čtvrtek 6. září 2012

Jak jsem koupila tři stejné laky

Dnes vám povím o svých tak trošku (ne)povedených nákupech. Asi během dvou měsíců se mi totiž podařilo koupit hned tři laky, od kterých jsem očekávala jiný výsledek, než se ve skutečnosti dostavil a ve finále jsem zjistila, že všechny vypadají víceméně stejně a kdybych měla jen jeden z nich, bohatě by mi to stačilo. Fotky mám schované už nějaký ten týden, a tak se dva z laků dokonce už přestaly vyrábět. Respektive změnil se design lahviček, barvičky možná zůstaly, ale to vám teď nemůžu stoprocentně potvrdit. Takže jdeme na to. Zde jsou oni ,,hříšníci".

Na úvod chci říct, že mám tyhle neutrální barvy moc ráda. Sice mám čas od času chuť na výrazně barevné nehty, ale když jdu třeba na nějakou důležitou schůzku, zkoušku atd, cítím se mnohem lépe s nehty v neutrálních odstínech. Nemám ani problém s tím, že jejich krytí není stoprocentní. U takových barev se to dá předpokládat a není důvod se na ně kvůli tomu zlobit.

V lahvičkách se ještě tváří každý úplně jinak

Na nehtech už jsou ty rozdíly minimální 
(ve všech případech jsou lakovány dvě vrstvy)

Essence 89 kiss me goodbye

Lak od Essence se mi líbí ze všech nejméně. Kupovala jsem ho s tím, že si pořídím takovou tu barbie růžovou barvičku a on je ve finále hodně průhledný a růžová naprosto nevýrazná. Tento lak obsahuje drobné třpytečky, se kterými už se musí při odlakování trošku bojovat. Já lakuji obvykle dvě vrstvy, schne rychle a bez problémů. Výdrž kolem tří dnů. 

Yves Rocher 02 Blanc neige

Tento lak má pouze 3ml, je to takový roztomilý prcek. A být to na mně, tak by se všechny laky měly prodávat v těchto mini velikostech. Aspoň by je člověk dokázal vypotřebovat opravdu celé.:-) Lak obsahuje takové malé šupinky, lakuji opět dvě vrstvy, schne rychle. Ze všech laků kryje asi nejvíce, ale stále ne stoprocentně. A je to můj jasný favorit. Moc se mi líbí, jaký efekt na nehtech udělá. Působí takovým čistým, upraveným dojmem. Slyšela jsem z více stran, že ostatní barvy této kolekce se rychle loupou, já s ním nemám problém. Mám ho aktuálně na nehtech, už třetí den a zatím bez jediného škrábance. Díky světlé barvě, kde nějaké ošoupané špičky stejně nejdou vidět, ho na nehtech nechávám zpravidla celý týden. Stojí 65Kč, což je vzhledem k velikosti docela dost, ale jde samozřejmě čas od času koupit v akci, já jsem ho kupovala za cca 40Kč.

Maybelline 46 Sugar Crystals

Na závěr je zde Maybelline Colorama, opět ve starší verzi lahvičky. Při nákupu jsem se těšila na jemnou broskvovou barvičku, ale bohužel se jedná o naprosto průhledný lak, který má v sobě drobné třpytečky. Nebo spíš šupinky, jsou sice dost výrazné, ale pořád o dost jemnější než ty u Essence a navíc není problém s odlakováním. Na nehtech je ve finále docela pěkný, hodně nenápadný a takový přirozený. Lakuji jak jinak než dvě vrstvy, se schnutím není problém. Výdrž je obstojná, ono se dost těžko odhaduje, kdy přesně se začne loupat, protože je tak světlý, že to ani nezaznamenáte. Na nehtech ho nechávám zpravidla celý týden.

Takže aktuálně to u mě vypadá tak, že docela často lakuji ten Yves Rocher, už jsem skoro v půlce lahvičky. Čas od času Maybelline a Essence jsem měla jen dvakrát, ten mě prostě tolik nezaujal, zvlášť když mám doma dva další náhradníky. Takže asi bude čekat, až se na něj časem dostane řada.

Který se vám podle fotek líbí nejvíce? A také se vám stává, že se vám doma sejdou hodně podobné laky?

8 komentářů:

  1. Mně se nejvíc líbí ten Yves Rocher :-) Taky se mi jich doma pár sešlo hodně podobných, u mě to zas jsou perleťové laky. Mám asi čtyři nebo pět, v lahvičkách vypadají různě - bíle, růžově, míň růžově, krémově... ale na nehtech je výsledek prakticky stejný :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa mi páči od Yves Rocher, ten je užasny :) No určite by sa našlo medzi mojou zbierkou lakou, asi velmi vela rovnakzch odtienov červenej farby :D Stáva sa mi to, no..

    OdpovědětVymazat
  3. YR je moc hezký teda :) V mé sbírce se najde minimálně 10 fialových laků, určitě jsou některé dost podobné :D
    Zkus ty ostatní třeba promíchat s nějakýma zbytkama as vytvořit nějakou spešl originální barvu :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. YR je opravdu nejhezčí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já v nich rozdíly téměř nevidím narozdíl od první fotky, tam se mi nejvíc líbil maybelline. Je super, že YR mají takové maličké laky, taky se po nich podívám :).

    OdpovědětVymazat
  6. ten maybelline mám doma a pokud se nalakuje na nějaký barevný lak, tak tak to na nehtech má krásnej jiskřivej efekt. taky jsem si ho kupovala s tím, že bude růžovej a pak sem se na nehtech trošku divila. tak sem si ho dala přes fuchsiovou a udělalo to ten super efekt. doporučuju zkusit.

    OdpovědětVymazat
  7. mě se líbí všechny tři tyhle barvy mám taky ráda :))

    reginanailpolishes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. YR se mi taktéž líbí asi nejvíc, ale odmítám ho kupovat - 3 ml laku za 60 Kč ve stálé ceně? To teda ani náhodou. A ta velikost se mi taky nelíbí, nechci laky vypotřebovat, chci si je užívat a mít k dispozici, kdykoliv dostanu chuť - což mi velká balení snadno zaručí.
    Každopádně pěkný výběr barviček, tyhle decentní laky nikdy nezklamou ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat