středa 29. ledna 2014

Negativní minimix

Dnes budeme pokračovat v krátkých mini recenzích, tentokrát však s negativním nádechem. Aneb věci, o kterých stačí pár řádků a které vám určitě nedoporučím.

Regenerační olej na nehty Ryor


Suchá kůžička kolem nehtů, to je můj věčný boj. Snažím se to pořád něčím mazat, ale vždy jde jen o krátkodobý efekt. Ryor je značka, kterou mám hodně ráda a snad se vším jsem dosud byla spokojená. Ale výjimky potvrzují pravidlo, a tak tady máme olej na nehty, který za nic nestojí.

Začíná to už balením, které je slušně řečeno nepraktické. S kuličkovým aplikátorem se manipuluje opravdu špatně. Přes nehty samotné to nefunguje vůbec, na těch se to logicky ,,netočí" a nic na nich nezůstane. Na kůži je to o kapku lepší, ale stále to není žádný zázrak a vždy s tím zběsile ,,šmrdlám" sem a tam, aby z toho aspoň něco káplo.


Vodička je výrazně parfemovaná, trochu mentolová s nádechem těžších bylinek. Nemám s tím ale problém. Záměrně píši ,,vodička", protože i když bych od něčeho takového očekávala spíše olej, tohle moc mastné není. Je to takové nijaké, vstřebá se to celkem rychle a pak prostě nic. Jako byste nic nepoužili. Prostě celkem nanic. Podobná udělátka například od Essence toho zvládnou daleko více. 

Ani nevím, jestli tohle dopoužívám do konce. Nanášení mě nebaví a efekt téměř žádný. 5 ml stojí cca 50 Kč, ale jednoznačně vám to nedoporučuji.

Čisticí pásky Balea

Čisticími proužky jsem se zabývala již mnohokrát. Nyní už jsem více méně na stálo ukotvila u Nivea, protože ač nejdražší, jsou prostě nejlepší a tečka. Nějaké proužky od Balea už jsem také měla, ale byly v jiném obalu a bylo jich tam více. Nyní se v drogerii objevila tato útlá obálka s třemi kousky. Zvědavost byla samozřejmě veliká, takže jsem se ráda pustila do zkoušení.

Jenže, pásky ,,překvapivě" nefungují. Mají dost divný tvar, a to jak jsem zjistila, je jedna z nejzákladnějších věcí pro to, aby pásky fungovaly. Pokud se vám to nepodaří na nos pořádně přilepit, tak se to prostě nepovede. Při prvním pokusu jsem tedy nevytáhla snad nic. Na podruhé už jsem na to byla připravenější, trochu jsem si s tím pohrála, trochu lépe to k nosu přilnulo a vytáhlo něco malinko. Ale nestojí to za řeč.

Pásky koupíte v DM za cca 50 - 60 Kč, ale ani ty vám nedoporučuji. 

Lak na vlasy Wella

Lak na vlasy z profesionální péče Wella jsem dostala k nákupu při dnech Marianne. Nejdříve jsem si říkala, že to bude skvělý pomocník na cesty, jenže jsem brzy zjistila, že je to spíše ten nejhorší lak, co jsem kdy měla. Tento lak má snad všechny nešvary, co si u tohoto druhu výrobku dokážete představit. Vlasy nijak nedrží tvar a prostě nejde poznat, že jste na ně něco nastříkali. Což už ale neplatí v případě, když si do vlasů sáhnete. Jsou hrozně slepené, matné a působí vysušeným dojmem. Za pár hodin se dokonce lak začne jakoby drolit a ve vlasech se objeví bílé žmolky. Opravdu katastrofa. Díky bohu rychle ubývá, už v něm skoro nic nemám. Příště raději sáhnu po obyčejném laku z drogerie a profesionální péči ať si s klidem nechají odborníci.

Máte doma také nějaké produkt, který vás v poslední době naštval?

7 komentářů:

  1. Dík. Ten olej od Ryoru jsem se chystala pořídit, teď vím, že by to byla chyba.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli chceš nějaký dobrý olejíček na nehty, pořiď si v DMku pero do S-he. Obsahuje levandulový a tea tree olej, hezky voní a proti záděrám je fakt king!
    Olejové pero na nehty S-he

    OdpovědětVymazat
  3. Ten olejíček od Ryoru je vážně divný, vůbec nevím, jak bych ho dostala ke kůžičce. :) Jinak s věcmi nemám zkušenost, za poslední dobu mě vlastně asi ani nic nenaštvalo, což je dobré... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já Ryor skoro vůbec nemusím, takže mě ten olejíček nijak nepřekvapuje. Pásky na nos nepoužívám od té doby, co jsem se dozvěděla, že to dokáže potrhat kůži. A lak na vlasy už vůbec ne. Většinou mám po něm vlasy slepé a hnusné. Tvůj výběr mě proto nepřekvapuje :D

    OdpovědětVymazat
  5. Co jsem si tak pořídila tak mi vždy vyhovovalo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ten lak vypadá jako velká výhra teda :D obdivuju tě, že se ho vůbec snažíš vypotřebovat, já většinou takové nepovedenosti vyhazuju. jinak to SHE pero mám taky a vážně je super, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  7. Holky moc děkuji za ten tip na peru SHE, při nejbližší příležitosti ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat