pátek 9. srpna 2013

Lesky na rty L'oréal

V létě jsem konečně vytáhla něco ze svých železných zásob lesků na rty. Dříve jsem je používala pořád, ale poslední zimu jsem se raději pustila do rtěnek nebo fixů na rty. Ale stejně mám asi pořád nejradši právě lesky. 
Po lescích L'oréal jsem pokukovala snad několik let. Jenže se mi moc nelíbila ta cena, která přesahovala 200 Kč. V poslední době už se ale poštěstilo potkat je i za 150 Kč. Asi v únoru jsem dokonce měla nějakou slevu v DM a lesk mě vyšel jen na něco málo přes stokorunu. Právě tento lesk ale na obrázku neuvidíte. Dříve než jsem ho stihla rozbalit, tak jsem přímo od L'oréal dostala další dva kousky, které se mi navíc barevně líbily více (aspoň na pohled se to tak jevilo), a tak jsem ten svůj původní věnovala kamarádce a pro sebe si nechala právě tyto dva.



U lesků se mi moc líbí balení. Je takové jednoduché a elegantní zároveň. Zvláštní je rozhodně i aplikátor. Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkala. A i když je docela velký, kupodivu se s ním pracuje velmi dobře a vyhovuje mi.


Co mě trošku zklamalo, tak ,,chuť" těchto lesků. Když si je dám na rty, tak prostě cítím mýdlo. Naštěstí to rychle vyprchá a potom už je to bez ,,příchutě", ale stejně mám radši, když v tom cítím například nějaké ovoce nebo prostě něco příjemného. Parfemace těchto lesků je nulová, necítím vůbec nic. 
Textura sama o sobě je ale skvělá. Je to přesně taková kombinace, že to není ani řídká vodička, která z rtů sjede do pěti minut, ale není to ani otravně lepivé. Prostě to ke rtům příjemně přilne. Pokud člověk nejí a moc nepije, zvládnou něco přes hodinku. V tomhle směru za mě úplná spokojenost.



Co se odstínů týče, jsou to pěkní chameleoni. V tubičce vypadají úplně jinak než potom na rtech.
Začneme růžovou 183. Když jsem ten odstín viděla, nemohla jsem od něj odtrhnout oči. Prostě nádherná růžová. Bylo mi jasné, že to na rtech nechytne takhle sytě, ale že to bude ve finále obyčejný průhledný lesk, tak to mě dost zklamalo. Můžete vidět výše na ruce, že ten růžový odlesk je minimální a níže na rtech se můžete přesvědčit, že barevný efekt je nulový. I přesto jsem si ho ale oblíbila. Prostě dám něco výraznějšího na oči a na rty už postačí jen tento průhledný lesk. Takže ve finále, i když je barevně jiný, než jsem předpokládala, tak mi vyhovuje a mám ho teď u sebe pořád.

Chameleon číslo 723 už je na tom o něco hůře. Byla jsem moc zvědavá, jakou barvu to po smíchání bude mít. Vsázela jsem hlavně na oranžovou, ale ono si to bere hlavně tu bílou s modrým shimmerem. Tento odstín mi bohužel nesluší. Všechno co je do fialova nebo modra, tak na mých rtech chytá hrozně mrtvolně. K bílé pleti to prostě nejde. Lesk nosím jen v domácích podmínkách, protože na rtech je příjemný, ale barevně to nejde. Dokonce mám takovou hříšnou myšlenku, že se nějak zbavím té bílé barvy a pokusím se dostat jen k té oranžové. :-D

183

723

Celkově se mi u lesků L'oréal líbí balení, netradiční ale funkční aplikátor, textura a klasická lesková výdrž. Menší mínus bych dala za ,,chuť". Navíc je třeba pečlivě vybírat odstíny, protože na rtech jsou ve výsledku úplně jiné než jak se jeví v lahvičce.
Odstín 183 je v klasické nabídce. Odstín 723 je z aktuální letní limitky Miss Pop. Ceny jsou dost různorodé, v závislosti na různých akcích se to pohybuje v rozmezí 150 - 250 Kč. Vzhledem k mým zásobám o koupi nějakých dalších aktuálně neuvažuji, ale do budoucna bych se jim nebránila.

Za poskytnutí lesků k recenzi děkuji PR L'oréal.

Máte doma nějaké lesky od L'oréal? Také jsou ve finále na rtech jiné než jak se zdají v tubě?

7 komentářů:

  1. Já mám tyto lesky hodně ráda, asi si zase nějaký pořídím. Mám doma průhledný a co se týče barevných, tak mým favoritem je odstín č. 114. Jinak jsem se teď dívala na ty lesky z nové kolekce Pop, a docela mě zklamalo, že v lahvičce byly krásně barevné a na ruce nic moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Mi to připadá jako nějaké bezbarvé lesky na rty :) Moc v tom teda rozdíl nevidím :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozdíl v nich opravdu moc není. ten 723 má v sobě akorát ten nepěkný shimmer, jinak je taky spíše průhledný.

      Vymazat
  3. Tak už jsem se usvědčila v tom, že ten s tim modrym shimmerem kupovat nebudu, nelíbí se mi to, škoda.

    Giveaway http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem je viděla v Rossmannu za 150,- a měli 1+1 zdarma ;-)
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za info. Za takovou cenu už je to opravdu parád.

      Vymazat
  5. Nemůžu souhlasit s tím, že ke světlé pleti nejdou fialové lesky. Záleží na podtónu pleti, pokud máš plet' spíš dožluta než dorůžova, tak ti to opravdu slušet nebude. Já jsem studený typ a fialová barva ke ke mně hodí.

    OdpovědětVymazat