, protože to bude novinka až v čísle 7, které vychází zhruba za 14 dnů. Hlavně že jsem ten katalog měla na akci k dispozici, přemýšlela jsem o tom, že si ho vezmu, ale nakonec mi to bylo blbé ho ,,ukrást". A teď by se mi tak hodil, protože na netu je ještě nedohledatelný. Bude tam na tyto laky celkem pěkná akce, když jich koupíte více, budou za příznivou cenu, kterou si teď nepamatuji přesně, ale celkem výrazně pod sto korun. 


Prodávat se bude v mnoha fakt nádherných barvách. Já jsem však měla trochu smůlu a dostala jsem na vyzkoušení odstín Limoncello, což je jedovatá žlutá. Snesu na svých nehtech téměř cokoliv, ale žlutou ne. Podle mě se to hodí za prvé na opálené ruce a ideálně tak ke žlutým plavkám na běhání u moře. 

Svým balením, štětečkem i lakovacími vlastnostmi mi přijde naprosto totožný jako předešlé laky Avon. Podle mě tam žádný rozdíl, kromě nového názvu a nových odstínů, není. 

Štěteček je tak akorát, ani tlustý ani tenký, lak je docela řídký, takže se lakuje hůře. Docela pruhují a u žluté verze jsem dokonce musela dát tři vrstvy. Schnutí průměrné, ale dá se to. Výdrž u žlutého kousku bohužel nevím, ale s tím se fakt nedá vyjít mezi lidi, takže jsem ho po pár hodinách dávala dolů. Obecně mám ale s výdrží laků Avon dobré zkušenosti (viz zde). Mám v plánu si koupit nějaké použitelné odstíny a pořádně je otestovat.


To by bylo celkové shrnutí. Osobně mám největší radost z rtěnky. Ta svými vlastnostmi skutečně vyniká. A jsem docela natěšená i na ty laky, jen musím sehnat lepší odstíny. Fixační sprej ještě prozkouším, lesk mi přijde průměrný a zaujal mě asi nejméně. Bronzer vypadá lákavě, ale není to tedy nic pro mě. Všechny novinky se ale podle mě povedly a vypadá to, že i všemi zatracovaný Avon umí občas překvapit. Minimálně v dekorativní kosmetice. 

Fotky z katalogů jsou z www.avoncosmetics.cz, všechny ostatní jsou mé vlastní. 

Za pozvání na akci a poskytnutí produktů moc děkuji zastoupení Avon.

Která novinka vás nejvíce zaujala?

14 komentářů:

  1. Me se libej rtenky, prvni rada vypada skvele. Mrzi me, ze kvuli praci mi to nevyslo
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Jednu rtěnku z této řady již mám a plánuji víc, protože jsem naprosto nadšená!

    OdpovědětVymazat
  3. rúže sú super :) páči sa mi aj ten bronzér, vypadá fakt luxusne...

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujal ten fixační sprej, protože s žádným nemám zkušenosti, ale pokud je jednou z jejich vlastností to, že pak lepí, tak si je asi odpustím :) Ale rtěnka vypadá fakt skvěle :)
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  5. Mě hlavně zaujaly rtěnky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mňa zaujali hlavne tie gélové laky, neviem čo od toho očakávať ale veľmi sa mi páči ten stredná cherry odtieň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych od toho čekala klasický lak, který bude mít pouze lesklejší povrch.

      Vymazat
  7. Nejvíc se mi líbí ty rtěnky a ten fixační sprej taky nemusí být špatný..:) Ale laky na nehty mě moc nezaujaly..
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/giveaway-ocni-linky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem zatím zkoušela lesk a na mně teda vypadá úplně jinak :D taková sytá červená do oranžova, myslela jsem si, že to bude děs, ale sedí mi. lak a rtěnku mám v soutěži, bronzer jsem ještě nezkoušela, trošku se bojím těch třpytek, no a sprej mě docela lepí a stahuje, ale zkoušela jsem ho jen párkrát :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on to ten foťák ještě trochu sežral, ale opravdu to na rtech oproti tomu, co je v tubičce, vypadá decentně..

      Vymazat
  9. Souhlasím naprosto se rtěnkou, je skvělá a určitě si pořídím nějaký jiný odstín, protože mám bohužel také tu hnědou, která mi fakt nesluší :/. S lakem jsem měla kliku, protože jsem dostala nádhernou fuchsiovou barvu a lak mi připadá fantastický, drží mi na nehtech stejně dlouho jako OPI, což je v porovnání si ostatními laky dlouho (na moje poměry :D). Bronzer a fixační sprej jsem dala do GA, takže to nemůžu posoudit, ale jsem ráda, že si o nich můžu aspoň počíst u tebe! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Rtěnky vypadají božsky, pak se mi moc líbí barvičky laků a bronzer :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za komentáře. vidím, že rtěnky Avon vedou snad u všech. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě nejvíce zaujal ten fixační sprej. Upřímně, nepotřebovala bych ho nějak často, a proto se mi nechce do toho nejznámějšího od UD investovat, proto by bylo fajn, kdyby fungoval právě třeba tenhle od Avonu. Mimochodem, ty rtěnky mě taky dost zaujaly, mám vyhlídnuté asi 4 odstíny, tak doufám, že mi bude vyhovovat. :))

    OdpovědětVymazat