neděle 9. června 2013

Vyhlášení giveaway

Nastal čas vyhlásit giveaway s L'oréal a Colorama. Moc vám děkuji za hojnou účast, která činila 146 lidí. Jsem ráda, že cen bylo tolik a já můžu podarovat tři z vás.

Jelikož se mi ale nechtělo donekonečna přepočítávat čísla z randomu, tak jsem se rozhodla losovat ručně. Ve finále to dopadlo tak, že jsem si dvě hodiny, namísto psaní seminárky, hrála s papírky. Ale nevadí, seminárka nemá nožičky, takže neuteče a do června stále času dost. :-D



Každou z vás jsem zapsala na papírek a připsala číslo výhry, o kterou jste měly zájem. Pokud někdo uvedl čísla dvě, tak jste putovaly na tu hromádku, kterou jste preferovaly o něco více a pokud nebylo zřejmé, kterou z výher byste radši, umístila jsem vás náhodně do jedné z hromádek. Šlo mi o to, že i když jste uvedli dva balíčky, ve slosování byla každá z vás jen jednou. Aby to bylo fér. Nejméně z vás mělo zájem o barvu na vlasy, celkem 33. Balíčky Colorama jste si dokázaly ,, rozdělit" přesně na půl. O dvojku bojovalo 57 z vás a o trojku 56. Bohužel jsem neměla po ruce žádné zvíře nebo dítě, tak jsem losovala sama. Snažila jsem se ale vše poctivě zamíchat a při losování se nedívat na jednotlivé papírky se jmény. A dopadlo to následovně...

Výhra číslo 1


Výhra číslo 2


Výhra číslo 3


Holkám moc gratuluji a během dneška můžou očekávat email, kde se domluvíme na podrobnostech. Vy ostatní nesmutněte, časem se pustíme určitě do nějaké další soutěže.

Pěknou neděli!

5 komentářů:

  1. Taky gratuluji. :) V tomto týdnu můžete očekávat letní MAXI giveaway u mě na blogu!!! Byla bych ráda, kdybyjste se zúčastnili...

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tyjo to je poprvé co jsem něco vyhrála :D moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace ke krásným výhrám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé super díky moc! :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat